Meidän välillä

Anonyymi-ap

Ei ole enää mitään. Ihastus loppui ainakin minun puoleltani. Pidin sinua erityisenä, ja luulin että olin jollain tapaa erityinen sinulle. Olit mulle pakkomielle ja nyt olen päässyt siitä yli.

Miehelle

62

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita joku tunniste jommastakummasta?

• Anonyymi

Ei ainakaan s->h

Inhoan näitä aloituksia mitkä tehty vain sotkemaan.

• Anonyymi

Mies reilun 10v vanhempi

• Anonyymi

Oho no onneks en kerenny tekemään mitään tyhmää 😐👍

• Anonyymi

Hei hei hei. Et sä tiedä keneltä tämä on!! Jotkut voi kiusallaan tehdä pilaa.

• Anonyymi

Sulla on paljon muuta mistä pitää kiinni, älä minun takiani teekkään mitään tyhmää. 2,5 vuotta riitti itteni kidutusta.

/ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on paljon muuta mistä pitää kiinni, älä minun takiani teekkään mitään tyhmää. 2,5 vuotta riitti itteni kidutusta.

/ap

No kiitos että kerroit kauan mennyt. Eli yli kaksi vuotta.. voitteko laittaa aloitukseen heti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Tuo on jo kauan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei hei hei. Et sä tiedä keneltä tämä on!! Jotkut voi kiusallaan tehdä pilaa.

Niinhän ne tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne tekee.

Näinkin kyllä, mutta esimerkisi näitä aloittajaäijän surkuhupaisia kirjelmiä ei voi rankata edes sille tasolle. T

• Anonyymi

Sivusta totean, että hyvä on, että olet päässyt eroon pakkomielteestäsi ja huomasit kaiken olevan vain harhakuvitelmia

• Anonyymi

Kerrohan tämä joku päivä nainen peilin edessä itsellesi mitä tulee omiin kuvitelmiisi tämän palstaäijän pakinoihin. -TT

• Anonyymi

Kuitenkin pitää ikävällä kirjoitella.....

• Anonyymi

Pelkkää provoamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää provoamista

Kerrotko naisiin hostiilisti suhtautuva että eikö tämä provoilija voisi ihan hyvin olla mies, eikä esim joku nainen joka haluaa pilata kaikkien elämän tms yhtä kukkuuta?

• Anonyymi

Olisi fiksua laittaa edes nimikirjaimet keneltä kenelle ettei tule väärinymmärryksiä muiden väleihin.

• Anonyymi

Jos nämä mainitsemasi välit roikkuu tämän trolliäijän raapusteiden varassa niin ehkä niitä ei ole ollenkaan tjsp

• Anonyymi

Miksi sä ajattelet näin yhtäkkiä? Mitä olen tehnyt väärin? En ymmärrä nyt ollenkaan. Et kai ole luullut jonkun toisen hölmöjä kirjoituksia täällä mun tekeleiksi? Mä olen vain kauniita ja kivoja viestejä sulle kirjoittanut.

• Anonyymi

On tosi hölmöä jos kaikki päättyy väärinkäsitysten takia.

• Anonyymi

Ei se siitä johtunut .Mies esittää sinkkua vaikka on ainakin yhden naisen vakinainen kumppani ollut jo vuosia.Heillä on ollut omat kriisissä ja sen ne voittivat minua kiusaamalla.
        Ainut mitä ne ei voittaneet on paikka missä kaikki olisi niin halpaa ja helppoa toteuttaa.Se nainen kenen kanssa mies on etäkumppani on naimisissa aina jonkun tohvelisankarin kanssa tai antaa kulissin ahkeralle kotihomoille ja nai tämän että kumppanin kanssa.Harmi kun menivät arvioimaan minut alussa väärin.Luulivat että olisin vastaan ollut ja aloittivat kiusan.Hyvin mennessä olisi mies kertonut olevansa varattu ja olisin poistunut kuvioista.Tänään ja huomenna ajon antaa potut pottuina menipä minulla henki tai ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se siitä johtunut .Mies esittää sinkkua vaikka on ainakin yhden naisen vakinainen kumppani ollut jo vuosia.Heillä on ollut omat kriisissä ja sen ne voittivat minua kiusaamalla.
        Ainut mitä ne ei voittaneet on paikka missä kaikki olisi niin halpaa ja helppoa toteuttaa.Se nainen kenen kanssa mies on etäkumppani on naimisissa aina jonkun tohvelisankarin kanssa tai antaa kulissin ahkeralle kotihomoille ja nai tämän että kumppanin kanssa.Harmi kun menivät arvioimaan minut alussa väärin.Luulivat että olisin vastaan ollut ja aloittivat kiusan.Hyvin mennessä olisi mies kertonut olevansa varattu ja olisin poistunut kuvioista.Tänään ja huomenna ajon antaa potut pottuina menipä minulla henki tai ei!

Valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta.

Etkö voisi tehdä samalla höökillä näistä kaikista palstaäijän pajatuksista saman tulkinnan? Pääsisit ainakin itse helpommalla, kenties myös lähiympäristösi ellei peräti tämä koko kansan kakkilaatikko, eli palstakin.- TT

• Anonyymi

Miksi luulet, ettet olisi mulle erityinen ja mitä mä olen tehmyt väärin. Rakastan sua.

• Anonyymi

Kuka olet AP, nimen alkukirjain ja ikä tai kaupunki? Nää on tosi ikäviä, kun joku voi luulla että itselle tarkoitettu ja sitten turhaan kokee mielipahaa....

• Anonyymi

E ja 31

• Anonyymi

Eikö tämä palstaäijälle loukkaavasti tilittämisestä ole ihan sinun hobi näiden ns tunteiden vaihdellessa laidasta laitaan?

• Anonyymi

Olit minulle erityinen, lopulta täysi surkimus ja kyvytön.

• Anonyymi

Mä en edes tiennyt, että olet 2,5 vuotta ollut ihastunut. Seurustelin pitkään toisen kanssa ja erosin vasta vuosi sitten.

Kun kohtasimme tunsin sinut heti erityiseksi, mutta kun olin toisen kanssa suhteessa.

• Anonyymi

Jos olet ollut ihastunut 2,5 vuotta ja se on ollut melkein pakkomielle, niin miksi et ole sanonut sitä? Jos olisit sanonut, niin oltaisiin varmasti edetty jo pitkälle.

• Anonyymi

Koska kielletty rakkaus, ihastuminen valmiiksi varattuun, eli tuskin sulle.

• Anonyymi

Ok

• Anonyymi

Minkä ikäinen mies on kyseessä AP?

• Anonyymi

Itseäni vanhempi, reilu 10v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen sinä olet? Joku parempi tunniste?Nämä ei ole kivoja aloitulsia, kun moni luulee näitä itselle tarkoitetuiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on miehen nimen alkukirjain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä aina vaikeita, kun uskallus puuttuu puhumiseen? Pelot tulla väärin ymmärretyksi synnyttää muurin ajan myötä? Muutokset elämässä ja epävarmuudet tekee aina tulevasta haastavamman. Kokemusta on ja ei muuta kuin tsemppiä aplle. Uskon, että olisit ollut hyvä toiselle, toinen ei vain ollut valmis ottamaan aselta puoleesi. Hyvää joulua ja joulu mieltä 🎅🤶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä aina vaikeita, kun uskallus puuttuu puhumiseen? Pelot tulla väärin ymmärretyksi synnyttää muurin ajan myötä? Muutokset elämässä ja epävarmuudet tekee aina tulevasta haastavamman. Kokemusta on ja ei muuta kuin tsemppiä aplle. Uskon, että olisit ollut hyvä toiselle, toinen ei vain ollut valmis ottamaan aselta puoleesi. Hyvää joulua ja joulu mieltä 🎅🤶

Askelta puoleesi- korjaus 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on miehen nimen alkukirjain?

Sillä nimikirjaimellako millä tämä palstaäijä pelailee meinasit skeeman käsikirjoittaa?🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen sinä olet? Joku parempi tunniste?Nämä ei ole kivoja aloitulsia, kun moni luulee näitä itselle tarkoitetuiksi

Voi vttu mikä mulkero olet

• Anonyymi

Jos olisi noin kuin kirjoitat, miksi kirjoitat hänelle täällä? Ylipäässeet ihmiset eivät kirjoita täällä ihmiselle, jota eivät kaipaa.

• Anonyymi

Oletko palstaäijälle samaa kolkkoa horinaa jaakaava joskaan miettinyt sedatiiveja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstaäijälle samaa kolkkoa horinaa jaakaava joskaan miettinyt sedatiiveja

Sinulle vtun hllu miestenvihaaja saattaisi antipsykootit olla se oikea lääkitys. Antipsykootit ja manialääkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle vtun hllu miestenvihaaja saattaisi antipsykootit olla se oikea lääkitys. Antipsykootit ja manialääkitys.

Perusteletko pikku Koohottaja mikä tämän ns miestenvihan nyanssi on- sekö että kyseenalaista ylimielistä tapaa suhtautua meikäläisiin? Tai ylipäätään kirjoittaa kriittisesti tmv? Vähän on liiankin sinimustaa suttua mummielestä. ÄiTee

• Anonyymi

Ei kannata tehdä palstan perusteella päätelmiä toisesta. Olet voinut jutella täällä joidenkin aivan eri henkilöiden kanssa ja luullut kaivatuksesi.

Vain mitä on irl merkitsee ja vain siitä voit olla varma. Sinä tiedät millainen olen irl. Mitään negaa en ole tänne kirjoittanut.

• Anonyymi

En oo täällä edes käynyt aikoihin ja nyt tänne sattumalta eksyin. Tiedän hänet kyllä irl enkä usko hänen täällä olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo täällä edes käynyt aikoihin ja nyt tänne sattumalta eksyin. Tiedän hänet kyllä irl enkä usko hänen täällä olevan.

Oletteko kavereita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän siis varattu? Minä en ole varattu, eikä kaivattuni niin tietääkseni luule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet, ettei se mies pidä sinua erityisenä?

• Anonyymi

Tiedä häntä mutta keskustelu ei näkynyt onnistuvan millään tasolla enään.Taisi ottaa joko palstan tai juorut tosissaan.Petyn pahoin jos juoruja uskoi..luulin häntä juuri erilaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet, ettei se mies pidä sinua erityisenä?

Miksi palstasetää omahyväisesti haastatteleva kuvittelet että jonkun naisen elämä olisi miesten erityisenä pitämisestä kiinni? Naiselta tämä kysymys, menee varmaan nääs taas yli hilseen kun olet tuollainen naisia halventava luiskaotsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko kavereita?

Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää kuin tärkeillä tälle naista esittävälle setämiehelle ja perata sen pölinää?

• Anonyymi

Minne päin Suomea aloitus menee?

• Anonyymi

Ei ainakaan länteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan länteen

😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂

Niin, sehän saattaa pikku bimbonen tosiaan olla, että nämä palstaäijän kirjelmät ei vastaa suppea ja katkeraa kuplaasi millään tavalla

• Anonyymi

Mitä tämä mies on tehnyt väärin? Miksi ihastus katosi?

• Anonyymi

Oletko 10 vuotta vanhempi AP: ta? Jos et, ei sulle.

• Anonyymi

Varmaan tämä vääryys on tässätapauksesa ihan tämä naisina esiintyvä hattivatti

• Anonyymi

Se on hyvä. Katkera nainen nalkuttaa ja on minulle kauhistus.

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

yes sir

• Anonyymi
      UUSI

Itsellä ei ole kyllä tunteet hävinneet minnekään. Äskettäin nähtiin juuri. Ärsyttää kun on vain niin prkl ujo eikä osaa edes morjestaa kun nähdään. Olet nainen ainakin 10 vuotta nuorempi ja sinulla on mustat pitkät hiukset.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      238
      14036
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      58
      7173
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      198
      6818
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      100
      4726
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4644
    6. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      24
      4515
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      74
      4327
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4112
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      100
      3886
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3691
    Aihe