Jaska kirjotti asiaa haapavesi lehessä aiheesta,aika vaan muuttunu,ei semmosta ole lähikunnissakaan enää yhessäkään,matkahuolto ajettu alas,tuskimpa haapaveelle saahaan ikinä lähtölaitureitakaan,jappastaan ilmanaikojaan ja tämä miljoona pileapsi oli kyllä kaiken huippu,oikia mestaritaidon näyte yritysosaamisesta
Linja auto asema
Anonyymi-ap
7
474
Vastaukset
- Anonyymi
Sanos muuta!
- Anonyymi
Hhjoooo
- Anonyymi
Linja-autoasema
- Anonyymi00004
Joukkoliikennettä kovasti kyllä edistetään Etelä- Suomessa.
Tärkiämpäähän se täällä olis, kun yksitellen körötellään Ylivieskaan kallilla polttoaineella, nii junille ku ostoksille.
- Anonyymi00005
Tuon tyypin takia en koskaan tule tilamaan haapavesi lehtiä jonnin joutava juttuja .
- Anonyymi00006
Miten olisi vartinjuna y-vieskaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217920Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516648Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834765Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2443239Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072256Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501895
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614