Nainen ootko koskaan miettinyt että niitä on sellasia henkisiä tarpeita ihmisellä jota ei seksi

Anonyymi-ap

Paranna, siihen tarvii ihan aidon yhteyden, mut sä haluut ilmeisesti vaan paneskella.

26

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinähän tässä seksikeskeinen olet koko ajan ollut ja olet edelleenkin. Varsinkin IRL. Oikein haukotuttaa.
      Naiselta

• Anonyymi

Kerro meille palstasetä koska sulla on muka ollut seksikeskeistä säpinää irl😆

• Anonyymi

Kirjoitteletko sä jollekin tuntemallesi naiselle tätä kautta? Uteliaisuudesta kysyn, pidä vaikka Taalasmaan Ullana, kun siitä tuli yhtäkkiä muotia tai ainakin yllättäviä Illa Taalasmaa-tunnustuksia näkyi tänään. Muuten tämä menee ohi, eli ei voi olla minulle tämä kysymyskyssäri.

• Anonyymi

Mitä sinä siinä vihjailet minä vain dogia ulkoiluttelen ihan oikea asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä siinä vihjailet minä vain dogia ulkoiluttelen ihan oikea asia

Ps älä pölli minun nimimerkkiä tai teen rikosilmoituksen, eiköhän valikosta löydy joku tarpeeksi läheltä. Ihan mielenkiinnosta käynyt tsekkimässä mitä on tarjolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps älä pölli minun nimimerkkiä tai teen rikosilmoituksen, eiköhän valikosta löydy joku tarpeeksi läheltä. Ihan mielenkiinnosta käynyt tsekkimässä mitä on tarjolla

Ja tämä on tosijuttu- varkauksien ilmoittamisen valikosta löytyi itemin kohdalta jopa hieromasauva. En minä enää kyl takaisin haluais sitä, mutta en tuamitse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä on tosijuttu- varkauksien ilmoittamisen valikosta löytyi itemin kohdalta jopa hieromasauva. En minä enää kyl takaisin haluais sitä, mutta en tuamitse

Ahaa, nämä sun aatokset menee niin vauhdilla eteenpäin, että en pysy perässä. Nimimerkkivarkaudesta (pöllin anonyymin?) dildovarkauteen, no kaipa jollakin (sulla?) sitten voi olla sellainenkin nimimerkki.

• Anonyymi

Kuvittele mitä haluat, turha mun on sanoa mitään kun oot päättänyt noin.

• Anonyymi

Vaikka haluaisinkin, niin älä huoli, en sun kanssa.

• Anonyymi

taidat luulla nyt itestäs vähän liikoja, et oo mikään unelmien kumppani kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taidat luulla nyt itestäs vähän liikoja, et oo mikään unelmien kumppani kellekkään.

Kirjoitteletko sinä tälle kuvitteelliselle naiselle yksärinkertainen ihan tosissasi siitä, että kuinka joku on kelvoton parisuhteeseen ja kaikkeen? Joku vanhan piian trauma vissiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitteletko sinä tälle kuvitteelliselle naiselle yksärinkertainen ihan tosissasi siitä, että kuinka joku on kelvoton parisuhteeseen ja kaikkeen? Joku vanhan piian trauma vissiinkin.

Ja jatketaan touhutätin vivahteikkaita adjektiiveja kukaan ei halua sinua, et kuulu minnekään jne säälittävää sönkötystä tämä oli vasta alku. On ollut myös muita vaiheita kuten irrationaalinen huutelu palstaäijän perfoemaatioissa mitään miestä ei ole ym paradoksaalista. Siinä sitten puoltajat ja tukijat miettii millä kehyksellå legitimoisivat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumppaniksi kenellekään kelpaa, p*noseuraksi joillekin.

• Anonyymi

Miksi sä lätiset täällä näitä olettamuksiasi? Aikuiset, suht normaalit ihmiset kyllä tietää mistä päästä suhde laitetaan etenemään jos jotain kestävää halutaan rakentaa. Ei niissäkään mitään kirjoitettua sääntöä ole jos vetovoima on voimakasta jo alusta alkaen, senkin suht normaali yksilö voi tajuta helposti.

• Anonyymi

Ei paranna ei. Mut kummasti se ilmapiiriä ja tunnelman kireyttä aina laukaisee.

• Anonyymi

Eiköhän siinä ole yhteyttä riittämiin. En oikein perusta sellaisesta tunnustelusta. Että pitäisi löytää se jokin perimmäinen olemus.

• Anonyymi

Ootko koskaan mies miettinyt aidon yhteyden lisäävän halua paneskella?

• Anonyymi

Hyviä pointteja palstaäijä. Sitten kun olet uskaltanut näille naisille sanoa irl yhden kokonaisen lauseen niin katsellaan uudestaan, vai miehetkö ne sen oikean himon kohteena on? Naiset lähinnä katkeruuden kohteita koska saavat 😉

• Anonyymi

Älä kritosoi naista. Jos hän ei täytä sun tarpeita joku muu on sopivampi. Typerää syyttää muita siitä etteivät ole sellaisia kuin sä toivoisit.

• Anonyymi

Mitäs jos tyytyisit nyt vaan siihen äitimuoriin itseään ohjeistava rämmäle..

• Anonyymi

Mitä on henkinen tarve josko ny jaksasit jo tuon valehtelun lopettaa eipä toimi käänteinen psykologia pillun saamisessakaan kun ihmisen kanssa jolla on huono itsetunto ja villi veikkaus sellainen ei ole sulle ulkoisesti riittävän kaunis

• Anonyymi

Olen minä ajatellut...

• Anonyymi

Ihan toisenlaista kyllä olen hänen antanut ymmärtää. Kieltäydyin pelkästä seksistä.

• Anonyymi

Elämä ei ole pelkkää paneskelua. Miehelle tiedoksi❣️
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Voisin olla ilman vaikka loppuiän.

• Anonyymi
      UUSI

Haiskahtaa vanhalta kuluneelta kyläpyörältä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      355
      11808
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      80
      3116
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2858
    5. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2476
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2344
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe