Paranna, siihen tarvii ihan aidon yhteyden, mut sä haluut ilmeisesti vaan paneskella.
Nainen ootko koskaan miettinyt että niitä on sellasia henkisiä tarpeita ihmisellä jota ei seksi
26
352
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän tässä seksikeskeinen olet koko ajan ollut ja olet edelleenkin. Varsinkin IRL. Oikein haukotuttaa.
Naiselta- Anonyymi
Kerro meille palstasetä koska sulla on muka ollut seksikeskeistä säpinää irl😆
- Anonyymi
Kirjoitteletko sä jollekin tuntemallesi naiselle tätä kautta? Uteliaisuudesta kysyn, pidä vaikka Taalasmaan Ullana, kun siitä tuli yhtäkkiä muotia tai ainakin yllättäviä Illa Taalasmaa-tunnustuksia näkyi tänään. Muuten tämä menee ohi, eli ei voi olla minulle tämä kysymyskyssäri.
- Anonyymi
Mitä sinä siinä vihjailet minä vain dogia ulkoiluttelen ihan oikea asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä siinä vihjailet minä vain dogia ulkoiluttelen ihan oikea asia
Ps älä pölli minun nimimerkkiä tai teen rikosilmoituksen, eiköhän valikosta löydy joku tarpeeksi läheltä. Ihan mielenkiinnosta käynyt tsekkimässä mitä on tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps älä pölli minun nimimerkkiä tai teen rikosilmoituksen, eiköhän valikosta löydy joku tarpeeksi läheltä. Ihan mielenkiinnosta käynyt tsekkimässä mitä on tarjolla
Ja tämä on tosijuttu- varkauksien ilmoittamisen valikosta löytyi itemin kohdalta jopa hieromasauva. En minä enää kyl takaisin haluais sitä, mutta en tuamitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on tosijuttu- varkauksien ilmoittamisen valikosta löytyi itemin kohdalta jopa hieromasauva. En minä enää kyl takaisin haluais sitä, mutta en tuamitse
Ahaa, nämä sun aatokset menee niin vauhdilla eteenpäin, että en pysy perässä. Nimimerkkivarkaudesta (pöllin anonyymin?) dildovarkauteen, no kaipa jollakin (sulla?) sitten voi olla sellainenkin nimimerkki.
- Anonyymi
Kuvittele mitä haluat, turha mun on sanoa mitään kun oot päättänyt noin.
- Anonyymi
Vaikka haluaisinkin, niin älä huoli, en sun kanssa.
- Anonyymi
taidat luulla nyt itestäs vähän liikoja, et oo mikään unelmien kumppani kellekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidat luulla nyt itestäs vähän liikoja, et oo mikään unelmien kumppani kellekkään.
Kirjoitteletko sinä tälle kuvitteelliselle naiselle yksärinkertainen ihan tosissasi siitä, että kuinka joku on kelvoton parisuhteeseen ja kaikkeen? Joku vanhan piian trauma vissiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteletko sinä tälle kuvitteelliselle naiselle yksärinkertainen ihan tosissasi siitä, että kuinka joku on kelvoton parisuhteeseen ja kaikkeen? Joku vanhan piian trauma vissiinkin.
Ja jatketaan touhutätin vivahteikkaita adjektiiveja kukaan ei halua sinua, et kuulu minnekään jne säälittävää sönkötystä tämä oli vasta alku. On ollut myös muita vaiheita kuten irrationaalinen huutelu palstaäijän perfoemaatioissa mitään miestä ei ole ym paradoksaalista. Siinä sitten puoltajat ja tukijat miettii millä kehyksellå legitimoisivat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumppaniksi kenellekään kelpaa, p*noseuraksi joillekin.
- Anonyymi
Miksi sä lätiset täällä näitä olettamuksiasi? Aikuiset, suht normaalit ihmiset kyllä tietää mistä päästä suhde laitetaan etenemään jos jotain kestävää halutaan rakentaa. Ei niissäkään mitään kirjoitettua sääntöä ole jos vetovoima on voimakasta jo alusta alkaen, senkin suht normaali yksilö voi tajuta helposti.
- Anonyymi
Ei paranna ei. Mut kummasti se ilmapiiriä ja tunnelman kireyttä aina laukaisee.
- Anonyymi
Eiköhän siinä ole yhteyttä riittämiin. En oikein perusta sellaisesta tunnustelusta. Että pitäisi löytää se jokin perimmäinen olemus.
- Anonyymi
Ootko koskaan mies miettinyt aidon yhteyden lisäävän halua paneskella?
- Anonyymi
Hyviä pointteja palstaäijä. Sitten kun olet uskaltanut näille naisille sanoa irl yhden kokonaisen lauseen niin katsellaan uudestaan, vai miehetkö ne sen oikean himon kohteena on? Naiset lähinnä katkeruuden kohteita koska saavat 😉
- Anonyymi
Älä kritosoi naista. Jos hän ei täytä sun tarpeita joku muu on sopivampi. Typerää syyttää muita siitä etteivät ole sellaisia kuin sä toivoisit.
- Anonyymi
Mitäs jos tyytyisit nyt vaan siihen äitimuoriin itseään ohjeistava rämmäle..
- Anonyymi
Mitä on henkinen tarve josko ny jaksasit jo tuon valehtelun lopettaa eipä toimi käänteinen psykologia pillun saamisessakaan kun ihmisen kanssa jolla on huono itsetunto ja villi veikkaus sellainen ei ole sulle ulkoisesti riittävän kaunis
- Anonyymi
Olen minä ajatellut...
- Anonyymi
Ihan toisenlaista kyllä olen hänen antanut ymmärtää. Kieltäydyin pelkästä seksistä.
- Anonyymi
Elämä ei ole pelkkää paneskelua. Miehelle tiedoksi❣️
Naiselta - AnonyymiUUSI
Voisin olla ilman vaikka loppuiän.
- AnonyymiUUSI
Haiskahtaa vanhalta kuluneelta kyläpyörältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35511808Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 803116
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122858- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592476Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752344- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488