Sääennuste

Anonyymi-ap

Helppo ennustaa tai ennustettu kevääseen asti samaa loskapaskaa eli ei paljon muuksi muutu

19

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.

• Anonyymi

Mummos sai pahaa aikaan

• Anonyymi

Mikä tämä hiihtolatu juttu on??

• Anonyymi

Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.

• Anonyymi
        UUSI

Mummo Sai naapurin x.än kanssa väärän krosomin eli laduttaa nyt kumminkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siitä, kun Marisijana tunnettu henkilö pitkään kertoi, että laduilla saa kävellä.

Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen laki ei kiellä ladulla kävelyä. Kävely on jokamiehen oikeus.

Maski päähän persut. Yksinkertaista.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka pelkää rattijuoppoja lisäkseni?

• Anonyymi
        UUSI

Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä nyt ei suurtakaan vahinkoa tulisi jos auto sua hieman kolhisi,

Otan tuo tappouhkauksena. Perästä kuuluu👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen noita ei ollut, mutta nyt palasit itsesi kanssa provoamaan.

Emoji on siis meillä Marisijana tunnettu henkilö, joka yrittää luoda kuvan, että näiden törkeyksien kirjoittaja on kepulainen. Kai hän oppinut tavoille persujen valehteluopissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et muka syyllisty tappouhkauksiin??? hehhuhhöh "Ta...han teidät pitäisi mutta odotan kun kunnon kähinä alkaa" Persuja uhkasit näin Sitä saa mitä tilaa! Onko niin että sinä saat uhata tappamisella,Ei tuossa edes tappamisestasi ollut kyse.Lue tarkemmin. "hieman kolhisi"Turhaa raukkis uhkailet Ime tuttiasi .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et muka syyllisty tappouhkauksiin??? hehhuhhöh "Ta...han teidät pitäisi mutta odotan kun kunnon kähinä alkaa" Persuja uhkasit näin Sitä saa mitä tilaa! Onko niin että sinä saat uhata tappamisella,Ei tuossa edes tappamisestasi ollut kyse.Lue tarkemmin. "hieman kolhisi"Turhaa raukkis uhkailet Ime tuttiasi .

Tunnustat siis olevasi ko. emoji! Olitko eilen bannissa?

Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en koskaan uhkaile. Ei tarvitse, koska osaamisella ja tiedoilla olen niin paljon sinuakin etevämpi.

No se ei ole paljon se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se ei ole paljon se.

Kertoo kuitenkin, että kuljet kaksilla rattailla. Olet emoji ja sitten syytät muita sen kirjoitukissta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ET tiedosta että uhkailet kun kirjoitat toisten tappamisesta.Olet Seko

Minä sekaannun teidän tolkuttoman puheluun.
        Olisiko nyt syytä jättää syyttelyn. Emoji syyttää kaikesta Persuja ja luultavasti syyttää edelleen kaupungin talouden tilanteesta sitä Titaa vai mikä hänen nimi oli. Ja kuinka kauan siitä on.
        Pyhäjärvi on nyt liki kriisikunta, valtio ei antanut kuin vähän lisää rahaa. Kaupunginjohtaja juoksee hakemassa lisää lainoja. Oliko mones laina jo tälle vuotta..
        Olisiko nyt syytä katsoa peiliin, ja miettiä rehellisesti miksi tämä on mennyt näin.
        Ja tämä persujen syyttelijä, kerro miten oppositio voi olla syypää tähän. Sitä sinä kumminkin hoet.

• Anonyymi
      UUSI

Poliisille laitettu tutkintapyyntö tappouhkauksesta👍 perästä kuuluu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      261
      14306
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      65
      7261
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7058
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      43
      5078
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4846
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4704
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4454
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      20
      4401
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      76
      4154
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe