Missä uudet aloitukset maahanmuutosta?
Ei kai Eino ole tippunut parvekkeelta?
Missä on Eino Körnö?
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
Eino nauttinut pekkaspäivistä mutta eiköhän se ala näppäimistö laulamaan pian.
- Anonyymi
No mitäs pedarit
- Anonyymi
Onko Eino sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Eino sellainen?
Ei kai Eino sentään sellainen.Taitaa olla ihan tavallinen putin-persujen maksettu trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Eino sentään sellainen.Taitaa olla ihan tavallinen putin-persujen maksettu trolli.
Eikö se asu Pietarissa vai muuttiko Brysseliin?
- Anonyymi
Ryydman ...
- Anonyymi
Isänmaata vastaan paras keino on putinin trollit sanoo Eino.
- Anonyymi
Pelasiko Eino jääpalloa olsissa?
- Anonyymi
Ei se olssissa pelannut.Se oli joku kapiaisten ja suojeluskunnan joukkue.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Ei se olssissa pelannut.Se oli joku kapiaisten ja suojeluskunnan joukkue.
Varmaan mahtuisi nyky-kärppien kokoonpanoon etutoppariksi.
- Anonyymi00011
Eino Körnön ja kaltaistensa persu-trollien tavoite on valheilla ja solvauksilla rasismin ja kaikenlaisen pahuuden arkipäiväistäminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191