Onko sulla kaikki hyvin?
Mulla alkoi yhtäkkiä hirvee nenäverenvuoto. Ja sitä ei ole tapahtunut ihan äskettäin.
Mies
25
296
Vastaukset
- Anonyymi
🤧
🩸- Anonyymi
Yks pisara ei riitä. Vessa ja yöpaita on kuin teurastuksen jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks pisara ei riitä. Vessa ja yöpaita on kuin teurastuksen jäljiltä.
😳😱😢
- Anonyymi
Kylmä jääpussi auttaa tyrehdyttämään vuodon
- Anonyymi
Kyllä ja se jääpussi kannattaa laittaa niskaan. Nenänvarren reunoja puristaa sormilla. Pieni vuoto loppuu jo sillä. Jos ei riitä niin tuppo sieraimeen, ja jos sekään ei auta, niin se jääpussi.
- Anonyymi
Toivottavasti suuremmat voimat eivät puutu jo peliin.
- Anonyymi
Kyllä varmaan kohta puuttuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan kohta puuttuu...
Ja koskas se sinun joku tiatopankki räjähtää niin että maastojuoksun lahkeet väpäjää? Sivusta hohhoijaa
- Anonyymi
Niin, että jos haluat jutella, niin kerro.
- Anonyymi
Josjäekestät puolueettoman dokumentaation, mitä et manipuloi muuttamalla ääntä tms. Nämä vitsit on aina riski totisiin torvensoittajiin ym nähden, mutta kun tähän guben aloitukseen kerran Metateksti sälää tipahteli muutenkin niin let’s go
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josjäekestät puolueettoman dokumentaation, mitä et manipuloi muuttamalla ääntä tms. Nämä vitsit on aina riski totisiin torvensoittajiin ym nähden, mutta kun tähän guben aloitukseen kerran Metateksti sälää tipahteli muutenkin niin let’s go
Ei suurta vuotoa ole jos toisella kädellä tekstaa.
Mee guppeinesi hoitoon.
- Anonyymi
Mene päivystykseen, jos oikeasti verta tulee noin paljon kuin sanoit.
- Anonyymi
No, kyllä se tästä tyrehtyy. Ei hätää.
- Anonyymi
Saatko mielihyvää siitä että neuvoskelet tätä naista esittävää itselleen kirjoittajaa kuin lasta. Kysymys on retorinen dude
- Anonyymi
viimeks alko vuotaa mun ystävällä nenästä verta kun mun jutut otti niin koville
- Anonyymi
Kaikki on kohtalaisen hyvin.
Käyhän lääkärissä niin saat apuja ja ohjeita ; ) - Anonyymi
Ei jaksa valittaa. Harmittaa tietenkin kun et halua mua.
- Anonyymi
Mistä niin päättelit, etten halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelit, etten halua?
Mikään ei viittaa IRL siihen.
- Anonyymi
muistan kerran kun tärykalbini puhkesi itsestään ja valui nestettä. semmoista se on.
- Anonyymi
lisätään niin ne pahat teot valuu itselle takaisin. kuten kaikessa mitä ootte tehnyt. esim minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisätään niin ne pahat teot valuu itselle takaisin. kuten kaikessa mitä ootte tehnyt. esim minulle.
ja ihan syyttömälle enkä mitään ollut tehnyt teille.
- Anonyymi
Seksikästä...
- Anonyymi
Sitäkö sinä täältä palstaäijän aloituksista haet varsin omintakeisella tyylilläs? Ehkä kertoo enemmän sinusta kuin esim
- Anonyymi
Siinähän tämä, uuteen päivään. Ulkoilua, pyykinpesua ja ruoanlaittoa. Ei taida jaksaa tänään muuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140