Väärinkäsityksiä

Anonyymi-ap

En koskaan ikinä ottanut pahalla niitä miehen heittoja.. siinähän oli juuri syy pyytää numero 😭
Ja kun kommentoin sitten lämpimästi puolivitsillä jotain niin tulkitsi viestini väärin.
Valehteli mulle hätävaleita ja nyt ollaan ihan solmussa tän homman kanssa.
Kumpikin tykkää oikeesti ihan aidosti.
Kyllä mä yritän selvittää. Miten tämä nyt näin meni.... Miksei kukaan kysy multa suoraaan.... Miksei hän kysy.
Voi hemmetti miten toivottomia ollaan. 💔😟

16

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En oo mikään pikkuneiti joka on tekemässä jotain ongelmaa..tässä kyse aikuisten välisestä ihan normaalista asiasta.
      No. Haen puhtia tai kannustusta täältä. Tai siis lannistusta ja yritän parhaani.

• Anonyymi
        UUSI

Täältä saa enimmäkseen lannistusta

• Anonyymi
      UUSI

Tällaistakin näemmä sattuu.. 🥹

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä melko vanha kohta 60v ymmärtää ketä on helpoin käyttää.
      Sellainen jossa ei ole vastusta. Ja jos on vielä pöpipaperit niin voi tehdä kaikkee eikä joudu vastuuseen. Se perustuu lakiin. Helppo on helppo.
      Ikäviä nurtsitapahtumiahan aina mahtuu mukaan kun kaikki ei aina mene niin kuin Strömpsöös. Kannattaa vaan muistaa aina ne kivat ja ihanat ei ole ihan parasta seuraa lopulta. Jos itse ei ihan kaikkea vielä ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI

En taida nyt tunnistaa.. ohi
        Mitkä pöpin paperit? Ikäkin kuulostaa vähän oudolta.. too old. Ei voi olla.
        /Ap

• Anonyymi
        UUSI

Ja on väärässä jos joku luulee ettei mussa oo vastusta..huti että heiluu.
        /Ap

• Anonyymi
        UUSI

Menes ny siittä muualle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En taida nyt tunnistaa.. ohi
        Mitkä pöpin paperit? Ikäkin kuulostaa vähän oudolta.. too old. Ei voi olla.
        /Ap

Mistäs tuo tietää mistä nainen tykkää. Ja mistä tietää edes naisen iän
        ,🤸🤣

• Anonyymi
        UUSI

Jep. Esim. joku ei niin kiva polkkatukkanen pesueineen, joka ei erota nivaaka samarasta, mut haluis väkisin takapenkille, vaik ei ymmärrä, ettei sekään kyyti vie sinne, minne hän väenväkisin haluis. Eikä kyl vie ne toisten l-inssitkään. Wink wink! ;)

• Anonyymi
      UUSI

Ei yhtään järkevää vastausta

• Anonyymi
        UUSI

Ei tosta ota mitään selkoo mitä on tapahtunut. Olet vaan rakastunut ykspuolisesti tod.näk.

• Anonyymi
      UUSI

Miehet ei aina ymmärrä naisen huumoria.
      -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Sitä ymmärtänyt, että piti matkustaa niin pitkä matka ja laittaa esitys päälle💧

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se siitä helpottaa, kun 7 vuotta pysyttelet miehistä erossa.
      Mies ei selviä varmaan ikinä jos hänellä on vielä vaimokin.

Sinuna minä miettisin asiaa noin päin, koska mies on lopulta itse onneton omassa suhteessa, mutta sinä olet yksin onnellisempi ja huomaat, että minä olen hyvä tällaisena.
      Mies joka on tarkoitettu sinulle tulee, kun sinä olet päässyt eroon lopullisesti tuosta suhteesta.
      7 vuotta tuntuu pitkältä, mutta ajattelee, että teen kaiken itseni parhaaksi ja en halua huonoa suhdetta jossa olen KYNNYSMATTONA!

Elämä rakennetaan ITSELLE JA SEN PITÄÄ OLLA SELLAINEN, kuin SINÄ HALUAT! EI SELLAINEN, KUIN MIES HALUAA!

Minä kyllä hommaan oman kodin ja siitä tulee niin NAISELLINEN. Mies joku oikea kunnon äijä ja hän sanoo eteisessä, että : Ei millään pahalla, mutta voisit sä kertoo mulle mihin minä laitan kenkäni?
      Meen katsoon ja sanon hänelle, että : Kanootit kuuluu varastoon EI ETEISEEN!
      Mies sanoo : Arvasin, että sanot noin just sen takia, että minä jään tähän eteiseen aneleen!
      Voin sanoa hänelle, että : Saa mun eteisessä seisoa ja anella jos siltä tuntuu! Rukoilukin on ihan sallittua jos siltä tuntuu!

Tuossa oli vähän vinkkiä minun tulevaisuuden visiosta ja minusta TUNTUU, että TUO MUUTEN TOIMII!

• Anonyymi
        UUSI

Lisään tähän, että muistat sitten sanoa, että miehelle : Minun pitää olla 7vuotta ilman miestä niin saan puhdistaa itsestäni sinun ja vaimosi huonot KARMAT!

• Anonyymi
      UUSI

Osaan mä numeroa pyytää jos sen haluan mu mitä mä sillä tekisin pääasiassa käytän puhelinta netin selaamiseen ajankuluksi ehkä täältä toisinaan jotain uuttakin oppii

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      174
      10471
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2843
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2588
    4. 86
      2422
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2162
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1998
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1431
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1415
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1235
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      893
    Aihe