palstan kuin piparin 😁. Täällä vuodesta toiseen märehdit ja uliset ja jos se nainen tarjoutuisi pinkoisit pakoo :D.
Olet ainoa tuntemani mies joka valitsee mieluummin
41
507
Vastaukset
- Anonyymi
Piparit on hyviä 🍪🍪
- Anonyymi
Oispa nainen, mutta on vaan kulunut kyläpyörä.
- Anonyymi
Joopa joo. Älä viitsi. Ole ilman.
- Anonyymi
Valheita ja höpötystä.
- Anonyymi
Keksi uusi! Rumasti puhut. En ikinä puhuisi noin sellaisesta johon ihastuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi uusi! Rumasti puhut. En ikinä puhuisi noin sellaisesta johon ihastuin.
Ärsyttää kun omit muiden kirjoituksia ja syytät niistä aina mua. Sen takia lopahti kiinostus.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttää kun omit muiden kirjoituksia ja syytät niistä aina mua. Sen takia lopahti kiinostus.
SivustaSamat sanat höpönassesetä
- Anonyymi
Jep ja keksii hätävaleet jos joku lähestyy. 🤫
- Anonyymi
P.s. tajusin ne kyllä.. näen vaan nää asiat. Oi voi voi voi.
- Anonyymi
Mistä päättelet että täällä kirjoitan enkä muuhun suostu? Kenelle siis?
- Anonyymi
En tiiä. Sivusta tulin höpöttämään. Mies ei taida osata näitä juttuja. Nyt olisi mahdollisuus,kun lopettais tuon mörköilyn. Minä en pure, olen lämmin ja hellä.
- Anonyymi
Eipä me kukkaan tiedetä kuka olet.. tässä vain yksi ihmistyyppi. Sellainen mahdoton ikisinkku.
Sivusta
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä ne toiset miehet valitsee?
- Anonyymi
Ilmeisesti ne ovat tarttuneet aloittajan tarjoukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa..ei ole tietoa puhuuko aloittaja toisen puolesta vai omastaan..
Itse taas en tarjoa, ihastun aidosti ja se ei heti lopu.
Siitä kyyneleet
T.s sivusta - Anonyymi
Muille on kelvannut, hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipareista harva kieltäytyy. Hyviä joulun herkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muille on kelvannut, hyvä niin.
No, itse en tarjoile muille..jos joku sellaisia väittää, valehtelee ja keksii. Noup noup. Jollain on silloin oma lehmä ojassa. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, itse en tarjoile muille..jos joku sellaisia väittää, valehtelee ja keksii. Noup noup. Jollain on silloin oma lehmä ojassa. Piste.
Kateellisia riittää. Haluaa jarruttaa kaikkea kaunista ja hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisia riittää. Haluaa jarruttaa kaikkea kaunista ja hyvää.
Ja kuvittelee että siten saa naisen kiinnostumaan itsestään. Sairaalloista. Ei se niin toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuvittelee että siten saa naisen kiinnostumaan itsestään. Sairaalloista. Ei se niin toimi
Näkeekö vielä miten kiltti joku on.. helppoa yrittää taivuttaa? Ja silti itsellä nainen mielessä.. kauhee tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa..ei ole tietoa puhuuko aloittaja toisen puolesta vai omastaan..
Itse taas en tarjoa, ihastun aidosti ja se ei heti lopu.
Siitä kyyneleet
T.s sivustaEi aloittaja voi puhua kuin itsestään, koska kaikki muut palstalla ovat vain anonyymejä, tuntemattomia hahmoja.
Ketjun aloittajan olisi järkevää varata aika psykiatrille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja voi puhua kuin itsestään, koska kaikki muut palstalla ovat vain anonyymejä, tuntemattomia hahmoja.
Ketjun aloittajan olisi järkevää varata aika psykiatrille.Paha sanoa. Dunno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja voi puhua kuin itsestään, koska kaikki muut palstalla ovat vain anonyymejä, tuntemattomia hahmoja.
Ketjun aloittajan olisi järkevää varata aika psykiatrille.Voihan hän puhua. Onhan ihmisillä irl elämässä muutakin kuin oma napa. Missä todellisuudessa elätte.
- Anonyymi
Minua ohjaa vaimo, äiti, kaverit ja työkaverit. Käteni ovat sidotut, saisin kaikkien vihat niskoille. Ei mulle, vastasin silti.
- Anonyymi
Olen katsonut sivusta yhtä tapausta, en nyt meinaa että olisit mitenkään päin sinä..
Suorastaan ristiriidassa on jokainen toimi ja se on loukannut syvästi. Anteeksi en heti anna. Saa tulla pyytämään. - Anonyymi
Olet ihanteellinen tällaiseen tarjoiluun. Ei tarvitse tuntea eikä tule jälkipuheita.
- Anonyymi
Ehkä olet se J josta on päästy juurikin tästä johtuen jo yli. Mitään ei käynyt. ✋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihanteellinen tällaiseen tarjoiluun. Ei tarvitse tuntea eikä tule jälkipuheita.
Nyt on sitten pskapuhetta. Ei tarvitse tuntea? Itken itseni uneen. Siinä sulle tunnetta.
T.s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, parempi vaan että on perhe ohjaamassa, niin ei ole tarvetta eikä halua yrittää edetä pienestä syrjäpyörähtelystä vakitanssipariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, parempi vaan että on perhe ohjaamassa, niin ei ole tarvetta eikä halua yrittää edetä pienestä syrjäpyörähtelystä vakitanssipariksi.
No ei kannata sit edes aloittaa pelleilemään. On se kun se oma ei silti riitä tai kelpaa. Kun ei paremmasta ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kannata sit edes aloittaa pelleilemään. On se kun se oma ei silti riitä tai kelpaa. Kun ei paremmasta ymmärrä.
Tangoon riittää kaksi, mutta letkujenkka on tylsää kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangoon riittää kaksi, mutta letkujenkka on tylsää kahdestaan.
En tiedä mitä lätisette. Ihastuin yhteen ihmiseen. Muut ei kelpaa.
Muuta en halua. Turha siis tehdä rumaa tarinaa tästäkin mikä oli mulle kaunista.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta en halua. Turha siis tehdä rumaa tarinaa tästäkin mikä oli mulle kaunista.
NaiseltaJa en ole ap. En tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaJos et ole aloittaja, ihan turha heittäytyä marisevaksi marttyyriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole aloittaja, ihan turha heittäytyä marisevaksi marttyyriksi.
Voi kuule. Eiköhän ole mun ihan oma asiani purkaa tuntoni kun kohdeltiin vähän sinnepäin.
Että heittäydyn tasan millaiseksi heittäydyn, ja se ei ole sun ongelmasi.
- Anonyymi
Olen valinnut kylläkin molemmat, kun kaupasta pipareita ostin. ;)
- Anonyymi
Nyt kun mainitsit - tuoreen joulupiparin tuoksu, voisi saada minut ahmimaan ja nuolemaan lopuksi lautasen.
- Anonyymi
Huh. Onneksi ei ole perhettä itsellä kenenkään väärän kanssa. Sitä olisi ihan kauhean kurja elämä.
Naiselta sivusta - Anonyymi
En pinkoisi pakoon. Kyllä minä pipariin tarttuisin, jos sitä vaan olisi tarjolla. Toki välillä on niin uupunut olo, että ottaisin yhteiset päikkärit mieluummin kuin seksiä. Toki on kaikenlaisia fantasioita, mutta oikeasti pitäisi ehkä antaa itselleen aikaa tutustua, luottaa - ei vain siihen toiseen, vaan ylipäänsä siihen, että onnellisuus ja rakkaus on mahdollista saavuttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524337S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1104164Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu374077Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653917- 853364
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643248IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523221Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171582- 451521
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291120