Hän katkoi välit puhumatta, sen jälkeen huusi, trollasi ja haukkui satuttaakseen.
Tuon miehen takia keskeytyi koulu, parisuhde, ja yksi harrastus meni pilalle.
Mutta enää hän ei voi elämääni vaikuttaa.
Hän voi vapaasti juhlia sitä ettei ole tuntenut minua koskaan. Hän voi vapaasti haukkua minua toksiseksi, kaheliksi tai miksikä ikinä...
Koska ei sillä ole väliä minulle.
Hän voi mennä ja satuttaa jotakuta toista. Hän voi mennä ja särkeä jonkun toisen sydämen, tuhota vielä jonkun toisen elämän ja mielenterveyden.
En usko häneen enää.
En ole ikinä halunnut hänen kohtelevan minua niin huonosti mutta tunteet häntä kohtaan mahdollistivat sen.
Rakkaus on niin typerä asia väärän ihmisen kanssa.
Mutta oikean ihmisen kanssa, jotain kaunista.
Sydämeni luuli väärää ihmistä oikeaksi. Annan itselleni sen anteeksi. Kaikkea sitä sattumista en ansainnut. Mutta jos opin siitä jotain, ehkä kärsimykseni ei ollut turhaa.
Sydänkin voi erehtyä. Ehkä se ei tunnu siltä nyt, mutta jos tilanne on mahdoton, mene eteenpäin ja kipu helpottaa.
🫶
Aiemmasta kaipauksesta on jäljellä vain kivuliasta traumaa
11
153
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kauheaa mitä kaikkea väärät ”rakkaus”valinnat voi ihmiselle aiheuttaa. Ja tälle naureskellaan ihmistieteissä ”rakkaushöttönä” vaikka tuollaisesta voi syrjäytyä, menettää terveytensä, rahansa, henkensä.
- AnonyymiUUSI
Viisaita sanoja.
- AnonyymiUUSI
Ensinnäkin, miten epärehellinen olit hänelle koko ajan. Jos koko homma lähti siitä, että todellisuus ja tämä haluttu tarina, joka hänelle haluttiin esittää, olivat tosi kaukana toisistaan. Sitten jos halutaan tätä tarinaa viedä eteenpäin ja liittää sitä jotenkin todellisuuteen, helposti paljastuu valheita. Syytätkö miestä siitä, että hän sanoi ääneen epäjohdonmukaisuuksia, koska oli itse hyvin suora ja rehellinen mies.
- AnonyymiUUSI
Täsmälleen samat ajatukset ap:n kirjoitukset tuo mieleen.
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa ja palvoo rehellisyyttä muka ja on täydellinen. Olet tavannut narsistin jolla on sata muuta taustalla ja peittää kaiken. Poimii sieltä.mistä.saa. ottaa ja jättää. Peittää valheet raivoamaisella. Koska sinä olet syyllinen aina kaikkeen. Sinusta tehdään jos et ole
- AnonyymiUUSI
Se on se sen maski. Peili kuva vedessä
Hän on paras ja viaton lapsi joka ei tee ikinä väärin. Ja jos jää kiinni. Niin kostaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on se sen maski. Peili kuva vedessä
Hän on paras ja viaton lapsi joka ei tee ikinä väärin. Ja jos jää kiinni. Niin kostaaVoi myöntää. Mutta kostaa
- AnonyymiUUSI
Narsisti aloittaa riidan kuhan vaan pääsee eroon sen hetkisestä. Koska on löytänyt toisen. Taas hovi kasvaa. Vamppyyri piru matkaa uuden toimituksen pariin.
Onhan meressä kalaa.
Jos se ei anna, tehdään riita ja taas vaihtuu.
Pomppii naisesta toiseen ja kuvittelee olevansa lauman pää. Johtaja. Boss. Härkä. Ori joka astuu laumaansa. Haukkuu ja huorittelee jos ei saa haluamaansa. Pieni lapsi jota on kaltoinkohdeltu - AnonyymiUUSI
Aloittaja mies/ukkeli/äijä
mikä parisuhde sinulta meni pilalle,
ja mitkä koulu ja harrastus keskeytyivät?
Niin tuliko sinulle ukkeli asumusero hörhöilyjesi vuoksi, ja siirryit vähemmän vaativiin työtehtäviin vakavien mielenterveysongelmien vuoksi?
Katso nyt mitä puuta heinää täällä taas kirjoittelet, ja yhtä ja samaa naista koitat tavoitella milloin ruikuttamalla, milloin hänestä valheita levittämällä.
Oletko koskaan koettanut etsiä apua luonnehäiriösi hoitoon yhtä antaumuksella, kuin koetat päästä eroon paksusta vyötäröstäsi??- AnonyymiUUSI
Naisethan ei koskaan vedätä miehiä köyhyyteen, kurjuuteen ja hiljaiseen itsemurhaankin asti? Ja joka kriittisestä sanasta nämä tiedostavat naiset nostavat exhibitionistisen uhrihaloon, ja näin tiedostavan yleisön suosio ja tuki on taas saatu? Inhottaa elää näin epätasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Tunnen häpeää naissukupuolestani.
- AnonyymiUUSI
Täällä mies.
Nainen minut petti.
Otin toisen
Sekin petti.
Otin kolmannen.
Sekin petti.
Mutta sitten tajusin, että se hullu olinkin minä - mies itse.
Olin sairaalloisen mustasukkainen ja näin joka nurkalla petosta. Katselin itseäni alastomana peilistä ja mietin miksi en riitä.
Onko liikaa mahaa?
Onko liian harva tukka?
Onko liian paksut sormet ja varpaat?
Istua kyhjötin kirjoituspöydän ääressä, ja mietin, miksen kelpaa naisille?
Olenko liian kärkäs arvostelemaan muita?
Salaanko visusti omat virheeni ja puutteeni?
Valehtelenko usein, vaikka ei pitäisi?
Olen liian epäluuloinen ja pahansuopa?
Olenko liian sulkeutunut ja itseriittoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17410491- 552853
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822598- 862442
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492162Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2442008- 451441
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131415Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211245Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34893