Lähellä. 🫤 Välttelen vaikka pitäisi jutella mukavia ja rennosti toiselle..
Kyse ei ole niistä jutuista mitä mulle puhui. Mähän tykkäsin siitä..
Kaikki meni väärinpäin. :( ja se harmittaa mua.
Vaikutan kylmältä ja törkeältä.. Vaikka pitäisi olla ihan toisin. Mulle tulee siitä itselle todella paha mieli, koska teen juuri päinvastoin kuin sydän haluaisi tehdä.
Vaikea tässä on rentoutua kun käyttäytyy täysin väärinpäin ja siitä on vaikea päästä yksikseen irti.. En ymmärrä itsekään miksi toimin näin?
T. *****
Välttelen vaikka pitäisi olla
37
374
Vastaukset
- Anonyymi
Joku mua pelottaa tässä.. Pelottaa omat tunteet ja niiden yllättävä voimakkuus.
Pitäs osata rentoutua. Ihan hassua.
/aloittaja- Anonyymi
Kipu pelotta monia mikään ei niin satukkaan kuin se että joku päsee tunteita satuttamaan tai etenkin niillä leikkimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipu pelotta monia mikään ei niin satukkaan kuin se että joku päsee tunteita satuttamaan tai etenkin niillä leikkimään
Niinpä... Sitä en koskaan hänelle tekisi. Ajattelen tässä myös sitä miestä. Silti sydän kaipaa jotenkin häntä lähemmäs.
Mieli ei anna periksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä... Sitä en koskaan hänelle tekisi. Ajattelen tässä myös sitä miestä. Silti sydän kaipaa jotenkin häntä lähemmäs.
Mieli ei anna periksi.Nimittäin joka kerta kun katson häntä, tulee niin haikea olo. En haluaisi koskaan hänelle mitään pahaa. En koskaan. 😔
Pelkään silti kipua myös itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha mieli ei tule siitä, että olisin loukkaantunut vaan siitä miten yllättäviä tällaiset tuntemukset voi olla. Joku varkain käy sydämeen...
/aloittaja
- Anonyymi
Sitä kutsutaan itsesuojeluksi
- Anonyymi
Hmm 🤔
- Anonyymi
Sydän suojelee itseään kivulta....
- Anonyymi
Kaikki tuli niin puun takaa yllättäen..
/aloittaja
- Anonyymi
Ja aloitus naiselta.
- Anonyymi
Miksi olisin mukamas joku mies...
- Anonyymi
Kerro miehestä lisää. Ja itsestäsi.
- Anonyymi
Oletko aika yhtä omahyväinen ja raskas jankuttaja mitä tämä palstaäijälle jankutus antaa ymmärtää? T
- Anonyymi
Töissä tavattu. Mies minua vanhempi. Yllättäen sieltä vain jostain nurkan takaa aina tupsahti. Pitkän aikaa sanomatta mitään katselin, kunnes alettiin juttelemaankin..
En tiedä, asiat meni nyt vaan vähän solmuun. Mut, jos tahtoisi, kyllä voisi ne avata vielä.
Kumpikin kokee asiat vähän väärin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aika yhtä omahyväinen ja raskas jankuttaja mitä tämä palstaäijälle jankutus antaa ymmärtää? T
Paha sanoa mitä väliinjankuttajia täällä riittää ja kuka on kuka. Sen kai väliäkään.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä tavattu. Mies minua vanhempi. Yllättäen sieltä vain jostain nurkan takaa aina tupsahti. Pitkän aikaa sanomatta mitään katselin, kunnes alettiin juttelemaankin..
En tiedä, asiat meni nyt vaan vähän solmuun. Mut, jos tahtoisi, kyllä voisi ne avata vielä.
Kumpikin kokee asiat vähän väärin..Meneepi ohi. Ei olla enää samassa työpaikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneepi ohi. Ei olla enää samassa työpaikassa.
Ootteko kauan olleet erossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneepi ohi. Ei olla enää samassa työpaikassa.
Joskus on fiksua päästää irti, jos ei mitenkään päin toinen osaa tulla vastaan. :(
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on fiksua päästää irti, jos ei mitenkään päin toinen osaa tulla vastaan. :(
/apEn osaa päästää irti. Hänestä.
Blääh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa päästää irti. Hänestä.
Blääh.Tuttua, tuttua. Helpommin sanottu kuin tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa päästää irti. Hänestä.
Blääh.Valitettavasti mun varmaan täytyy. :( tai ehkä jostain ihan muusta ensin.
Ei hänestä. :) mutta kai kaikki ajallaan.
/ap
- Anonyymi
Mutta annan nyt kaiketi sitten olla. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️,
Kyllä tämä tästä.- Anonyymi
Ja tämä jatkoa: Katsotaan. Huomenna voi tosiaan olla toinen fiilis. Levänneenä.
Tämä kaikki hämmentää vaan. - Anonyymi
Kävi miten kävi. Se kyllä siitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä jatkoa: Katsotaan. Huomenna voi tosiaan olla toinen fiilis. Levänneenä.
Tämä kaikki hämmentää vaan.Minun fiilis tulee aina olemaan se, etten halua olla missään tekemisissä tietyn oman lapseni ikäisen kanssa. Se on aivan varmaa ja jos lähestyt haukun sinut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun fiilis tulee aina olemaan se, etten halua olla missään tekemisissä tietyn oman lapseni ikäisen kanssa. Se on aivan varmaa ja jos lähestyt haukun sinut!
Ok. 😂 Ei taida niin vanha olla tämä mies kuitenkaan.
Voit poistua ketjusta.
- Anonyymi
Ja olen todellisuudessa kaikkea muuta kuin kylmä. Jos tekisin mitä sydän tahtoo niin halisin sovun merkiksi.
/ap - Anonyymi
Ristiriitaa ja joku kateellinen härvää välissä?
- Anonyymi
Nähty sekin kun salakavala tyyppi neuvoi oma lehmä ojassa päin mäntyä. Sitenhän naista ei itsestään kiinnostumaan saa, vaikka miten toivoisi.
- Anonyymi
Itselläkin just samanlainen tunne ja tilanne erään itseäni nuoremman naisen suhteen töissä. Nähdään melkeinpä joka päivä pieni hetki ohi mennen tai kauempaa. Ollaan viestiteltykin tässä syksyn aikana. Mutta sitten töissä en uskalla puhua hänelle ja vaikutan kylmältä vaikka en todellakaan sitä halua. Se satuttaa mua itseäkin. Oma elämäntilanteeni on hieman haastava ja olen hieman rikki täs vuosien varrella 😔 siksikin hieman vaikea kohdata häntä.
T. M****- Anonyymi
Voimia sun tilanteeseen. /ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sun tilanteeseen. /ap
Kiitos.
- Anonyymi
Aika usein näissä tapauksissa soimaa itseään ja kuvittelee miltä toisesta on tuntunut, mutta melko usein toinen myös ymmärtää inhimillisen käytöksen syyn ja ei koe sitä ollenkaan vihamielisesti. Sellaiset asiat kuuluvat elämään tavalla tai toisella ja niiden kanssa kannattaa opetella elämään vaikka joskus kirpaiseekin.
- Anonyymi
Kiva ja asiallinen kommentti 😊
T.M**** - Anonyymi
Niinhän tuo varmasti on. Soimaan itseäni lähinnä siitä, että hän kokee mun haluavan pysyvän kaukana. Voitaisiin olla mielestäni varsin rennosti vaan.. 😁 Eihän mitään hyvää saa aikaan kuoreen vetäytymällä.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo varmasti on. Soimaan itseäni lähinnä siitä, että hän kokee mun haluavan pysyvän kaukana. Voitaisiin olla mielestäni varsin rennosti vaan.. 😁 Eihän mitään hyvää saa aikaan kuoreen vetäytymällä.
/apNäin just minä koen, ja se tuntuu pahalta.
Viime kerrat kun on nähty, niin on sentään suonut pientä hymyäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/apItse toivon samaa,että vois olla rennosti vaan.
T.M*****
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.34212070Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko453566- 823149
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1202907- 992804
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam602597Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592516Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2732409- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488