Siinä on todellisuuden siemenkin. Ei ole mitään sellaista, mitä olisi voinut rikkoa.
En aseta sinulle mitään odotuksia, en toiveita. Saat kaiken vapauden olla sellainen kuin olet. Olemassaolosi ei siis vie keltään mitään pois tai voi satuttaa ketään.
Jos on häkissä. Sekin on valinta. Onko silloin paha asia, jos pyytää elämäänsä hiukan iloa? Kysyisit kuulumisiani, huomioisit hieman. Se ei ole syntiä.
Kävelystäsi lumisateessa
32
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehelle?
- AnonyymiUUSI
Rakkautta ei voi kahlita. Toista ihmistä en voi omistaa, en sitoa itseeni. Niin ajattelen, sinusta.
Voisitko tuoda päivääni valoa? - AnonyymiUUSI
Täällä olen. Odotan sinua.💜
- AnonyymiUUSI
Minulla on unelma.
Avaan sähköpostin ja olet lähettänyt minulle viestin.
Siinä ehkä lukee. Mitä kuuluu? Ja minä hymyilen.
Jääköhän se unelmaksi? - AnonyymiUUSI
Kirjoitatko minulle, että voin oppia sitä luottamusta?
Koetko tästå kauheaa painostusta? Oletko jääräpää, joka ei anna periksi? :)- AnonyymiUUSI
Pelottavaa tuollainen painostus.
- AnonyymiUUSI
Ootteko jostain uskonlahkosta?
- AnonyymiUUSI
Luottamuksesta. Minun pitäisi luottaa ettet tykkää huonoa, jos en osaa asioita täydellisesti. Ja, että vaikka hiukan vaadin, et vetäydy heti pois. Jos sanoisinkin, että nyt tai ei koskaan. Se ei ole liikaa pyydetty. Voin antaa aikarajan. Minun ei tarvitse odottaa odottamisen jälkeen vuosi vuoden jälkeen.
Jos olet tyytyväinen ettei sinun tarvitse pitää minuun mitään yhteyttö, minun tulee se hyväksyä, jos niin on. Se on sinun valintasi. Kaikilla on valintansa ja en edes ole pyytänyt liikaa.
Pelkäätkö mitä jostain seuraa? Ei elämää voi ennalta pelätä. - AnonyymiUUSI
Otat vaan sitten yhteyttä jos tuollaista haluat.
- AnonyymiUUSI
Minun pitää lopettaa täällä roikkuminen.
Jos oikeasti välität, sinun tehtäväsi on se osoittaa. Olen osoittanut enemmän kuin kukaan toinen voisi koskaan kellekään antaa.
Muistatko, kun sanoit, että satutan vain itseäni, sillä miten toimin. Niin teinkin. Teetköhän sinä niin itsellesi? Ja kadutko ehkä jonain päivänä asioita? Ettet voi olla haavoittuva.
Kenestäkään toisesta, et löydä tätä rakkautta, mikä minussa on sinua kohtaan.
Toivoisin, että uskaltautuisit kirjoittamaan minulle tämän vuoden puolella. Haluaisin pois ikävä palstalta.- AnonyymiUUSI
Onko hän vapaa tai oletko sinä vapaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän vapaa tai oletko sinä vapaa?
Jos totta puhutaan.
Henkisestä sidoksesta, olen vapaa.
En osaa sanoa hänestä.
- AnonyymiUUSI
En ota enää yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Syntejä syviä
mietitä nyt ei
Onhan joulun aika
vai jouluntaika
Joulun valoa tuoda
päivääsi, laulaa laulun
Nimeltä Hyvää Mieltä :)
Liekihtävää,
iloa päivänpaisteeseen
iltaasi kaupungin laidalle
Hymy huuliin
kulki ohi
Surun toi
Talvinen ilta
raukeus
mutta silmän
lämpö kukkii
tai laulaa siellä
Minä palasin alkuun
sielläkö odotit
Hymyilit :)- AnonyymiUUSI
Sinäkö siellä?
Oletko?
Onko se sinun äänesi?
Tiedän, että katsot ja näet, lämmöllä minut syliisi suljet. - AnonyymiUUSI
Kiitis silti, kuka olitkin. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitis silti, kuka olitkin. :)
Siis kiitos.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Olikohan se mitä täällä ajattelin nähneeni, kuvitelmaa? Ei, en usko niin. Tiedän mitä näin.
Luotatko sinä minuun? Uskotko, että rakastan sinua sellaisena kuin olet? Miksi et uskalla ottaa siitä selvää? - AnonyymiUUSI
9 luukku
https://youtu.be/SH5BAYKIrZk?si=PchFnA553PTO0yZe
Glögiä ja joulutorttu poskeen 🍬 - AnonyymiUUSI
näki varmaan naamasta että vähän meinasi ärsyttää se rännänpska?
- AnonyymiUUSI
Yksi luukku lisää ja avataan 9
https://youtube.com/shorts/mWgMYv30nsY?si=yKdVv_e5lpp7htIX - AnonyymiUUSI
Ei tunnisteita taasen. Kenelle menee??
- AnonyymiUUSI
On siellä tunnisteet. :) ei ne tunnisteet ole tarkoitettu ihan kaikille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On siellä tunnisteet. :) ei ne tunnisteet ole tarkoitettu ihan kaikille.
Lumisade, joo. 🥰 Kävelin lumisateessa ja me olemme kävelleet lumisateessa. Joo, häkki - symboli vai oikea häkki? En ole häkissä. Synti? Monet käyttävät termiä synti, vaikka ovat tapakristittyjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lumisade, joo. 🥰 Kävelin lumisateessa ja me olemme kävelleet lumisateessa. Joo, häkki - symboli vai oikea häkki? En ole häkissä. Synti? Monet käyttävät termiä synti, vaikka ovat tapakristittyjä.
Koska olen häpeämätön. Voin kait kertoakin.
Häkki on ihan itselleni metafora. Se edustaa ihmissuhdetta, jota sitovat tietynlaiset lainalaisuudet. Ei tarkoitettu tunnisteeksi.
Synti. En ole tehnyt syntiä siinä, että rakastin. Rakastan yhä. En kadu mitään siitä. Tunniste.
Lumisateessa kävely, on vain pelkkä tunniste. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen häpeämätön. Voin kait kertoakin.
Häkki on ihan itselleni metafora. Se edustaa ihmissuhdetta, jota sitovat tietynlaiset lainalaisuudet. Ei tarkoitettu tunnisteeksi.
Synti. En ole tehnyt syntiä siinä, että rakastin. Rakastan yhä. En kadu mitään siitä. Tunniste.
Lumisateessa kävely, on vain pelkkä tunniste.Voihan olla myös kultaisessa häkissä - tuli mieleeni aviollisen "häkin" lisäksi.
Syyttely ei vie elämää eteenpäin. Ymmärtämisellä pääsee pidemmälle. ❤️
Hyvää joulun odotusta ja rauhaa! ❤️🕯 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla myös kultaisessa häkissä - tuli mieleeni aviollisen "häkin" lisäksi.
Hyvää joulun odotusta ja rauhaa! ❤️🕯Hyvää jpulua myös sinulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla myös kultaisessa häkissä - tuli mieleeni aviollisen "häkin" lisäksi.
Hyvää joulun odotusta ja rauhaa! ❤️🕯Joulua siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joulua siis.
🥰 Jaksamista 🙏
- AnonyymiUUSI
Nyt on kyllä niin hämmentynyt olo..
Ihan ku, noh enpä sanokaan mitään. - AnonyymiUUSI
Reiskalle joululahja
https://youtu.be/PfOX1K9LOoA?si=wPOIiGQ233TJUyKL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.29911121Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko283167- 783033
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan952731- 892601
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542301Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2702196- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1351350