Että ajatteletko että mun pitäisi tunnustaa tunteet viestillä? Mitä hyötyä siitä? Jos et mitään kuitenkaan käytännössä halua/uskalla niin sen pohjalta mietin
Selanen juttu tuli nainen mieleen
21
516
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tunnustaisit niin olisin tosi onnellinen❤️
- Anonyymi
Noniin tulis varmaan kunnon dopamiini pläjäys 😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei se ole mikään syy tunnustella tunteita... ala-asteen juttuja minusta tuollaiset 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oikeesti kertoisi pitkästi kaikesta, niin voi olla että muuttais tilannetta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oikeesti kertoisi pitkästi kaikesta, niin voi olla että muuttais tilannetta..
Todellakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei musta irtoo sellaista ylenpalttista vuodatusta hyi 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaikista tarvikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan.. pääasia että kerrot
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan.. pääasia että kerrot
Mitä nää niinku tosiasiallisesti haluaisit kuulla joko tämän juttusedän tai jonkun muun sanomana, kuin alempiarvoiselle juukaava?
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin henkilökohtaisesti sitten uskaltaisin ☺️♥️ siitä olisi helpompi edetä. Kasvokkain jutteluun ja näkemiseen.
Eräältä naiselta- Anonyymi
No pitäiskö läpällä... kannattaako laittaa mukana dick pic missä näkyy lihaksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pitäiskö läpällä... kannattaako laittaa mukana dick pic missä näkyy lihaksia?
Hohhoijaa... Ihan niitä näitä, fiksuja kuulumisten vaihtoja. Omasta näkökulmasta. Vaikkapa niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi tykätä siitäkin 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi tykätä siitäkin 😁
Läpällä sana kertoo jo nuoresta itsestään liikoja
kuvittelevasta kolinelikymppisestä lapsesta.
Joka on saanut suuren tehtävän juorulaisten keskuudessa setelit silmillään.
- Anonyymi
Mies taisi käsittää mun yhden viestin ainakin väärin ja siitä tuli paha mieli. Ei hänen tarttis koskaan miettii mitä mulle sanoo vaikka jakelis tuhmuuksiakin... Mutta kun käsitti väärin. Taidettiin mennä vähän solmuun.
Ja nyt en tiedä millä ihmeellä avaan tän solmun. Tykkään hänestä,mut tuntuu ettei hänellä ole kokemuksia kauheasti...- Anonyymi
Olen ihan tavallinen hikky burger vaikka naiset joskus antavatkin p1llua minulle
- Anonyymi
Toivoisin sinun kertovan viestillä jos välität.
Mn tumma.- AnonyymiUUSI
Toivo ihan omanaitsenäsi vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivo ihan omanaitsenäsi vaan.
Minä olen minä itse, mutta kuka sinä olet kun suhtaudut noin ikävällä tavalla viestiin?
Mn tumma
- Anonyymi
En mä tunnusta mitään 😌 Ei se mun oloa paranna eikä muuta asioiden suuntaa kun toinen epäröi
- AnonyymiUUSI
En. Haluan, että hän tekee mitä hän haluaa itse tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140