Haluatko taistella

Anonyymi-ap

Omia tunteita vastaan.

18

373

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En halua enkä jaksakaan enää.

• Anonyymi
      UUSI

Yritän keskittyä välillä johonkin muuhun, tunteet on niin kuluttavia.

• Anonyymi
      UUSI

🦹🏻‍♂️ Aina valmiina.

• Anonyymi
      UUSI

Tottakai, ihan pakko jaksaa valitulla linjalla.

• Anonyymi
      UUSI

Rakas **** hän on edelleenkin! Oon vaan liian poikki ja tottunut siihen että elelen yksin hiipparina elämääni.

• Anonyymi
        UUSI

Sekin on aivan sallittua jos todella et kaipaa ketään. Harmi vain jos kaipaat kuitenkin.

• Anonyymi
      UUSI

En halua, mutta toisestakaan ei ole mitään vinkkiä tullut niin...

• Anonyymi
      UUSI

Ei taisteluita. Aletaan jo rakastaa näkyvästi ja kuuluvasti 🤭😘❤️

• Anonyymi
      UUSI

En ole taistellut pitkään aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

En muuta osaa kuin taistella tunteitani vastaan. Epätoivo, hylätyksi tulemisen tunne, yksinäisyys, pelko, turvattomuus mm. Huoh.

• Anonyymi
        UUSI

Kamppailuahan muutokset elämässä on aina. Uskon asioita ja itsellä selkeä puute uskossa hyvään ja siksi tyytynyt vuodesta toiseen sinkkuiluun omassa seurassa viihtyen (kaikkea oppii, kun vanhaksi elää). m-n 🫣😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kamppailuahan muutokset elämässä on aina. Uskon asioita ja itsellä selkeä puute uskossa hyvään ja siksi tyytynyt vuodesta toiseen sinkkuiluun omassa seurassa viihtyen (kaikkea oppii, kun vanhaksi elää). m-n 🫣😘

Minulla vain ei kovin suuria muutoksia elämässä noiden ikävien tunteiden kohdalla ole tapahtunut. En myöskään enää usko että mikään suhde voisi tuoda suurta muutosta. Siihenkin harhatietoon olen joskus uskonut että aika parantaa. Tuo pitää paikkansa vain osittain, ellei turtunutta välinpitämättömyyttä itsestä ja muista oteta huomioon. Toivon sinulle valoisampaa tulevaa ja ihania muutoksia jos uskallat vielä elämän virtaan🪷❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kielletyt tunteet vahvistuvat. Ei kannata taistella vastaan.

• Anonyymi
      UUSI

Höpö höpö ei kukaan normaali ihminen tunnusta tunteitaan!! Haloo!!

• Anonyymi
      UUSI

En taistele tunteitani vastaan, että ne ovat kaiken aikaa mukana. En kuitenkaan halua lisää kipua ja tarpeetonta kärsimystä, mitä esim. toisen käytös voisi aiheuttaa. En kestä kylmää-kuumaa-kylmää -vaihteluita. Haluan vakaampaa ja turvallisempaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mun olo on tosi zen. Mä tajusin, että niitä vastaan on turha taistella. Kun mä oikeasti tajusin tän ja annoin tunteiden olla, kaikki helpottui. Tunteet on tunteita, ne ei tarkoita vielä mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Minä löysin jo rauhan kun ymmärsin. en siis taistele.

• Anonyymi
      UUSI

Jedi way of living.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      172
      10442
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2843
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2578
    4. 86
      2422
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2142
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1988
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1421
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1415
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1225
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      883
    Aihe