Jos lähtisi pois. Loppuisi tämä väkisin tekeminen ja pärjääminen kun ei jaksa
Tavan tiedän
41
296
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hieno elämä ollut juu. Köyhänä kovalla työllä kaiken hankkinut, toiset tuhonneet ilkivallalla, valehdelleet ja koko kylä lynkannut, ämmät kusettaneet ja vedättäneet, kaikki pidettävä lukkojen takana ettei tuhottaisi,ei omaa perhettä ei puolisoa ei yhtään mitään kiitos kusipäisten ihmisten kun minulla ei saisi olla yhtään mitään hyvin on paska levitys onnistunut. Nyt ei mistään tule sitä vähääkään kun myllyt vie yöunet ja päivälläkin jurnuttaa, yrittänyt väkisin tehdä mitä on luvannut ja olla vielä "omaishoitajana" huolehtien kaikesta. Nyt nukun vaatehuoneen lattialla,on ihan vähän pienempi hurina mutta nyt on ollut koko päivän ihan vitun moinen häirintä, ei tule nukkumisesta mitään, jatkunut yli 2viikkoa ja huomenna pitää olla sovitusti paikalla. On vain yksi asia mielessä. Mitä varten mun pitää kärsiä enää yhtään. Koskaan en ole kenellekään pahaa tehnyt, muistakaa se!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa kurjalta:(
- AnonyymiUUSI
Tarvitsisit rakkautta ❤️
- AnonyymiUUSI
Onko mitään mahdollisuutta, että muuttaisit kauemmas niistä myllyistä? Ainakin se asia paranisi. Kunnolliset yöunet vaikuttaa mielialaan.
Tuo sun omaisuuden sabotoiminen on rikos. Se kuuluisi poliisille. - AnonyymiUUSI
No mutta postiivista tässä on nyt gubbe kuitenkin se, että saat sympatiaa kyläläisiltä esim Vuosikausiksi jos kerran ämmit kusettaneet, ei sen tarvi nii totta ollakaan
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Mikä on ohi?
- AnonyymiUUSI
No, mutta ei aina tarvitse jaksaakaan ja olla tekemässä jotain. Karhutkin nukkuu talviunta tähän aikaan vuodesta.
- AnonyymiUUSI
Kun ei pysty nukkumaankaan!!! Nuo vitun myllyt tuhosi tän paikan lopullisesti! Kyläläisiä on helppo vältellä ja olla omissa oloissaan en ole ennenkään apua pyytänyt mutta tuota vitun hurinaa ei pääse pakoon mihinkään paitsi muuttamalla ja silloin menettäisin kaikki mitä olen elämässä saanut aikaan. Ennen menen köyteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei pysty nukkumaankaan!!! Nuo vitun myllyt tuhosi tän paikan lopullisesti! Kyläläisiä on helppo vältellä ja olla omissa oloissaan en ole ennenkään apua pyytänyt mutta tuota vitun hurinaa ei pääse pakoon mihinkään paitsi muuttamalla ja silloin menettäisin kaikki mitä olen elämässä saanut aikaan. Ennen menen köyteen.
Korvatulpat vois ehkä auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korvatulpat vois ehkä auttaa.
Idiootti! Et tiedä asiasta mitään. Ei auta kuin ihan vähän eikä vastamelukuulokkeet pysty sitä poistamaan kokonaan silloin kun se hurina on lujaa. Yritä nukkua ne päässä, kun olisikin pelkkä ääni, se kun tekee myös lihassärkyä päänsärkyä rytmihäiriöitä muita sydänvaivoja ym. Perehtykää nyt vähän haittoihin vois tehdä ihan hyvää ymmärtää ennenkuin on myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti! Et tiedä asiasta mitään. Ei auta kuin ihan vähän eikä vastamelukuulokkeet pysty sitä poistamaan kokonaan silloin kun se hurina on lujaa. Yritä nukkua ne päässä, kun olisikin pelkkä ääni, se kun tekee myös lihassärkyä päänsärkyä rytmihäiriöitä muita sydänvaivoja ym. Perehtykää nyt vähän haittoihin vois tehdä ihan hyvää ymmärtää ennenkuin on myöhäistä.
Ja se tunkee rakenteisiin, resonoi ja rakenteet johtaa sen kaikkiin huoneisiin ja korvan kun laitat tyynyyn niin sen tuntee. Asiaa ei ymmärrä kuin sellainen kenen korva sen kuulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja se tunkee rakenteisiin, resonoi ja rakenteet johtaa sen kaikkiin huoneisiin ja korvan kun laitat tyynyyn niin sen tuntee. Asiaa ei ymmärrä kuin sellainen kenen korva sen kuulee.
Saattaa muistuttaa mikroaaltouunia oikein hitaalla sulatusmoodilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin, kun et näköjään tiedä sitä, että tuota asiaa ei ole pitänyt mistään tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin, kun et näköjään tiedä sitä, että tuota asiaa ei ole pitänyt mistään tietää.
Niin kun missään ei julkisesti haitoista kerrota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avun pyytäminen on taitoa, eikä yksin tarvitse jäädä. Joskus uuden aloittaminen voisi auttaa. Kuinka hyvin voin sopeutua uuteen tai vaihdan ympäristöä jos nykyinen ei palvele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avun pyytäminen on taitoa, eikä yksin tarvitse jäädä. Joskus uuden aloittaminen voisi auttaa. Kuinka hyvin voin sopeutua uuteen tai vaihdan ympäristöä jos nykyinen ei palvele.
Mistä pyydät? Eipä noille ole vielä kukaan mitään voinut, oikeudessa hävinneet jutut ja rahansa. Minulla ei ole varaa lähteä oikeuteen. Helppo lähteä kaupunki kerrostalo boksista mulla vähän eri juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pyydät? Eipä noille ole vielä kukaan mitään voinut, oikeudessa hävinneet jutut ja rahansa. Minulla ei ole varaa lähteä oikeuteen. Helppo lähteä kaupunki kerrostalo boksista mulla vähän eri juttu.
Voitko tehdä asialle itse jotain ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tehdä asialle itse jotain ?
Olrt kovin kiintynyt tähän palstaäijän draamaan, että tällä fiksaation kohteellasi olisi tällainen selittämätön tilanne päällä, minusta ajattelusi on hyvin synkkää ja patologista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä Kristiinan kaupungissako sinulla on palstasetä niin tukalaa kun myllyt humajaa? Ei meillä täällä sisämaassa vaan ole sellaisia ehkä kannattaa muuttaa pois sieltä rannikolta. Muuten touhukkaat mainitsin ko kaupungin koska siitä se on nääs provoillut. Ulla T Viisastelijain maalta.
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset päättivät että tuulivoimaloita saa rakentaa entistä lähemmäs asutusta.
- AnonyymiUUSI
Mutta entä ne räjähtelevät lepakot
- AnonyymiUUSI
Stuntti nyt seis 🖐
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Stuntti on on joku sijainen tai temppu. Mikähän tässä olis kyseessä? Tämä tuulimyllyistä valittaja on kirjoitellut ennenkin, luulin aivan aidoksi tapaukseksi itse ainakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Stuntti on on joku sijainen tai temppu. Mikähän tässä olis kyseessä? Tämä tuulimyllyistä valittaja on kirjoitellut ennenkin, luulin aivan aidoksi tapaukseksi itse ainakin.
Ei ole tapana näytellä eikä valehdella. Nyt jatkunut jurnutus koko yön. Torkahdin hetkeksi mutta muuten valvonut ja aamulla pitää lähteä vastaanottamaan tavaraa. Tulpat korvissa ja pitää laittaa vielä kuulokkeet jos sais vähän nukuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapana näytellä eikä valehdella. Nyt jatkunut jurnutus koko yön. Torkahdin hetkeksi mutta muuten valvonut ja aamulla pitää lähteä vastaanottamaan tavaraa. Tulpat korvissa ja pitää laittaa vielä kuulokkeet jos sais vähän nukuttua.
Toivon sinulle makoisia unia. Uskon, että et valehtele. Mutta täällä on paljon valehtelijoita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tuostakin on pitänyt poistaa viesti. Nyt näyttää siltä kuin sitä ei olisi ollut. Siinä joku kyseli että mikä v**n stuntti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon sinulle makoisia unia. Uskon, että et valehtele. Mutta täällä on paljon valehtelijoita.
Pakko yrittää nukkua. Huonoa vaan että kuulokkeiden kanssa kun nukkuu niin ei kuule herätystä. Samoin meni joskus puhelu ohi aamuyöllä kun oli kuulokkeet ja tulpat ja vituttanut vieläkin kun en kuullut enkä päässyt auttamaan hädässä.
- AnonyymiUUSI
Elämään kuuluu ylä- ja alamäet. Paras lahja on itselle lupa levätä eikä ylisuorittaa.
- AnonyymiUUSI
Et ymmärtänyt yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt yhtään mitään
Kerro pointti suoraan lyhyesti, mikä on hätänä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro pointti suoraan lyhyesti, mikä on hätänä?
Pitäisikö tällä ns aplla joka on tietenkin palstasetä, mutta ei sinun päässäsi olla joku hätänä että ois saumaa? Freak.
- AnonyymiUUSI
jep monesti itsekin miettinyt. naurettavia ihmisiä paasaamassa rehellisyydestä kiduttavat pieniä ihmisiä eivät hoida työtään edes niinkun kuuluu. kyllä tää maa on kaikella tavalla sairas mesta ja monen pitäis todellakin olla jo eläkkeellä
- AnonyymiUUSI
Jos olet tosissasi ja tiedät mistä puhut ja jos ymmärsin tämän oikein (onpas jossia), niin se luo edes vähän levollisuutta asiaan. Joku tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet tosissasi ja tiedät mistä puhut ja jos ymmärsin tämän oikein (onpas jossia), niin se luo edes vähän levollisuutta asiaan. Joku tietää.
Lisään, että tämä oli sivusta, en ole ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olen todellakin tosissani. se että mua satutetaan fine mutta se että mun omia satutetaan ei ole fine. laitan sille kaikelle vielä stopin ja aivan vtun sama millä keinolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että tämä oli sivusta, en ole ap.
joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olen todellakin tosissani. se että mua satutetaan fine mutta se että mun omia satutetaan ei ole fine. laitan sille kaikelle vielä stopin ja aivan vtun sama millä keinolla
Hyvä jos pystyt tekemään jotain asialle. Mulla ei ole oikein muuta keinoa kuin rukoilla. Jos se on sinusta naurettavaa, et tiedä mihin voi ihminen joutua. No, ehkä se ei ole sinusta naurettavaa. On vain aika yleinen suhtautuminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos pystyt tekemään jotain asialle. Mulla ei ole oikein muuta keinoa kuin rukoilla. Jos se on sinusta naurettavaa, et tiedä mihin voi ihminen joutua. No, ehkä se ei ole sinusta naurettavaa. On vain aika yleinen suhtautuminen.
viimeisillä voimilla kaiken muun sairaan keskellä no pakkohan se on jos et halua että joutuvat talsimaan sen saman kusisen polun minkä on itse talsinut siitähän seurasi vain loputtomasti erinäisiä ongelmia ja oli pakko hakea hyvää oloa mistä ny milloinkin kun kärsi kokoajan siitä piiristä
- AnonyymiUUSI
Antakaa ihmisten elää rauhassa. Jos niin lujille ottaa jonkun pärjääminen jotenkin elämässä että pitää alkaa puhumaan paskaa tai naarmuttamaan tuhoamaan omaisuutta niin hakekaa apua. Silloin on päässä vikaa ja pahasti. Toinen on että miksi pitää kärsiä myllyhäirinnästä naapurikunnassa ja kaikki käskee muuttamaan pois,jopa lääkäri? Kun ihmiset kärsivät myllyjen haitoista niin eikö silloin niitä myllyjä pidä rajoittaa ja muuttaa rakennetta, tehoja, valvontaa ja pykäliä että ihmiset ja luonto ei kärsi. Toimintaluvat pois jos ei teollisuus noudata sääntöjä!!
- AnonyymiUUSI
Valtion energiapolitiikan vuoksi ihmiset menettävät omaisuutensa ja terveytensä eikä ketään kiinnosta. Tämä maa on pahempi kuin venäjä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1257719Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784942Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243224- 531367
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381337Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021299Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1651206- 201106
Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55993Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27883