Ei ole enää mitään. Ihastus loppui ainakin minun puoleltani. Pidin sinua erityisenä, ja luulin että olin jollain tapaa erityinen sinulle. Olit mulle pakkomielle ja nyt olen päässyt siitä yli.
Miehelle
Meidän välillä
62
819
Vastaukset
- Anonyymi
Laita joku tunniste jommastakummasta?
- Anonyymi
Ei ainakaan s->h
Inhoan näitä aloituksia mitkä tehty vain sotkemaan. - Anonyymi
Mies reilun 10v vanhempi
- Anonyymi
Oho no onneks en kerenny tekemään mitään tyhmää 😐👍
- Anonyymi
Hei hei hei. Et sä tiedä keneltä tämä on!! Jotkut voi kiusallaan tehdä pilaa.
- Anonyymi
Sulla on paljon muuta mistä pitää kiinni, älä minun takiani teekkään mitään tyhmää. 2,5 vuotta riitti itteni kidutusta.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paljon muuta mistä pitää kiinni, älä minun takiani teekkään mitään tyhmää. 2,5 vuotta riitti itteni kidutusta.
/apNo kiitos että kerroit kauan mennyt. Eli yli kaksi vuotta.. voitteko laittaa aloitukseen heti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/apTuo on jo kauan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei hei hei. Et sä tiedä keneltä tämä on!! Jotkut voi kiusallaan tehdä pilaa.
Niinhän ne tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne tekee.
Näinkin kyllä, mutta esimerkisi näitä aloittajaäijän surkuhupaisia kirjelmiä ei voi rankata edes sille tasolle. T
- Anonyymi
Sivusta totean, että hyvä on, että olet päässyt eroon pakkomielteestäsi ja huomasit kaiken olevan vain harhakuvitelmia
- Anonyymi
Kerrohan tämä joku päivä nainen peilin edessä itsellesi mitä tulee omiin kuvitelmiisi tämän palstaäijän pakinoihin. -TT
- Anonyymi
Kuitenkin pitää ikävällä kirjoitella.....
- Anonyymi
Pelkkää provoamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää provoamista
Kerrotko naisiin hostiilisti suhtautuva että eikö tämä provoilija voisi ihan hyvin olla mies, eikä esim joku nainen joka haluaa pilata kaikkien elämän tms yhtä kukkuuta?
- Anonyymi
Olisi fiksua laittaa edes nimikirjaimet keneltä kenelle ettei tule väärinymmärryksiä muiden väleihin.
- Anonyymi
Jos nämä mainitsemasi välit roikkuu tämän trolliäijän raapusteiden varassa niin ehkä niitä ei ole ollenkaan tjsp
- Anonyymi
Miksi sä ajattelet näin yhtäkkiä? Mitä olen tehnyt väärin? En ymmärrä nyt ollenkaan. Et kai ole luullut jonkun toisen hölmöjä kirjoituksia täällä mun tekeleiksi? Mä olen vain kauniita ja kivoja viestejä sulle kirjoittanut.
- Anonyymi
On tosi hölmöä jos kaikki päättyy väärinkäsitysten takia.
- Anonyymi
Ei se siitä johtunut .Mies esittää sinkkua vaikka on ainakin yhden naisen vakinainen kumppani ollut jo vuosia.Heillä on ollut omat kriisissä ja sen ne voittivat minua kiusaamalla.
Ainut mitä ne ei voittaneet on paikka missä kaikki olisi niin halpaa ja helppoa toteuttaa.Se nainen kenen kanssa mies on etäkumppani on naimisissa aina jonkun tohvelisankarin kanssa tai antaa kulissin ahkeralle kotihomoille ja nai tämän että kumppanin kanssa.Harmi kun menivät arvioimaan minut alussa väärin.Luulivat että olisin vastaan ollut ja aloittivat kiusan.Hyvin mennessä olisi mies kertonut olevansa varattu ja olisin poistunut kuvioista.Tänään ja huomenna ajon antaa potut pottuina menipä minulla henki tai ei! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siitä johtunut .Mies esittää sinkkua vaikka on ainakin yhden naisen vakinainen kumppani ollut jo vuosia.Heillä on ollut omat kriisissä ja sen ne voittivat minua kiusaamalla.
Ainut mitä ne ei voittaneet on paikka missä kaikki olisi niin halpaa ja helppoa toteuttaa.Se nainen kenen kanssa mies on etäkumppani on naimisissa aina jonkun tohvelisankarin kanssa tai antaa kulissin ahkeralle kotihomoille ja nai tämän että kumppanin kanssa.Harmi kun menivät arvioimaan minut alussa väärin.Luulivat että olisin vastaan ollut ja aloittivat kiusan.Hyvin mennessä olisi mies kertonut olevansa varattu ja olisin poistunut kuvioista.Tänään ja huomenna ajon antaa potut pottuina menipä minulla henki tai ei!Valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta.
Etkö voisi tehdä samalla höökillä näistä kaikista palstaäijän pajatuksista saman tulkinnan? Pääsisit ainakin itse helpommalla, kenties myös lähiympäristösi ellei peräti tämä koko kansan kakkilaatikko, eli palstakin.- TT
- Anonyymi
Miksi luulet, ettet olisi mulle erityinen ja mitä mä olen tehmyt väärin. Rakastan sua.
- Anonyymi
Kuka olet AP, nimen alkukirjain ja ikä tai kaupunki? Nää on tosi ikäviä, kun joku voi luulla että itselle tarkoitettu ja sitten turhaan kokee mielipahaa....
- Anonyymi
E ja 31
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijälle loukkaavasti tilittämisestä ole ihan sinun hobi näiden ns tunteiden vaihdellessa laidasta laitaan?
- Anonyymi
Olit minulle erityinen, lopulta täysi surkimus ja kyvytön.
- Anonyymi
Mä en edes tiennyt, että olet 2,5 vuotta ollut ihastunut. Seurustelin pitkään toisen kanssa ja erosin vasta vuosi sitten.
Kun kohtasimme tunsin sinut heti erityiseksi, mutta kun olin toisen kanssa suhteessa. - Anonyymi
Jos olet ollut ihastunut 2,5 vuotta ja se on ollut melkein pakkomielle, niin miksi et ole sanonut sitä? Jos olisit sanonut, niin oltaisiin varmasti edetty jo pitkälle.
- Anonyymi
Koska kielletty rakkaus, ihastuminen valmiiksi varattuun, eli tuskin sulle.
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Minkä ikäinen mies on kyseessä AP?
- Anonyymi
Itseäni vanhempi, reilu 10v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä olet? Joku parempi tunniste?Nämä ei ole kivoja aloitulsia, kun moni luulee näitä itselle tarkoitetuiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on miehen nimen alkukirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä aina vaikeita, kun uskallus puuttuu puhumiseen? Pelot tulla väärin ymmärretyksi synnyttää muurin ajan myötä? Muutokset elämässä ja epävarmuudet tekee aina tulevasta haastavamman. Kokemusta on ja ei muuta kuin tsemppiä aplle. Uskon, että olisit ollut hyvä toiselle, toinen ei vain ollut valmis ottamaan aselta puoleesi. Hyvää joulua ja joulu mieltä 🎅🤶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä aina vaikeita, kun uskallus puuttuu puhumiseen? Pelot tulla väärin ymmärretyksi synnyttää muurin ajan myötä? Muutokset elämässä ja epävarmuudet tekee aina tulevasta haastavamman. Kokemusta on ja ei muuta kuin tsemppiä aplle. Uskon, että olisit ollut hyvä toiselle, toinen ei vain ollut valmis ottamaan aselta puoleesi. Hyvää joulua ja joulu mieltä 🎅🤶
Askelta puoleesi- korjaus 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on miehen nimen alkukirjain?
Sillä nimikirjaimellako millä tämä palstaäijä pelailee meinasit skeeman käsikirjoittaa?🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä olet? Joku parempi tunniste?Nämä ei ole kivoja aloitulsia, kun moni luulee näitä itselle tarkoitetuiksi
Voi vttu mikä mulkero olet
- Anonyymi
Jos olisi noin kuin kirjoitat, miksi kirjoitat hänelle täällä? Ylipäässeet ihmiset eivät kirjoita täällä ihmiselle, jota eivät kaipaa.
- Anonyymi
Oletko palstaäijälle samaa kolkkoa horinaa jaakaava joskaan miettinyt sedatiiveja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstaäijälle samaa kolkkoa horinaa jaakaava joskaan miettinyt sedatiiveja
Sinulle vtun hllu miestenvihaaja saattaisi antipsykootit olla se oikea lääkitys. Antipsykootit ja manialääkitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle vtun hllu miestenvihaaja saattaisi antipsykootit olla se oikea lääkitys. Antipsykootit ja manialääkitys.
Perusteletko pikku Koohottaja mikä tämän ns miestenvihan nyanssi on- sekö että kyseenalaista ylimielistä tapaa suhtautua meikäläisiin? Tai ylipäätään kirjoittaa kriittisesti tmv? Vähän on liiankin sinimustaa suttua mummielestä. ÄiTee
- Anonyymi
Ei kannata tehdä palstan perusteella päätelmiä toisesta. Olet voinut jutella täällä joidenkin aivan eri henkilöiden kanssa ja luullut kaivatuksesi.
Vain mitä on irl merkitsee ja vain siitä voit olla varma. Sinä tiedät millainen olen irl. Mitään negaa en ole tänne kirjoittanut.- Anonyymi
En oo täällä edes käynyt aikoihin ja nyt tänne sattumalta eksyin. Tiedän hänet kyllä irl enkä usko hänen täällä olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo täällä edes käynyt aikoihin ja nyt tänne sattumalta eksyin. Tiedän hänet kyllä irl enkä usko hänen täällä olevan.
Oletteko kavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän siis varattu? Minä en ole varattu, eikä kaivattuni niin tietääkseni luule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet, ettei se mies pidä sinua erityisenä?
- Anonyymi
Tiedä häntä mutta keskustelu ei näkynyt onnistuvan millään tasolla enään.Taisi ottaa joko palstan tai juorut tosissaan.Petyn pahoin jos juoruja uskoi..luulin häntä juuri erilaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet, ettei se mies pidä sinua erityisenä?
Miksi palstasetää omahyväisesti haastatteleva kuvittelet että jonkun naisen elämä olisi miesten erityisenä pitämisestä kiinni? Naiselta tämä kysymys, menee varmaan nääs taas yli hilseen kun olet tuollainen naisia halventava luiskaotsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko kavereita?
Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää kuin tärkeillä tälle naista esittävälle setämiehelle ja perata sen pölinää?
- Anonyymi
Minne päin Suomea aloitus menee?
- Anonyymi
Ei ainakaan länteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan länteen
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Niin, sehän saattaa pikku bimbonen tosiaan olla, että nämä palstaäijän kirjelmät ei vastaa suppea ja katkeraa kuplaasi millään tavalla
- Anonyymi
Mitä tämä mies on tehnyt väärin? Miksi ihastus katosi?
- Anonyymi
Oletko 10 vuotta vanhempi AP: ta? Jos et, ei sulle.
- Anonyymi
Varmaan tämä vääryys on tässätapauksesa ihan tämä naisina esiintyvä hattivatti
- Anonyymi
Se on hyvä. Katkera nainen nalkuttaa ja on minulle kauhistus.
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
yes sir
- AnonyymiUUSI
Itsellä ei ole kyllä tunteet hävinneet minnekään. Äskettäin nähtiin juuri. Ärsyttää kun on vain niin prkl ujo eikä osaa edes morjestaa kun nähdään. Olet nainen ainakin 10 vuotta nuorempi ja sinulla on mustat pitkät hiukset.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam23814036Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu587173Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1986818K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1004726Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734644Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä244515Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744327Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754112Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933691