Mäkin pelkään sua. Mitä siitä tulee jos molemmat hiippailee vältellen toisiaan?
Pelkäätkö minua mies?
39
589
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä t hiippailija
- AnonyymiUUSI
Toteaisin, että nopeampi juoksee kauemmaksi karkuun? 🧐🙈
- Anonyymi
Hiippailkaa toistenne kainaloon
- Anonyymi
Pidä susi jo turpas kiinni ja lakkaa sotkemasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä susi jo turpas kiinni ja lakkaa sotkemasta
En oo susiii
- Anonyymi
Jatkuessaan tulee ainakin itseään ruokkivaa jännitettä.
- AnonyymiUUSI
Sattumalta kohdatessa jännite sitten purkautuu. Oih
- Anonyymi
Olen varuillani. Olet uhannut minua vakavasti.
- Anonyymi
Se ei ole rakkautta
- AnonyymiUUSI
Oliko se mielestäsi sytyttävä kokemus aloittajaäijän monologi? Jo o taas nuukaa ku pitää poistella toisten kommentteja. Tee
- Anonyymi
Olen varmaan liian tuttu sinulle.
- Anonyymi
Toivomme että saatte selvitettyä, t sinikeijut
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Montako prossaa pitäis "selvittää"? Ihan vaan siks kysyn, ettei tarvi kenenkään arvailla. ;)
-kotipesänomistaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
Se taitaa puhua, eli trollailla smurffeista täällä bimbokeiju. T naiselta Hönölle
- Anonyymi
En välttele sinua, ei vain olla osuttu kohdakkain.
- Anonyymi
Sekin on valinta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on valinta.
Joo kyllä minä saisin meidät kohtaamaan, jos oikein yrittäisin. Pidättäydyn siitä, kun hänellä on jo tunteeni tiedossa, ettei mene jahtaamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä minä saisin meidät kohtaamaan, jos oikein yrittäisin. Pidättäydyn siitä, kun hänellä on jo tunteeni tiedossa, ettei mene jahtaamiseksi.
Oletko varma, että on tiedossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että on tiedossa?
Entä jos hänenkin tunteet ovat vain vahvistuneet? Niinpä! Kannattaisi kohdata ja kuulostella eikä pakoilla.
- Anonyymi
Joo, laita dm.ää ig
- Anonyymi
Vaadit ihan oman ilmon. ;)
-eastenders
- Anonyymi
Osoituksena etten pelkää, katson jo laajemmalle.
- Anonyymi
Teletapit kantsuu jemmailla jonnekin muualle, ku toisten tonteille. ;)
-kanavahautkikusee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-kanavahautkikuseeEhkä en liiku noin pienissä piireissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-kanavahautkikuseeSiis voi ei onko poju sinun pihassa pyörähdelty? Laske ns kiesin kiiltävyydestä ja mesen merkistä millä leveleillä mennään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis voi ei onko poju sinun pihassa pyörähdelty? Laske ns kiesin kiiltävyydestä ja mesen merkistä millä leveleillä mennään
Lii-masit sitte omat silmäski jo umpeen? No kännikuskeilla kiiltelee ainaki kalju, sillon ku tupeensa maltavat riisua.
Ehkäpä sullekin vielä joku brändi löytyy. Jos ei muuten, ni tähtipölyllä. ;)
-sivuluisua - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lii-masit sitte omat silmäski jo umpeen? No kännikuskeilla kiiltelee ainaki kalju, sillon ku tupeensa maltavat riisua.
Ehkäpä sullekin vielä joku brändi löytyy. Jos ei muuten, ni tähtipölyllä. ;)
-sivuluisuaWhat you gonna do when they come for you?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis voi ei onko poju sinun pihassa pyörähdelty? Laske ns kiesin kiiltävyydestä ja mesen merkistä millä leveleillä mennään
Sullahan käy punavalkoinen tai punakeltainen sprintteri vilkkuvaloilla vähintään joka viikko tai aina kun sieltä mielisairaalasta kotiudut ja lähtee taas palstagubetus ns näpeistä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😆😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Suhtaudun varauksella noitiin.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö ei sellaisia ole nääs olemassakaan ota iisisti siellä vaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ei sellaisia ole nääs olemassakaan ota iisisti siellä vaa
Pääsiäisenä on ja tämä on tosi!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pääsiäisenä on ja tämä on tosi!!!
Juujuu ja jalkojen välissä on pitkä esine millä voi lentää ja
- AnonyymiUUSI
Mä olen pakana. Ei mua tarvii pelätä.
- AnonyymiUUSI
Pelkään, mutta se on erilaista pelkoa kuin se kun ignoroi vaikka jotain jossa tietää olevan pahuutta. Se on pelkoa, jonka jollain tasolla hyväksyn.
- AnonyymiUUSI
Minussa ei ole hippustakaan pahuutta.
- AnonyymiUUSI
Tässä elämässä ei kannata pelätä mitään. Joku pelkää kuolemaa. Jos näkee jonkun kuolleen, projisoi toisen kohtaloa itseensä ja tuo omaa pelkoaan esiin. Kuolleen tilanteesta et tiedä mitään, miten hänen hengelleen ja sielulleen kävi.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
En pelkää sinua nainen. Käyttäydyn kyllä hölmösti ja pelkään, että saat väärän kuvan minusta. Meidän pitäisi aloittaa pienistä asioista. Sanotaan hei ensi kerralla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140