Kun halusin jutella kanssasi -> 👐👐👐
Muistutti paniikkireaktiota. Sulla tahtoo mennä yli äyräiden välillä, mukana hieman dramatiikkaa.
Mut joo, olethan sinä lutuinen ja ihana kaikesta huolimatta. Hyvää illanjatkoa ja myötäistä elämässä!
Muistatko tämän nainen
26
493
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu nainen kommentoimaan.
- Anonyymi
Mitä nuo kädet tarkoittavat?
- Anonyymi
Käsillä vispaamista= torjuntaa tyyliin hus, hus siitä nyt.
- Anonyymi
En muista koska ei ole tapahtunut minulle.
- Anonyymi
Hyvä sulle.
- Anonyymi
Hämärästi. Oli myös kova pissahätä. Kiitos samoin, mukavaa iltaa sinulle.😌
- Anonyymi
Pissahätä?
Hmm, no kaikkea voi olla.
Onhan sulla luonnetta. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissahätä?
Hmm, no kaikkea voi olla.
Onhan sulla luonnetta. 😊Siksi oli kiire vessaan siis☺️Ei pelkästään pelästymisestä johtunut. Olin tulossa yhdestä tilaisuudesta ja poikkesin siellä vessassa käymään. Luonteesta en tiedä, miten sen kukakin näkee.
( ei tää mulle oikeasti ollut, kunhan huvikseni vastailen 😄) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi oli kiire vessaan siis☺️Ei pelkästään pelästymisestä johtunut. Olin tulossa yhdestä tilaisuudesta ja poikkesin siellä vessassa käymään. Luonteesta en tiedä, miten sen kukakin näkee.
( ei tää mulle oikeasti ollut, kunhan huvikseni vastailen 😄)Ehkä paremminkin pelkäämisestä. Tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä paremminkin pelkäämisestä. Tai jotain.
Olit julistanut jotain aggressiivista somessa juuri ja toivoin, etten törmäisi sinuun sinä iltana. Halusin keskittyä yksiin työjuttuihin. Olin jo lähdössä kotiin, mutta poikkesin vielä vessaan. Mutta tulin sitten vessasta sillä mielellä, että jutellaan sitten. Mutta paikka oli mennyt ja sinäkin häivyit saman tien. Ajattelin, että ok, ei se sit halunnutkaan jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit julistanut jotain aggressiivista somessa juuri ja toivoin, etten törmäisi sinuun sinä iltana. Halusin keskittyä yksiin työjuttuihin. Olin jo lähdössä kotiin, mutta poikkesin vielä vessaan. Mutta tulin sitten vessasta sillä mielellä, että jutellaan sitten. Mutta paikka oli mennyt ja sinäkin häivyit saman tien. Ajattelin, että ok, ei se sit halunnutkaan jutella.
Eri tapaus olet.
Onnea elämääsi kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri tapaus olet.
Onnea elämääsi kuitenkin.Näinhän mä arvelinkin☺️Kiitos samoin❣️
- Anonyymi
Sellaista on joo. Hiukan noloa.
- Anonyymi
Ole varovainen sanoissani kun arvostelet toista. Nyt puhuit sinun näkökulmasta asioita että nainen on liian jotain. Tuo on todella asiatonta
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ei hyvä.
- Anonyymi
Kommentoisin, jos ymmärtäisin mitä tol tarkotat? Ei mul ainaka vati oo nurin menny sun nähden, enkä mä draamailekaan ku ittekseni, eli ei sit varmaa mulle? ;)
- Anonyymi
Olen kertonut sinusta parille ystävälleni, siksi se "paniikki" ja ylireagoiminen mitä ehkä silloin ihmettelit kun juttelimme. Paniikki on kyllä vähän liian kova sana kuitenkin sitä kuvaamaan. Sinä luulet etten ole kertonut sinusta kenellekään enkä uskalla totuutta sinulle sanoa kun pelkään että... suuttuisit minulle kunnolla ja lopullisesti - alkaisit ehkä jopa huutamaan minulle?! Haluaisit ehkä lyödäkin minua? Mutta voitko ymmärtää että pääni olisi hajonnut silloin aikoinaan jos en olisi kenellekään sinusta pystynyt puhumaan ja minulla ei ole niin hyviä sellaisia ystäviä jotka eivät sinua tuntisi.
Jos ajattelet että olen liian dramaattinen ja outo ja harhainen mielenterveysongelmainen, niin anna mun olla. Siinä tapauksessa en todellakaan halua olla enää koskaan kanssasi missään tekemisissä enkä pidä siitä että pidät mua jotenkin lutuisena KAIKESTA HUOLIMATTA! Uskotko, että minäkin osaan suuttua kunnolla?? Jopa sinulle, kaikesta huolimatta.- Anonyymi
Emme kyllä siinä tilanteessa jutelleet.
En muutenkaan tunnista itseäni tuosta, enkä kyllä häntäkään. - Anonyymi
Miten voi tulla paniikki,siitä että on kertonut? Vastasikin käyttäytymisesi siis sitä mitä ajattelet?
- Anonyymi
Täällä yksi jännittäjä/vispaaja. Sitä se varmaan oli.
- Anonyymi
En minä näitä pahalla muistele.
Jos hän sattuisi lukemaan ja muistaisi. Elämässä on draamaa toisinaan, ettei ole tylsää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä näitä pahalla muistele.
Jos hän sattuisi lukemaan ja muistaisi. Elämässä on draamaa toisinaan, ettei ole tylsää.Ette ilmeisesti tapaa enää. Ikävöinti on silti sallittua. Muistelen hyvällä myös.
- Anonyymi
Muistan! Olen jännittäjä-tyyppiä ja pelkäsin, etten kelpaa sinulle
- Anonyymi
Koin, etten voinut siinä ympristössä ja niiden ihmisten keskellä olla oma itseni. Lisäksi säikähdin tunteitani, koska en mielestäni olisi saanut tuntea häntä kohtaan mitään sellaista kuin orastavasti tunsin. Siitä alkoi välttely ja sellainen epäaitous, joka ei ollut luontaista itselleni yhtään 🤭
- Anonyymi
Lämmin muisto yhteisestä keskustelusta.
- Anonyymi
Koska tämä tapahtui, oletko n vai m? Saman kokenut kksia sitten.
n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu907424Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2227285K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1355020Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1204663PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394530Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko854245Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1114040- 1581684
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91449Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2321300