Vanhemmalle miehelle...
Miten sinä voit??
26
512
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin nyt tällä hetkellä!
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Miksi tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä hetkellä?
En Aina voi hyvin.
- Anonyymi
Paremmin jos oisin sun kanssa.
K44- Anonyymi
K alkuinen miehen nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K alkuinen miehen nimi?
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Kiinnostavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostavaa
Posi vai nega?
- Anonyymi
Ihan hyvin, voitko sinä miten?
- Anonyymi
Paremmin jos "hän" olisi täällä kanssani..
- Anonyymi
Ihmettelen, kun et vastaa viesteihin
- Anonyymi
Ei vastaa kyllä mies minun. Mihinköhän niitä laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastaa kyllä mies minun. Mihinköhän niitä laittaa.
Tarkastakaa onko estot päällä,silloin ei mene viestitkään perille
- Anonyymi
Ohi. Vanhempi mies ei kuulosta kivalta.
- Anonyymi
Olenko mä susta vanha? Nuorehko vielä oon.
- Anonyymi
Jatkuvasti lähempänä viimeistä päivää.
- Anonyymi
Töitä painanut koko viikon, kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Joka ainoa aamu ennen seittemää jo meet? Niin ne kaikkein kovimmat kälkättäjät muuten paukkaa ajoissa työmaalle että joko kertoo tai kuulee päivänpolttavat heti tuoreeltaan
- Anonyymi
Voit kysyä irl, kiitos.
- Anonyymi
Vuorovaikutatko aika yhtä kuivakkaasti mitä tälle naista esittävälle äijälle?
- Anonyymi
Muuten mutta väsyttää jo heräsin todella aikaisin, mutta nyt ei auttaisi väsyttää. Pitäisi mennä vielä hakemaan kitara, se oli yhdellä tutulla lainassa. Huomenna pitäisi mennä syntymäpäiville, siellä pitäisi soittaa jotain. Ei, kyllä kiinnostas, mutta kun lupasin mennä. Aloittajalle vielä voin Fyysisesti ja henkisesti ihan hyvin, jos ei kaipausta ja Rakkautta oteta huomioon. Kaunis kasvoinen Kaunotar on syyllinen tähän oloon, niin näkisin asian nyt. Miten tämä tunne ei poistu, olen yhtä sekaisin hänestä vieläkin, tämä on kestänyt monia vuosia. Ainut millä olisin voinut välttää tämän, olisi ollut etten olisi nähnyt häntä ikinä. Mutta sitten hänen kaikki Kauneus olisi jäänyt näkemättä, se olisi ollut suuri menetys itselle. Hän, on kyllä ainut ketä Rakastan oikeasti loppuun asti. Ei, nyt pitää lopettaa, pitää lähteä hakemaan se kitara. Kello on paljon! Kaunis Kasvoinen Kaunotar minä Rakastan sinua oikeasti ei leikisti! Sinun rakkautesi on kuin majakka, joka johdattaa minut pimeimmistä öistä ja osoittaa, etten koskaan ole yksin, Annat minulle voimaa kestää elämän myrskyt.
- Anonyymi
Ja kitara soi...
- Anonyymi
Kiitos hyvin töitä on... öitä voi hyvin.
- Anonyymi
En voi, minä en saata.......
https://m.youtube.com/watch?v=AkoXB1yaC-s - Anonyymi
Laulu, viina ja naiset. Ne todella sekottaa mun pään... Hyvin menee kuitenkin, vaikka sinut menetin, vapaana kun olla saan. Sirpaleet, särkyneet, nyt on jäljellä onnestain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1335857Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445702Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju534457Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko694008- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523291Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291170