Helppo ennustaa tai ennustettu kevääseen asti samaa loskapaskaa eli ei paljon muuksi muutu
Sääennuste
19
214
Vastaukset
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Mummos sai pahaa aikaan
- Anonyymi
Mikä tämä hiihtolatu juttu on??
- Anonyymi
Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.
- AnonyymiUUSI
Mummo Sai naapurin x.än kanssa väärän krosomin eli laduttaa nyt kumminkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.
Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- AnonyymiUUSI
Kuka pelkää rattijuoppoja lisäkseni?
- AnonyymiUUSI
Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,
Otan tuo tappouhkauksena. Perästä kuuluu👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.
Emoji on siis meillä Marisijana tunnettu henkilö, joka yrittää luoda kuvan, että näiden törkeyksien kirjoittaja on kepulainen. Kai hän oppinut tavoille persujen valehteluopissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse et muka syyllisty tappouhkauksiin??? hehhuhhöh "Ta...han teidät pitäisi mutta odotan kun kunnon kähinä alkaa" Persuja uhkasit näin Sitä saa mitä tilaa! Onko niin että sinä saat uhata tappamisella,Ei tuossa edes tappamisestasi ollut kyse.Lue tarkemmin. "hieman kolhisi"Turhaa raukkis uhkailet Ime tuttiasi .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse et muka syyllisty tappouhkauksiin??? hehhuhhöh "Ta...han teidät pitäisi mutta odotan kun kunnon kähinä alkaa" Persuja uhkasit näin Sitä saa mitä tilaa! Onko niin että sinä saat uhata tappamisella,Ei tuossa edes tappamisestasi ollut kyse.Lue tarkemmin. "hieman kolhisi"Turhaa raukkis uhkailet Ime tuttiasi .
Tunnustat siis olevasi ko. emoji! Olitko eilen bannissa?
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.No se ei ole paljon se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole paljon se.
Kertoo kuitenkin, että kuljet kaksilla rattailla. Olet emoji ja sitten syytät muita sen kirjoitukissta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko
Minä sekaannun teidän tolkuttoman puheluun.
Olisiko nyt syytä jättää syyttelyn. Emoji syyttää kaikesta Persuja ja luultavasti syyttää edelleen kaupungin talouden tilanteesta sitä Titaa vai mikä hänen nimi oli. Ja kuinka kauan siitä on.
Pyhäjärvi on nyt liki kriisikunta, valtio ei antanut kuin vähän lisää rahaa. Kaupunginjohtaja juoksee hakemassa lisää lainoja. Oliko mones laina jo tälle vuotta..
Olisiko nyt syytä katsoa peiliin, ja miettiä rehellisesti miksi tämä on mennyt näin.
Ja tämä persujen syyttelijä, kerro miten oppositio voi olla syypää tähän. Sitä sinä kumminkin hoet.
- AnonyymiUUSI
Poliisille laitettu tutkintapyyntö tappouhkauksesta👍 perästä kuuluu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26114306Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu657261Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2077058Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä435078K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1124846Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754704Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos894454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *204401Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko764154Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023938