Nyt mulla on taas sua ikävä..

Anonyymi-ap

En kestä tätä.. rakas mies 😔 Miksi mikään ei onnistu.

27

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkomielle sulla on jos et ole ikinä edes tavannut sitä ennen!

• Anonyymi

No olenpas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olenpas..

kenet oot tavannut

• Anonyymi

Kenestä häiskästä se sinä kummallinen jankkaat tälle naista esittävälle sedälle?

• Anonyymi

Se mikään pakkomielle ole. Älä nyt jaksa.

• Anonyymi

Kaikki on just hyvin näin, kun on.

• Anonyymi

Ehkä olet oikeassa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta varatut ole sen äijäs kaa

• Anonyymi

Sinähän se tiedät kaikesta kaiken. Jopa niiden suhteesta. 🙄 Oletko tutustunut.

• Anonyymi

Lopun alkua..

• Anonyymi

ai mua vai

• Anonyymi

Joo just sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just sua.

no voi kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just sua.

syö ikävään suklaata se auttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syö ikävään suklaata se auttaa

miks just mua ikävä onko sillä joku tarkotus

• Anonyymi

Etkö ole vieläkään tajunnut mistä on kyse? LUOTTAMUKSESTA, ilman sitä enemmän kuin yhden ihmisen välille ei voi syntyä yhtään mitään. Tämä on jo elämän oppikirjan kannen otsikossa mainittu, ei tarvii lukee koko kirjaa.

• Anonyymi

Minä olen ja hän petti sen luottamuksen alkumetreillä.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ja hän petti sen luottamuksen alkumetreillä.
        Sivusta

Luottamuksessa on parhaimmillaan kyse vain kahden ihmisen välisestä luottamuksesta, mutta auta armias jos siihen on sekaantunut muitakin ”hyvää tarkoittavia”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamuksessa on parhaimmillaan kyse vain kahden ihmisen välisestä luottamuksesta, mutta auta armias jos siihen on sekaantunut muitakin ”hyvää tarkoittavia”.

Jokainen tietysti päättää, kenen antaa sekaantua. Itse olen varmasn aika ääripää siinä, etten puhu muille, niin ei pääse kukaan sekaantumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, juuri noin se on ja niitä hyvää tarkoittavia oli valtava määrä! Olen siksi voinut todella pahoin viimeisen kuuden ja puolen vuoden ajan! Siksi että hyvää tarkoittavat toistivat samoja asioita vuodesta toiseen ja tunsin tukehtuvani joka ikinen kerta, kun jouduin sitä kokemaan!

• Anonyymi

ei muuta kun pusi pusi koppiin ja naimisiin

• Anonyymi

Ens elämässä sitten. Nyt vaan pienin askelin ja sitä rataa. Luultavasti jossain vaiheessa onni tulee käymään uudestaan.

• Anonyymi

Kaikki meni solmuun tuli väärinkäsityksiä ja sitä myöten luottamus meni pakkasen puolelle varmaan molemmilla.

• Anonyymi

Väärinkäsityksiäkin oli, mutta kaikkein pahinta oli se, etten saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli jotain niin kauheaa, että jossain vaiheessa ajattelin että saisin sydänkohtauksen, kun sitä samaa tietoa kerrottiin vuodesta toiseen! Vaikka olin ymmärtänyt aivan kaiken jo kuusi vuotta sitten, eikä minulla ollut minkäänlaista halua auttaa häirikköä! En usko että kukaan voisi niin tehdä! Olivatko projektille luvan antaneet niin holmöjä etteivät luottaneet siihen että olin aivan kaiken ymmärtänyt jo yli kuusi vuotta sitten! Saa..na niitä kaikkia sijaisämmiä, jotka luulivat olevansa tärkeässä tehtävässä tiedottamassa minulle asioita, joita muka en ollut ymmärtänyt! Töiden jälkeen olin usein valmis kävelemään auton alle, koska koin niin valtavaa epäoikeudenmukaisuutta liittyen siihen, etten saanut edes töitä tehdä rauhassa! En oikeastaa ymmärrä sitä, että olen kaikkien painahaimaisten vuosien jälkeen yhä hengissä! Mitään niin ahdistaavaa en ollut kokenut koskaan aikaisemmin, joten sellaiset terveiset projektille luvan antaneille, että olette kauheita ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärinkäsityksiäkin oli, mutta kaikkein pahinta oli se, etten saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli jotain niin kauheaa, että jossain vaiheessa ajattelin että saisin sydänkohtauksen, kun sitä samaa tietoa kerrottiin vuodesta toiseen! Vaikka olin ymmärtänyt aivan kaiken jo kuusi vuotta sitten, eikä minulla ollut minkäänlaista halua auttaa häirikköä! En usko että kukaan voisi niin tehdä! Olivatko projektille luvan antaneet niin holmöjä etteivät luottaneet siihen että olin aivan kaiken ymmärtänyt jo yli kuusi vuotta sitten! Saa..na niitä kaikkia sijaisämmiä, jotka luulivat olevansa tärkeässä tehtävässä tiedottamassa minulle asioita, joita muka en ollut ymmärtänyt! Töiden jälkeen olin usein valmis kävelemään auton alle, koska koin niin valtavaa epäoikeudenmukaisuutta liittyen siihen, etten saanut edes töitä tehdä rauhassa! En oikeastaa ymmärrä sitä, että olen kaikkien painahaimaisten vuosien jälkeen yhä hengissä! Mitään niin ahdistaavaa en ollut kokenut koskaan aikaisemmin, joten sellaiset terveiset projektille luvan antaneille, että olette kauheita ihmisiä!

Siksi en usko enää koskaan haluavani edes uutta ystävää. Kunhan saan tehdä töitä rauhassa ja elää rauhassa omassa kodissani, se on kaikki mitä tarvitsen! Ja ihan samoin ajattelin jo silloin, kun haaveilin vakituisesta minulle rakkaasta työpaikasta. Parisuhteeni oli niin raskas kokemus muutaman viimeisen vuoden ajan, joten päätin jo silloin etten halua uutta parisuhdetta ja kamalan projektin kaikki kokemukset varmistivat sen, etten halua uutta ystävääkään! Kiitos siitä projektille luvan antaneille! Minulle riittää omat lähisukulaiseni, keneenkään en jaksa enää tutustua, en minkään ikäiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en usko enää koskaan haluavani edes uutta ystävää. Kunhan saan tehdä töitä rauhassa ja elää rauhassa omassa kodissani, se on kaikki mitä tarvitsen! Ja ihan samoin ajattelin jo silloin, kun haaveilin vakituisesta minulle rakkaasta työpaikasta. Parisuhteeni oli niin raskas kokemus muutaman viimeisen vuoden ajan, joten päätin jo silloin etten halua uutta parisuhdetta ja kamalan projektin kaikki kokemukset varmistivat sen, etten halua uutta ystävääkään! Kiitos siitä projektille luvan antaneille! Minulle riittää omat lähisukulaiseni, keneenkään en jaksa enää tutustua, en minkään ikäiseen!

Toivottavasti tämä tieto ymmärretään ja hyväksytään, ettei minun enää tarvitse kuulla kautta rantain kerrontaa missään! Se tappaisi minut yhä jatkuessaan!

• Anonyymi

Hyvää yötä typykkä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      90
      7424
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      222
      7285
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      135
      5020
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      120
      4663
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4530
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      85
      4245
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      111
      4040
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      158
      1684
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1449
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      232
      1300
    Aihe