Vai miksi ei kutsunut nollatuloilla lokkeilevaa Sofiaa linnan juhliin?
Sorsiiko A. Stubb köyhiä?
43
192
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisi kerrankin ollut näyttävää naiskauneutta Linnan juhlissa, mutta ehkä ensi vuonna saamme me tavalliset ihmiset nauttia TV:stä?
- AnonyymiUUSI
Olisi saattanut tulla ikkunankarmin kanssa....
- AnonyymiUUSI
Mikä nyt hattarapää mummoa noin ketuttaa, eikö martinalle löydy nyt rahamiestä millään...😆
- AnonyymiUUSI
Onhan se näin, jos varattomana voi rakentaa korkean elintason, se olisi jo hyvä syy saada kutsu juhliin!
- AnonyymiUUSI
On kyllä melkoinen taito maksattaa kymmenien tuhansien eurojen ulosotot vuodesta toiseen muilla ja itse vältellä työntekoa kuin ruttoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä melkoinen taito maksattaa kymmenien tuhansien eurojen ulosotot vuodesta toiseen muilla ja itse vältellä työntekoa kuin ruttoa.
Ammattilokki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilokki
Missä opiskeli tuon ammatin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkoulussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se paras kortti on ns. nahkavisa - No Limit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Opiskeli olemalla monen miehen elätti lokki. Ei siihen tarvita yli opistoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkoulussa.
Elätti lokki koulussa opiskeli, onneksi ei saanu elari pullaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elätti lokki koulussa opiskeli, onneksi ei saanu elari pullaa.
Lukio jäi kesken mutta suoritti 2 h meikkauskurssin.
- AnonyymiUUSI
Sofia aloitti jo joulushoppailun itselleen eli itse ostaa itselleen miehen luottokortilla. Antoihan Ranta-ahokin Sofialle heti Master card rinnakkaiskortin käyttöön. Kun Sofia siirtyi Stefun elatukseen niin häneltä sitten kysyttiin että onko Stefu jo antanut Sofialle luottokortin käyttöön ja Sofia siihen vain naureskeli vihjailevasti että eihän sitä tiedä vaikka olisikin,
- AnonyymiUUSI
Nousiainen pitäisi kutsua linnaan koska selvisi jaloilleen suhteesta Sofian kanssa. Mitä nyt muutaman kymmenentuhannen ulosotot jäi maksettavaksi eron jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nousiainen pitäisi kutsua linnaan koska selvisi jaloilleen suhteesta Sofian kanssa. Mitä nyt muutaman kymmenentuhannen ulosotot jäi maksettavaksi eron jälkeen.
Oli siellä kyllä köyhiäkin ja työttömiä kutsuttuna linnanjuhliin.
- AnonyymiUUSI
Miksi rahamiehet eivät anna rinnakkaiskorttia Martinalle , Sofia saanut jo monelta mieheltä Gold AMEXin !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rahamiehet eivät anna rinnakkaiskorttia Martinalle , Sofia saanut jo monelta mieheltä Gold AMEXin !
Hän ei tarvitse miesten luottokortteja ja ei halua tulla, miesten alistamaksi koskaan. Kun on naisella itsellään hyvät ansiotulot, voi elää itseään kunnioittaen ja arvostaen koko loppu elämänsä ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitten vielä tiennyt, että Sofia on maksullinen nainen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitten vielä tiennyt, että Sofia on maksullinen nainen ?
Näytti olevan yksi mustalainen pariskuntakin linnanjuhlissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli paljon kans opettajia ja heillä ei ole hyvät ansiotulot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi eivät polttaneet Linnaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tarvitse miesten luottokortteja ja ei halua tulla, miesten alistamaksi koskaan. Kun on naisella itsellään hyvät ansiotulot, voi elää itseään kunnioittaen ja arvostaen koko loppu elämänsä ajan.
Eihän noilla Martinan tuloilla elä kuin kädestä suuhun 😩 aikoinaan lokkeili 9 vuotta . Nyt on jo viimeinenkin kihlasormus myynnissä 😆
Kaikki meni , mun Levi , mun Hangon heppatila, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto, mun Marbellan Villa ( joka ei koskaan ehtinyt edes valmistua ) ......😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli siellä kyllä köyhiäkin ja työttömiä kutsuttuna linnanjuhliin.
Höpsis! Mua nimittäin EI kutsuttu!
Olen erittäin paskana siitä - MUT olisi pitänyt kutsua näkemään Erikan meijerit livenä....
Se olisi ollut mahtava kokemus! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän noilla Martinan tuloilla elä kuin kädestä suuhun 😩 aikoinaan lokkeili 9 vuotta . Nyt on jo viimeinenkin kihlasormus myynnissä 😆
Kaikki meni , mun Levi , mun Hangon heppatila, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto, mun Marbellan Villa ( joka ei koskaan ehtinyt edes valmistua ) ......😂Miksi luettele Stefan Thermanin mennyttä omaisuutta ja ne eivät olleet Martinan eikä Sofian kummankaan omaisuutta. Kyllä Martina pärjää ja ansiotulot ovat 133 703,26 euroa. Sofian ansiotulot vuorostaan olleet viimme vuosina tasan 0. euroa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luettele Stefan Thermanin mennyttä omaisuutta ja ne eivät olleet Martinan eikä Sofian kummankaan omaisuutta. Kyllä Martina pärjää ja ansiotulot ovat 133 703,26 euroa. Sofian ansiotulot vuorostaan olleet viimme vuosina tasan 0. euroa.
Toimitusjohtaja SJB tekee talkootyötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luettele Stefan Thermanin mennyttä omaisuutta ja ne eivät olleet Martinan eikä Sofian kummankaan omaisuutta. Kyllä Martina pärjää ja ansiotulot ovat 133 703,26 euroa. Sofian ansiotulot vuorostaan olleet viimme vuosina tasan 0. euroa.
Kun Martina jätti Stefun niin Martinan firman liikevaihto kaksinkertaistui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki meni , mun Levi , mun Hangon heppatila, mun Tähtitorninmäen miljoona asunto, mun Marbellan Villa ( joka ei koskaan ehtinyt edes valmistua ) ......😂Miten ihmeessä voi väittää että lokkeili koska Martinan tulot oli jopa vuonna 2012, kun oli äitiyslomalla 34 419 ja siitä sitten kasvaneet ja esim. vuonna 2014 jo 56 603 ja vuonna 2017 jo 101 389 ja vuonna 2018 tulot 108 723 ja 2019 tulot 91 594. Ja eron jälkeen verotettavat tulot 153 700 vuonna 2020 ja 232 800 vuonna 2021. Nämä siis mitä nosti itselleen palkkaa eli verotettavat tulot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä voi väittää että lokkeili koska Martinan tulot oli jopa vuonna 2012, kun oli äitiyslomalla 34 419 ja siitä sitten kasvaneet ja esim. vuonna 2014 jo 56 603 ja vuonna 2017 jo 101 389 ja vuonna 2018 tulot 108 723 ja 2019 tulot 91 594. Ja eron jälkeen verotettavat tulot 153 700 vuonna 2020 ja 232 800 vuonna 2021. Nämä siis mitä nosti itselleen palkkaa eli verotettavat tulot.
Pienin summa Stefun aikana eli vuonna 2012 oli siis tuo 34 419 minkä tienasi sinä vuonna kun oli raskaana ja lapsi syntyi syksyllä. Ei monellakaan ole vieläkään tuollaisia ansiotuloja tänä päivänäkään. Ei millään mittarilla voi väittää lokkeiluksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Seiskan entisen päätoimittaja ole kuitenkin työllistänyt Sofiaa säännöllisesti koska Sofia pääsi Katiska-dokumenttiin molemmille kausille ja sai oman tv-sarjan ja tuomion jälkeen sai sarjaan vielä jatko-osan ja nyt on taas rahoittamassa Sofiaa tuottamallla Sofialle bling bling sarjaa. Ja Sofia pääsi heti vuoden 2020 lopulla myös metropoliin vloggaamaan ja Komulainen järjesti Sofialle podcastinkin ja oliko kesällä 2020 Stefun kaverin firmassa tekemässä jotain. Ja kun siitä huolimatta tuli ulosottoja niin miehet maksoi ulosotot pois ja Sofian salaisuuksien aikana vaihdettiin uudet silikonit Tampereella nääs ja nenäleikkauskin tehtiin. Mutta joo, Sofiaan uppoaa kyllä todella paljon rahaa ja sen asian pitäisi jonkun ottaa aivan gradun aiheeksi että miten ihmeessä se tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Seiskan entisen päätoimittaja ole kuitenkin työllistänyt Sofiaa säännöllisesti koska Sofia pääsi Katiska-dokumenttiin molemmille kausille ja sai oman tv-sarjan ja tuomion jälkeen sai sarjaan vielä jatko-osan ja nyt on taas rahoittamassa Sofiaa tuottamallla Sofialle bling bling sarjaa. Ja Sofia pääsi heti vuoden 2020 lopulla myös metropoliin vloggaamaan ja Komulainen järjesti Sofialle podcastinkin ja oliko kesällä 2020 Stefun kaverin firmassa tekemässä jotain. Ja kun siitä huolimatta tuli ulosottoja niin miehet maksoi ulosotot pois ja Sofian salaisuuksien aikana vaihdettiin uudet silikonit Tampereella nääs ja nenäleikkauskin tehtiin. Mutta joo, Sofiaan uppoaa kyllä todella paljon rahaa ja sen asian pitäisi jonkun ottaa aivan gradun aiheeksi että miten ihmeessä se tapahtuu.
Kauramaitomiljonääri tuhlasi Nettaan kolmessa kuukaudessa 700 tuhatta ja vei vielä vihillekin. Siinä olisi toinen gradun aihe vai pitäisikö noiden miesten mennä tutkituttamaan päänsä. Se on yksi vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sofialla nyt sitten sugar daddy vai provier mies elättäjänä? Jos on provier suhde niin pitää olla vähintään avoliitossa. Muuten on pelkkä sugar daddy sugar baby suhde.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sofialla nyt sitten sugar daddy vai provier mies elättäjänä? Jos on provier suhde niin pitää olla vähintään avoliitossa. Muuten on pelkkä sugar daddy sugar baby suhde.
"Provier-suhteessa nainen hymyilee kauniisti eikä vaadi mitään, mutta haluaa kaiken - ja mies maksaa laskut mukisematta". Näin kirjoitetaan Ylen verkkosivuilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sohvi ja Nousiainen meni jenkkilää valoittamaan. Tulivat maitojunalla takaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiintiö etnisyydet aina kutsuttuina. Ettei tule koko suvuille paha mieli.. Monet ovat toisenlaisissa linnoissa, joissa istutaan, kuka pitempään tai vähemmän aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli paljon kans opettajia ja heillä ei ole hyvät ansiotulot.
Opettajat verokalenterien keulilla ja ilkeävät vielä valittaa. Toosi piitkäät loomaat .työt ei luita rasita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karvavisa kiittää ja kuittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauramaitomiljonääri tuhlasi Nettaan kolmessa kuukaudessa 700 tuhatta ja vei vielä vihillekin. Siinä olisi toinen gradun aihe vai pitäisikö noiden miesten mennä tutkituttamaan päänsä. Se on yksi vaihtoehto.
Älä näytä aito feikki luonnonlapsi vedättää miljuneria mennen tullen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi eivät polttaneet Linnaa.
Eikä pikkulapsia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sohvi ja Nousiainen meni jenkkilää valoittamaan. Tulivat maitojunalla takaisin.
Vieläkin säälittää kun Nousiainen oli saanut ruhjeen silmäkulmaan kun oli urhoollisesti mennyt puolustamaan Sofiaa kun kolme miestä oli hyökännyt Sofian kimppuun. Nousiainen kertoi että aivan oli silmään potkaistu.
- AnonyymiUUSI
Soffalle ei ole mitään merkittäviä ansioita, taiteen ,eikä tieteen aloilla. Taitaa edustaa huume ja juhlimis kulttuuria.
- AnonyymiUUSI
"olen huumevastainen"
- AnonyymiUUSI
Sofiasta oli joku turkulainen taiteilijanainen tehnyt muotokuvan loppuvuodesta 2020 ja siinä oli vedetty ääriviivat jossa korostui Sofian muodot. Se ei ollut siis näköistaulu. Kata Kärkkäinen oli tehnyt Sofiasta muotokuvan jossa kuvasi Sofian kuninkaallisena ja Kata esiintyi Sofian salaisuuksissa, oli kutsunut Sofian kotiinsa ja lahjoitti tälle tekemänsä muotokuvan. Selvästi kuninkaallista omimista tuo Katan tekemä taulu ja itse huumerikoksesta tuomittu golddiggeriksikin nimitetty Sofia mallina. Tai nykyää Sophia J Belorf. Poliisi Komulainen teki yhteisen podcastin Sofian kanssa. Kyllä naisetkin Sofiasta tykkää, ainakin jotkut.
- AnonyymiUUSI
Miksi joku tekotissiteline saisi kutsun linnan juhliin. Näyttelisi vain muovi utareitaan kaikille vieraille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1298835Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735214Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras263516- 362414
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1281734- 621667
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2101501Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381387Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601139- 231111