Oletko koskaan

Anonyymi-ap

Mustasukkainen kaivatustasi?

31

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä miehestä joo.

Mieheltä.

• Anonyymi

Dääm

• Anonyymi

Vooiiiiihh

• Anonyymi

Olen. Olin. Tänäänkin.

• Anonyymi

Miks?

• Anonyymi

EN TUNNE!

• Anonyymi

Huomasin olevani ku hän hymyili olkani yli toisaalle vaikka varmasti viattomastikkin

• Anonyymi

EN MUISTA!

• Anonyymi

Kuinka voisi olla mustasukkainen jostain joka ei ole oma

• Anonyymi

En pidä ajatuksesta hänestä toisen kanssa eli vähän. Mieheltä.

• Anonyymi

Sama. Ilkeä tunne.

• Anonyymi

Kyllä se on palstalla huomattu😅
        Tiedetään muutenkin sun kaikki asiat. Ei taida kovin hyvin mennä🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Ilkeä tunne.

Korjaan, ehkä se ei ole kuitenkaan mustasukkaisuutta, vaan surullisuutta ja harmitusta. Sivusta olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä joka tällaista puhuu, on kyllä sairas mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö sun pitää pikku tauko palstalta? Mene vaikka juomaan kaakaota ja katsomaan elokuvia sohvannurkkaan. Semmosia joista tulee hyvä mieli eikä hermo kiristä.🤗
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö sun pitää pikku tauko palstalta? Mene vaikka juomaan kaakaota ja katsomaan elokuvia sohvannurkkaan. Semmosia joista tulee hyvä mieli eikä hermo kiristä.🤗
        Sivusta

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Kyllä minä olen ja olen tuonut sen ilmikin. Toivon silti että hän on onnellinen.

• Anonyymi

Vähän miehestä. Silloin muistutan itseäni siitä, että mulla ei ole mitään oikeutta eikä syytäkään. Samalla tavoin hänelläkään ei ole oikeutta olla minusta mustasukkainen. Luulen, että kumpikaan meistä ei haluaisi, että toinen alkaisi jonkun muun kanssa johonkin tai se tuntuisi ainakin tosi pahalta.

• Anonyymi

En

• Anonyymi

En. En minä hänelle ollut sopiva. Turha sitä miettiä edes.

• Anonyymi

Löydät toisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löydät toisen

Löytänyt jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytänyt jo.

🙂👍

• Anonyymi

Ihminen jota kaipasin joskus haluaa uskoa minusta niin, ehkä hänellä sitten kuitenkin oli jotain tunteita kun egonsa kerta tarvitsi sellaista itsensä silittelyä

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

En. 😌

• Anonyymi

No en. Näen kyllä mitä yrittää ja vtuttaa varmaan aika stanasti kun ei mua kiinnosta.

• Anonyymi

Mä olen ollut vain yhdestä se on semmoinen asia mistä pitää sitten keskustella tulevan kumppanin kanssa myös eikä pelkästään terapiassa. Toivon ettei sitä tule tulevassa suhteessa sitten. Siis sitä tunnetta koska inhoan sitä.

• Anonyymi

Olen, silloin itsekin yllätyin kuinka voimakkaasti reagoin, kun näin hänet toisen seurassa. Poistuin sieltä tilasta välittömästi ja itkin koko kotimatkan. Se oli kamalin tunne, tuntui kuin maailma loppuisi, koska olin aavistanut sen toisen henkilön kiinnostuksen häntä kohtaan. Se oli todella musertava päivä elämässäni.
      Ennen tätä en ollut myöntänyt itselleni, että minulla olisi tunteita häntä kohtaan. Mutta silloin tajusin, kuinka voimakkaat tunteeni häntä kohtaan ovat. Kyse ei ollut enää hetkellisistä katseista, vaan tunteet olivat kehittyneet niin voimakkaiksi, ettei niitä enää voinut kieltää tai vastustaa.
      Oli vaikea hyväksyä, ettei minulla ollut mitään oikeutta tuntea mustasukkaisuutta.

• Anonyymi

Olen kyllä.
      En sais olla, koska ei hän ole mun mies.
      Haluan kyllä, että hän on onnellinen, enkä väliin menis, vaikka hänellä joku olis. On ollutkin tässä aikana, mitä häneen olen ihastunut ollut...

• Anonyymi

Oon kyllä vähän. Ajatus hänestä jonkun toisen kanssa ei tunnu hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      124
      5337
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      44
      5002
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4437
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3998
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3414
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      92
      3334
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3281
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1160
    Aihe