Et sä tahallaan

Anonyymi-ap

Luultavasti sä et tahallaan leiki mulla. Sä et oo sellainen. Mut en mä voi antaa tän jatkua monestakaan syystä. Tää vaikuttaa siihen, mitä mä ajattelen itsestäni ja se on huono juttu.

naiselta miehelle

36

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi se on huono juttu? Ei rakkaus ole väärin.

• Anonyymi

Feikkiakkojen ongelmia.

• Anonyymi

Sinähän sen naisia teinahtaville esittävä aloitttajaäijä tiedät🥱

• Anonyymi

VAROKAA TÄÄ ON SEKANEN NUOREMPI NAINEN JOKA NÄITÄ KIRJOITTAA. VETÄÄ IHAN SARJATULTA JA VASTAILEE ITSELLEEN. TÄSTÄ ON TULLUT AVO HOIDOKKIEN PAIKKA.

• Anonyymi

Siis mitä, kuka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä, kuka?

Sinäkö oikeasti koet, että saat kupattua tältä aloittajaäijältä itseltään jotain validia tietoa? Taidat kuulua niihin hubbabubbaihmisiin jotka uskoo mitä tahansa soopaa ja mielelläään negatiivista sellaista naissukupuoleen liittyen, myös tällä anonyymipalstan tasolla

• Anonyymi

Pakko heitäkin jossain on hoitaa kun ei valtiolla ja kunnilla riitä rahat siihenkään että nuorille edes olisi mielenterveyden hoitoa varten paikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko heitäkin jossain on hoitaa kun ei valtiolla ja kunnilla riitä rahat siihenkään että nuorille edes olisi mielenterveyden hoitoa varten paikkoja

Totta.
        Kyllä melko vanha kohta 60v ymmärtää ketä on helpoin käyttää.
        Sellainen jossa ei ole vastusta. Ja jos on vielä pöpipaperit niin voi tehdä kaikkee eikä joudu vastuuseen. Se perustuu lakiin. Helppo on helppo.
        Ikäviä nurtsitapahtumiahan aina mahtuu mukaan kun kaikki ei aina mene niin kuin Strömpsöös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ne heittäis kolikkoa siitä tulevaisuudessa gubbe ei vois syyttää suosimisesta se on fortuuna mikä puhuu. Nähtävää APäijä

• Anonyymi

Ite sä kirjottelet tänne päiväkirjaaas tuntemattomille ja sit ihmettelet kun trollit leikkii sulla

• Anonyymi

Vähän oli kieli poskella kirjoitettu tämäkin kommentti tälle apäijälle joka on itse se trolli. Naisviha ei ainakaan lisää älyllistä suorituskykyä. T naiselta jaksamisia sullekin

• Anonyymi

Trollit leikki sulla mikähän puutarhatonttu siellä elää omaa ”antifasistista” pikku todellisuuttaan, teidän naisviha on varmaan parempaa ns hieman magaillakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollit leikki sulla mikähän puutarhatonttu siellä elää omaa ”antifasistista” pikku todellisuuttaan, teidän naisviha on varmaan parempaa ns hieman magaillakseni.

Ja tämä sama sanottu monesti mutta kun ei mene perille, että voi ihminen olla itseään ja toista pienentäviä ajatuksiaan täynnä, narsismia tuo on moosedogi

• Anonyymi

En suosittele vieläkään matkimaan mun kirjoitus tyyliä enkä mä kirjottele päiväkirjaa jos tarvitset tietoa kuinka päiväkirjaa kirjoitetaan kysy joltain naiselta ne on lähes jokainen tyttönä kirjoittanu päiväkirjaa jossa on ylhäällä kaikki heille tärkeä koskaan tapahtunu ainakin ja jotkut kirjoitti jopa niitä ikäviä asioita niihinkin mitä ei olisi välttis hyvä muistella edes vannhemmalla iällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä sama sanottu monesti mutta kun ei mene perille, että voi ihminen olla itseään ja toista pienentäviä ajatuksiaan täynnä, narsismia tuo on moosedogi

Nasse osaa manipuloida paremmin ne on ammattilaisia siinä ette itse edes välttis huomaakkaan yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasse osaa manipuloida paremmin ne on ammattilaisia siinä ette itse edes välttis huomaakkaan yhtään mitään

No sitä tämä toisen ylimarssiminen älyllisesti epärehellisillä keinoilla kyllä on

• Anonyymi

Avaa vähän tuota alustusta.. onko sulla itsetunto alhaalla tällä hetkellä syystä tai toisesta?

• Anonyymi

Eiköhän tämä ole sinun peltoelviksen yleisasenne naisia kohtaan ja olet ihan tulessa naista esittävän performaatiosta

• Anonyymi

Ei liity itsetuntoon, mutta,en halua avata tätä tänne enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä ole sinun peltoelviksen yleisasenne naisia kohtaan ja olet ihan tulessa naista esittävän performaatiosta

Eli olet ärsyttävä, omahyväinen, alentuva ja todella monotonisen oloinen spleinaaja ja toisten puolesta ajattelija. Näiden naisiin piilovihamielisesti ja välillä avoimen vihamielisesti suhtautuvan aloittajaäijän juttujen kulutus ja saati sitten tunnistelu on alitajuista tai ei edes sen naisvihan muoto. Ym-mär-rät-kö? Lisäys soveltakaa muutki

• Anonyymi

Helpompi kirjoittaa palstalle kuin puhua kasvotusten.
      Ymmärrän.

• Anonyymi

Meinaat taas uhriutua nämä naista esittävän aloitukset läpi? T naiselta

• Anonyymi

Enhän mä yksin voi puhua. Tai voin toki, mut sit on ihan sama, jos kirjoittaa tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä yksin voi puhua. Tai voin toki, mut sit on ihan sama, jos kirjoittaa tänne.

Eli olet kysynyt juttelisiko teistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet kysynyt juttelisiko teistä.

Ensin pitäisi pystyä keskustelemaan helpommista aiheista rennosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulta odotetakaan enää puhetta, ei ole odotettu moneen vuoteen! Elä elämääsi niin kuin haluat ei kiinnosta ollenkaan! Muista lähestymiskielto pysyvästi voimassa aina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat taas uhriutua nämä naista esittävän aloitukset läpi? T naiselta

Korostan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulta odotetakaan enää puhetta, ei ole odotettu moneen vuoteen! Elä elämääsi niin kuin haluat ei kiinnosta ollenkaan! Muista lähestymiskielto pysyvästi voimassa aina!

Kenellä ketä kohtaan ei mulle ole ainakaan moista toimitettu mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että puhukaa kaikki handulle, aloittajaäijä. Melkein näin juu

• Anonyymi

Sustahan se kiinni jäi. Siihen jäi jossiteltavaa.

• Anonyymi

Voi kun se naisia esittävä jämäke taas touhukkaana dramaturgioi WT- väelle naisia heikossa hapessa oleviksi miehen tai miesten validaatiossa kiinni olevaksi rassukaksi ja edelleen samat piip täällä inisee sille mitä sattuu. Pthyi. Tee

• Anonyymi

Ja jos käytän liian karua kieltä niin nostakaa vaikka sellainen syyte joko yhdessä syyttäjän kanssa tai aivan ikäänkuin autonomisesti. Tämäkin vitsi menee hitailta ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos käytän liian karua kieltä niin nostakaa vaikka sellainen syyte joko yhdessä syyttäjän kanssa tai aivan ikäänkuin autonomisesti. Tämäkin vitsi menee hitailta ohi

Ja lopuksi on rankkaa yrittää vinoilla ihmisille joilla menee yli hilseen, kun ei vaan äly riitä. Esim kunnianloukkaussyyte josta tukarit usein puhuu on raivostuttavan typerä ilmaisu. Jos on paha mieli tai muuta toimi näin- tee rikosilmoitus ja odottele ylittääkö syyteharkinnan edes sieltä tinanappien puolelta, että vievätkö edes sille syyttäjälle koko asiaa

• Anonyymi

Ihmisillä mä leikin mutta en heidän tunteillaan lapset monesti taas useimmin tykkää kun niiden kanssa riehuu riippuu kuinka rauhallisen lapsen on saanu tyttölapsi taas useimmin tykkää kun tämän kanssa leikkii ottaa vähä herkemmin itseensä kun tätä kiusaa mu tottuu yllättävän nopeasti si taas jos on mun kaltanen saattaa suuttua kovinkin herkästi jos ei o kotona tottunu että isi kiusaa mul on ollu hieman yli nelkyt vuotta aikaa tutustua erilaisiin ihmisluonteisiin joutessani työn ohessa oikiastaan kun ole mitään työtä fiksumpaakaan tekemistä olluna mulle kun ei ol maksettu kun työnteosta/tehdystä työstä ja palkkaankin olen suhtautunu et se on korvaus menetetystä vapaa-ajasta nyky palkoilla tehdä juuri muuta maksetaan laskut velat ja käydään töissä eläminen pitäs jopa palkkatyötä tekevän järjestää pyhällä hengellä hienosti on nyky yhteiskunta rakennettu

• Anonyymi

Mitä huonoa siinä on että joudut ajattelemaan itseäsi vai paljastuiko itsestäsi niin jotain josta et niin tykkääkkään kuinka hyvin tunsit itsesi ja tunnetko itseäsi nyt yhtään paremmin ja mitä sille pitäisi tehdä mitä ajattelet itsestäsi

• Anonyymi

Muista aloittajaäijä välimerkit sekä kappalejaot niin saamme nautiskella kiintoisasasta dramaturgiasta entistä paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      124
      5337
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      44
      5002
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4437
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3998
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3414
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      92
      3334
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3281
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1541
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1160
    Aihe