Helppo ennustaa tai ennustettu kevääseen asti samaa loskapaskaa eli ei paljon muuksi muutu
Sääennuste
18
292
Vastaukset
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Mummos sai pahaa aikaan
- Anonyymi
Mikä tämä hiihtolatu juttu on??
- Anonyymi
Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.
- Anonyymi
Mummo Sai naapurin x.än kanssa väärän krosomin eli laduttaa nyt kumminkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.
Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Kuka pelkää rattijuoppoja lisäkseni?
- Anonyymi
Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,
Otan tuo tappouhkauksena. Perästä kuuluu👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan tuo tappouhkauksena. Perästä kuuluu👍
Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.
Emoji on siis meillä Marisijana tunnettu henkilö, joka yrittää luoda kuvan, että näiden törkeyksien kirjoittaja on kepulainen. Kai hän oppinut tavoille persujen valehteluopissa.
- Anonyymi
Tunnustat siis olevasi ko. emoji! Olitko eilen bannissa?
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.No se ei ole paljon se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole paljon se.
Kertoo kuitenkin, että kuljet kaksilla rattailla. Olet emoji ja sitten syytät muita sen kirjoitukissta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko
Minä sekaannun teidän tolkuttoman puheluun.
Olisiko nyt syytä jättää syyttelyn. Emoji syyttää kaikesta Persuja ja luultavasti syyttää edelleen kaupungin talouden tilanteesta sitä Titaa vai mikä hänen nimi oli. Ja kuinka kauan siitä on.
Pyhäjärvi on nyt liki kriisikunta, valtio ei antanut kuin vähän lisää rahaa. Kaupunginjohtaja juoksee hakemassa lisää lainoja. Oliko mones laina jo tälle vuotta..
Olisiko nyt syytä katsoa peiliin, ja miettiä rehellisesti miksi tämä on mennyt näin.
Ja tämä persujen syyttelijä, kerro miten oppositio voi olla syypää tähän. Sitä sinä kumminkin hoet.
- Anonyymi
Poliisille laitettu tutkintapyyntö tappouhkauksesta👍 perästä kuuluu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331048