olen ennustaja

näkijä_in the Italy

olen kokenut selvännäkijä. Kysykää minulta kysymyksiä jotka painavat mieltänne. Yritän kaikin keinoin saada niihin vastauksia.

76

11360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko?

      Heips!

      Tässäpä olisi kysymystä, saanko rakastamani huomattavasti nuoremman vaalean miehen pian itselleni? Ja näkyykö perheeseeni vielä lisää lapsia, tämän miehen matkassa?

      Kiitos ja aurinkoista kesää!!

      • näkijä_ in the Italy

        näen sinut vaaleatukkaisen miehen kanssa. Teillä on yksi lapsi.

        Hyvää kesää myös sinulle :-)


    • *salla*

      Olen 23 vuotias ja elämäni tuntuu olevan yhtä sotkua.. Mitäs näet syksylle, jatkuuko tämän hetkinen suhde, entä opiskelurintamalla, näetkö muuttuuko opiskeluympäristöni? Matka suunnitteille tai oikeastaan pitempi oleskelu ulkomailla syksyllä, toteutuuko tämä..? Kiitos sinulle!

      • näkijä_in the Italy

        suhde voi jatkua, jos pidätte siitä lujasti kiinni.
        Ja sitten opiskeluusi: näen, että sama opiskelurintamasi jatkuu vielä pitkälle, mutta en näe sinua ulkomailla pidemmän opiskelun kimpussa. Valitettavasti :(


    • N82

      Saammeko kihlattuni kanssa asiat järjestymään vai jättääkö hän lopulta minut? Kiitos jo etukäteen..

      • näkijä_in the Italy

        Saatte asianne järjestymään. Ei elämä voi olla niin surullista, että hän jättäisi sinut, joten kyllä asiat vielä järjestyvät.


      • N82
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        Saatte asianne järjestymään. Ei elämä voi olla niin surullista, että hän jättäisi sinut, joten kyllä asiat vielä järjestyvät.

        Kiitos vastauksesta.. Näetkö meille tulevaisuudessa lapsia? Tulemmeko asumaan maalla vai kaupungissa?


      • näkijä_in the Italy
        N82 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.. Näetkö meille tulevaisuudessa lapsia? Tulemmeko asumaan maalla vai kaupungissa?

        Näen, että teillä on yksi lapsi ja asutte kaupungissa.


    • Sevgilim

      Saanko nauttia perheonnesta, eli näkyykö vauveleita minulle tulevaisuudessa?

      • näkijä_in the Italy

        kyllä! Näen sinulla kaksi lasta. Sinusta tulee todella onnellinen perheesi kanssa.


      • Sevgilim
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        kyllä! Näen sinulla kaksi lasta. Sinusta tulee todella onnellinen perheesi kanssa.

        Ohops! Voi Luoja että toivon että tuo pitää paikkansa! Kiitos kauniista näystä!


    • Vaikeuksia nähdä

      Hei,
      Näkisitkö minulle, mistä löytäsin aurinkolasini, jotka kadotin suunnilleen kaksi päivää sitten. Valitettavasti tarvitsen niitä eritoten näkemiseen, sillä niissä oli vahvuudet ja autolla ajo hankalaa ilman niitä.
      Kiitokset Sulle!

      • näkijä_in the Italy

        aurinkolasisi löytyvät ihan kotikulmistasi. Näen, että ne eivät ole missään vaikeassa paikassa. Ehkä ne jäivät rannalle tai johonkin paikkaan, missä kävit viimeksi aurinkolasiesi kanssa. Ne saattavat löytyä jopa omasta kodistasi. Et vain ole etsinyt niitä tarpeeksi paljon. Näen, että etsimisessä saattaa mennä kauan, mutta löydät ne kyllä. Asia on molemminpuolinen. Vaikka Näkeminen on tällaisissa asioissa heikkoa, näen, ettei sinun tarvitse ostaa uusia aurinkolaseja.


      • tuloksettomasti
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        aurinkolasisi löytyvät ihan kotikulmistasi. Näen, että ne eivät ole missään vaikeassa paikassa. Ehkä ne jäivät rannalle tai johonkin paikkaan, missä kävit viimeksi aurinkolasiesi kanssa. Ne saattavat löytyä jopa omasta kodistasi. Et vain ole etsinyt niitä tarpeeksi paljon. Näen, että etsimisessä saattaa mennä kauan, mutta löydät ne kyllä. Asia on molemminpuolinen. Vaikka Näkeminen on tällaisissa asioissa heikkoa, näen, ettei sinun tarvitse ostaa uusia aurinkolaseja.

        En käynyt kuin kahdessa paikassa kyseisenä päivänä ja kummassakaan niissä niitä ei löytynyt. Jos ne ovat kotona, niin missäköhän siellä, sillä kotonakin olen kääntänyt kaikki nurkat ylösalaisin. Kiitokset Sulle!


      • näkijä_in the Italy
        tuloksettomasti kirjoitti:

        En käynyt kuin kahdessa paikassa kyseisenä päivänä ja kummassakaan niissä niitä ei löytynyt. Jos ne ovat kotona, niin missäköhän siellä, sillä kotonakin olen kääntänyt kaikki nurkat ylösalaisin. Kiitokset Sulle!

        näen aurinkolasisi monessa paikassa, mutta olen varma, että ne eivät ole vaikeassa paikassa. Luultavasti kotona. Etsi vielä vähän tarkemmin, kyllä sinä ne löydät.
        Näen kuitenkin ne silmilläsi vielä jonain päivänä.


    • Matilda

      Hei Näkijä,
      Olen vähän päälle kolmekymppinen nainen joka haluaisi löytää sen oikean vierelleen, ja toivottavasti joku kaunis päivä perustaa perheenkin. Löydänköhän koskaan häntä, vai olenko ikuinen yksineläjä.

      • näkijä_in the Italy

        Näen, että et ole yksineläjä. Löydät sen OIKEAN vierellesi ennemmin tai myöhemmin. Lapsista en tiedä.


    • Matilda

      Minä Matilda vielä lisäisin tuohon, että jos suinkin näet jotain työelämään liittyvää kohdallani, niin kerro mielellään. Etsin uutta paikkaa, ja taidan joutua muuttamaan tämän takia.Tämähän ongelma oikestaan minulla koko aika päässä pyörii, mutta kysyinpä kuitenkin ensimmäisenä rakkaudesta =)

      • näkijä_in the Italy

        näen, että työpaikkasi pysyy samana. Minulla ei ainakaan ole kykyjä nähdä sinua millään muulla työpaikalla.


      • näkijä_in the Italy
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        näen, että työpaikkasi pysyy samana. Minulla ei ainakaan ole kykyjä nähdä sinua millään muulla työpaikalla.

        minulla on tässä lähipäivinä kiireitä, etten ehdi tietokoneelle.
        Pahoittelen :-(
        Tapaamisiin myöhemmin :)


      • Matilda
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        näen, että työpaikkasi pysyy samana. Minulla ei ainakaan ole kykyjä nähdä sinua millään muulla työpaikalla.

        Kiitos todella paljon hyvä Näkijä. Niin, tunnen että joku on vierelleni tarkoitettu, vaikka kauan yksikseni olen ollut. Yksi syy on varmaankin että en yöelämässä kovin paljon viitsi notkua. Luonto ja kuntoilu ovat enemmän minua varten. Ehkäpä joskus jollain lenkkipolulla hän tulisi vastaan...
        Työni nykyisellä työnantajalla on loppumassa piakkoin, jatkoa ei ole luvattu. Jäisin mielellään jos mielekkään työn voisivat tarjota, koska pidän tästä paikasta. Tämä olisi kuitenkin pieni ihme, koska mikään ei viittaa siihen että tulisivat viime tingassa jatkoa tarjoamaan.


    • tästä eteenpäin

      mulla mies asiat solmussa, ihaistuin vahingossa varattuun mieheen ,mitä teen entä nämä mun netti kaverit joiden kanssa olen ollut viestien vaihdossa tuleeko niistä joku mun eläämääni
      Kiitokset

      • näkijä_in the Italy

        Jos olet ihastunut mieheen, joka on varattu.. hmm.. minunhan pitäisi olla selvännäkijä, mutta voin auttaa sinua kertomalla, että sinun täytyy vain yksinkertaisesti kieltää tunteesi häntä kohtaan. Siihen ei ole muuta vastausta.

        Sitten nettikaverisi, joiden kanssa olet keskustellut. Näen, että te ette ole missään muussa yhteydessä kuin netissä.


    • Siiri

      avioliittoni on päättymässä, mieheni on aika lopussa ja ei suostu jatkamaan avioliittoa vaikka minä olisin siihen valmis. Hän väittää että luottamukseni häneen on nollassa. Muutenkin olen huolissani tulevaisuudestamme, sekä minun, hänen että lasten.
      Kertoisitko miten tulee käymään.

      • näkijä_in the Italy

        Näen, että miehesi ei voi erota sinusta, eikä varsinkaan niistä ihanista lapsista. Et kertonut miksi hän ei halua jatkaa avioliittoa, mutta näen silti, että teidän koko perhe on yhdessä.


      • Siiri
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        Näen, että miehesi ei voi erota sinusta, eikä varsinkaan niistä ihanista lapsista. Et kertonut miksi hän ei halua jatkaa avioliittoa, mutta näen silti, että teidän koko perhe on yhdessä.

        Alku ongelmille oli kun hänen jonkinlainen suhteensa toiseen naiseen paljastui. Selvitimme tilanteen ja jatkoimme yhdessä, mutta asiat painoivat mieltäni ja meille syntyi aikamoinen riita. Nyt mies ei halua jatkaa kanssani koska en luota häneen, koska hän häpeää tekoaan ja kuulemma monta muuta pikku juttua joten hän ei tunne tarpeeksi rakkkautta jaksaakseen yrittää. Sen lisäksi hänellä on muita ongelmia mutta ei annna minun auttaa.


    • uusia tuulia

      Näetkö tuleeko jotain minua nuoremman miehen kanssa jonka kanssa olen vaihtanut viestejä netillä?

      • näkijä_in the Italy

        Näen, että sinä ja se nuorempi mies ette ole missään muussa yhteydessä kuin netissä.


    • kissansilmät

      Hei, miltä näyttää suhde tähän vaaleaan mieheen, melko uusi tuttavuus. Entä ristiverinen mies jonka kanssa kaikki on ollut niin epävarmaa niin pitkään?

      • Cesilia

        Olen hieman vanhempi henkilö ja kysyisin.
        Miksi minä en ole kohdannu elämässäni sitä niinsanottua oikeaa kumppania?
        Olisiko se vielä mahdollista toteutua?
        Miten työelämäni jatkuu lomien jälkeen?
        Kiitos sinulle avustasi.
        Iloista kesää.


      • näkijä_in the Italy

        Sinä ja vaalea mies.. hmm.. näen, että te tulette oikein hyvin toimeen.
        Ristiverisen miehen kanssa ei kannata edes yrittää. Näen niin melko vahvasti.


      • näkijä_in the Italy
        Cesilia kirjoitti:

        Olen hieman vanhempi henkilö ja kysyisin.
        Miksi minä en ole kohdannu elämässäni sitä niinsanottua oikeaa kumppania?
        Olisiko se vielä mahdollista toteutua?
        Miten työelämäni jatkuu lomien jälkeen?
        Kiitos sinulle avustasi.
        Iloista kesää.

        Jokainen löytää vielä joskus sen oikean. Näen, että sinä löydät sen vielä. Näkemiseni on heikkoa siinä asiassa, että missä sinä sen kohtaat, mutta kyllä sinä hänet vielä joskus tapaat.
        Töissä sinulla on samanlaista kuin ennenkin, mutta näen, että lomiesi jälkeen viihdyt paremmin työelämässäsi, kuin ennen lomia.

        Iloista kesää myös sinulle!!


    • Nimetön

      Kiitos pienestäkin vinkistä!

      Olen harvoin näin ilman tietoa itse.

      Valoa ja enkeleitä sinulle!

      • näkijä_in the Italy

        nimetön, et kertonut millä tavalla hän sinua kiusaa.
        mies voi kiusata naista leikillään tai tosissaan, mutta en osaa nähdä mitään ennen kuin kerrot että miten miehesi sinua kiusaa.


    • elisen

      Hei osaatko katsoa minulle, mitä elämässäni tapahtuu?
      Jaksanko olla kyseisessä työpaikassa?
      Ja mitä rakkauselämässäni tapahtuu?
      Kiitollisena.
      Elisen

      • näkijä_in the Italy

        elämäsi on yhtä tavallista kuin kaikilla muillakin.
        Tottakai sinä jaksat olla työpaikallasi ja rakkauselämäsi menee oikein hyvin. Näen vain että olet onnellinen.


    • onneton

      Hei,
      mies ystäväni Oscar jätti minut viime kesänä,itse asiassa ihanimman yhteisen yömme jälkeen,nyt yllättäen hän kirjoitti minulle!Haluaako hän minut takaisin?miksi hän silloin jätti minut?kuinka minun nyt tulisi mielestäsi toimia?Näetkö meillä yhteisen tulevaisuuden ja jos,niin minkälaisen?

      Kiitos!

      • näkijä_in the Italy

        Kirjoittaessaan sinulle "haluatko minut takaisin" hän halusi varmistaa, että vielä pidät hänestä.
        Hän oli epävarma jättäessään sinut silloin. Hänellä on edelleen jonkinnäköisiä tunteita sinua kohtaan. Jos sinä kerran välität hänestä, niin kerron, että sinun täytyy löytää rohkeutesi ja kirjoittaa hänelle takaisin. Näen, teillä useita lapsia ja olette menneet naimisiin.


    • yksin

      Näkyykö minulle miestä tulevaisuudessa ja jos niin missä tai mistä? Kaipaan ystävää vierelleni, erostani on jo aikaa, olen valmis menemään eteenpäin elämässäni. Kiitos jos näet jotain ja hyää kesää!

      • näkijä_ in the Italy

        Näen vieressäsi kumppanin. Saatat tavata hänet lähempänä kuin arvaatkaan taikka lähellä mutta silti niin kaukana. Löydät kyllä kumppanin vierellesi.
        Ja jos erostasi on sitäpaitsi aikaa, olen varma,että piakkoin löydät kumppanin. Niin minä ainakin näen.


      • Ristivärinen
        näkijä_ in the Italy kirjoitti:

        Näen vieressäsi kumppanin. Saatat tavata hänet lähempänä kuin arvaatkaan taikka lähellä mutta silti niin kaukana. Löydät kyllä kumppanin vierellesi.
        Ja jos erostasi on sitäpaitsi aikaa, olen varma,että piakkoin löydät kumppanin. Niin minä ainakin näen.

        Heippa näkijä. Ristivärinen nainen kysyy..
        Näetkö, saammeko lapsia ja milloin? Tyttö vai poika?

        Kiitos katsannostasi etukäteen :)


      • näkijä_in the Italy
        Ristivärinen kirjoitti:

        Heippa näkijä. Ristivärinen nainen kysyy..
        Näetkö, saammeko lapsia ja milloin? Tyttö vai poika?

        Kiitos katsannostasi etukäteen :)

        saatte lapsia itse asiassa aika pian. ensimmäisestä lapsestanne tulee ainakin poika, mutta näen, että saatatte saada vielä toisenkin lapsen ja se on tyttö.


      • ristivärinen
        näkijä_in the Italy kirjoitti:

        saatte lapsia itse asiassa aika pian. ensimmäisestä lapsestanne tulee ainakin poika, mutta näen, että saatatte saada vielä toisenkin lapsen ja se on tyttö.

        kiitos sinulle, näkijä Italiassa!


    • Kurpitsainen

      Hei, huomasin ketjusi ja pakkohan minunkin on kysyä, ja valitettavasti kysymykseni on samalla linjalla kuin muidenkin.
      Alan pikkuhiljaa selviämään suuresta rakkaussurusta joka pysähdytti minut täysin, näetkö saanko enää koskaan olla rakastunut, tuntea vastarakkautta, löydänkö siis itselleni miehen vierelleni, ja näetkö yhtään, pikkiriikkisenkään vertaa miksi tämä mies niin raukkamaisella tavalla minut hylkäsi tai saanko itse asiaan koskaan selvyyttä.
      Toinen asia mikä on aika tärkeä, työpaikassani puhaltelee muutoksen tuulet, hiukan pelottaa kuinka käy, näkisitkö siihenkin vielä jotain.
      Jos minullekin ehtisit vielä vastata, olisin ikionnellinen.
      Kiitän kovasti ja samalla toivotan sinulle hyvää kesän jatkoa.

      • näkijä_in the Italy

        näen, että saat olla rakastunut. Suraavassa rakkaudessasi et valitettavasti saa vastarakkautta, mutta näen, että saat sitä vielä.¨
        Sinä siis saat vielä miehen vierellesi. Olen siitä varma. Näen sillä tavalla erittäin palavasti ja vahvasti.
        Sinun ei kannata enää muistella sitä vanhaa miestä, kuka sinut jätti. Hän ei vain ollut sinulle se Oikea. Keskity uusiin asioihin ja miehiin!

        Töissäsi näen, että sinä pärjäät hyvin.Turhaan pelkäät.

        Oikein hyvän kesän jatkoa myös sinulle :-)


    • Siiri

      Heippa. Kysäisenpä minäkin tulevaisuudestani.Saanko työpaikan opiskelemaltani alalta jahka saan opiskelut loppuun..ja pärjätäänkö taloudellisesti opiskeluaikana? Kiitos sinulle ja hyvää loppukesää.

    • haluaisin tietää..

      Hei!

      Voisitko katso mitä näet minun rakkausrintamalla ja mitä tulevaisuus näyttää?

      Kiitos etukäteen.

      • Näkijä_in Italy

        nimimerkkini oli ennen näkijä_in the Italy, mutta nyt vaihdoin sen nimeen Näkijä_ in Italy.

        Elikkä, sä kysyit minulta mm. että millaista rakkausrintamallasi on.
        Näen, että rakkauselämäsi on ihan mukavaa. Näen, että sinulla on se Oikea rinnallasi. Löydät sen ennemmin tai myöhemmin. Rakkauselämässäsi ei siis ole mitään vikaa.

        Tulevaisuutesi näyttää aika valoisalta, mutta kyllä siihen tummia pilviäkin ilmestyy.
        Enemmän tulevaisuudessasi tapahtuu iloisia asioita, kuin surullisia.

        Hyvää jatkoa sinulle :D


    • pieni

      onko mies, johon minulla on tunteita, minulle se suuri oikea? meillä on ristiriitaiset, kuluttavat välit. olen murehtinut tätä suhdetta itseni loppuun.

      onko hänellä tunteita minua kohtaan?

      kiitos..:)

      • Näkijä_in Italy

        Heippa!
        Näen, että se kehen mieheen olet ihastunut ei valitettaavsti ole se Oikea sinulle. Turhaan murehdit asiaa enempää.
        Löydät takuulla vielä toisen ihmisen rinnallesi.
        Olen pahoillani, mutta hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan :-(


    • Tiinu

      Heips. Miltä ihmissuhderintamallani näyttää tämän vuoden puolella? Entä miten on työn ja opiskelun laita? Kiitoksia etukäteen.

      • Näkijä_in Italy

        Ihmissuhderintamasi on tapahtumia täynnä.
        Ystäviesi kanssa tulet oikein hyvin toimeen, mutta rakkausrintamallasi tapahtuu taas vaikka mitä.
        Sinuun ihastutaan, sinä ihastut...
        Näen, että sinä löydät sen oikean joskus. Näen vahvasti.

        Töissä ja opiskelussasi sinuna ponnistaisin enemmän. Näen nimittäin, että tulevat työsi ja opiskelusi ovat hieman hankalampia.
        Sinun kannattaa siis keskittyä tavallista paremmin, niin pärjäät mainiosti
        :-)


    • kisse

      onko väsymys helpottamassa vai jatkuuko synnytykseen? olen siis raskaana. miten parisuhde? loppuuko riidat pian tai mun jatkuva valittaminen..entä talonrakennus? mistä löydämme tontin?

      • Näkijä_in Italy

        Näen, että synnytät ihan pian ja parisuhteesi näyttää valoisalta. Riitanne siis loppuvat ja se ns. valittaminen, kun saatte lapsen.
        Näen, että rakennatte talonne maaseudulle.


    • Haidi

      Hei !!

      Kyselisin että mitä näkisit rakkauselämässäni tulevaksi ??
      Onko ruskehiuksinen mies kanssani tosissaan ja voisiko tapailu hänen kanssaan johtaa johonkin pysyvämpäänkin ?

      Kiittäen etukäteen ja oikein hyvää kesän jatkoa : )

      • Näkijä_in Italy

        heipä hei Haidi!
        Rakkauselämäsi on ihan normaalia. En näe siihen muuta.
        Kysyit kuitenkin, että mitä se ruskeahiuksinen mies kanssasi meinaa.
        Hän on asiasta itsekin epävarma.
        Näen kuitenkin, että tapailu ei ole turhaa.
        Hän on nimittäin sinulle juuri se Oikea. Uskomatonta mutta totta!

        Hyvää kesän jatkoa myös sinnekin päin :-)


    • nainen 40 ja risat

      Hei!
      Onko toiveeni, jota vieläkin kannan mukanani vain toive? Tämä toive koskee vanhempaa työn kautta tuttavaksi tullutta miestä. Jotain tunteita hänenkin puoleltaan, mutta hän on varattu, ei kuitenkaan naimisissa. Itse olen kulissiavioliitossa. Ajatteleeko hän minua koskaan? Emme ole nähneet nyt n. pariin kuukauteen. Jos hän ei ole oikea, tuleeko ketään muuta miestä? Kysyisin vielä, milloin tämä henkinen ahdinko loppuu? On ollut kaikenlaista vaikeutta muutenkin elämässä.
      Eli kysymys samoilla linjoilla kuin aika monella muullakin kyselijällä.
      Kiitos, jos voit valaista vähän tilannetta.

      • Näkijä_in Italy

        Pelkäänpä, että näen, että se on vain toive.
        Hän ei ajattele sinua valitetaavasti muuna kuin työkaverina.
        Näen, että löydät toisen miehen ja se on juuri sinulle se Oikea.

        ja vielä siitä ahdingostasi.
        Näen, että tämän vuoden loppupuolella viimeistään olet unohtanut jo kaikki ahdinkosi.
        Se voi loppua paremmassa tapauksessa vielä tuossa elokuun alussakin.

        Hyvää kesää sinulle myös :)


      • nainen 40 ja risat
        Näkijä_in Italy kirjoitti:

        Pelkäänpä, että näen, että se on vain toive.
        Hän ei ajattele sinua valitetaavasti muuna kuin työkaverina.
        Näen, että löydät toisen miehen ja se on juuri sinulle se Oikea.

        ja vielä siitä ahdingostasi.
        Näen, että tämän vuoden loppupuolella viimeistään olet unohtanut jo kaikki ahdinkosi.
        Se voi loppua paremmassa tapauksessa vielä tuossa elokuun alussakin.

        Hyvää kesää sinulle myös :)

        Kiitos vastauksestasi! Jään odottelemaan vuoden loppupuolta. Hyvää kesän jatkoa myös sinulle!


    • mielimaas taarpetava enkuli :(

      Olen rakastunut yhteen mieheen,se alkoi ystävyydestä tavallaan ja nyt olen korvai myöten lääpällään häneen.tiedän että hänelläki on samoja tunteita minua kohtaan,mutta hänen vaikea näyttää sitä,minä olen myös sellainen,mutta kerroin hänelle mitä tunnen. Tuntuu kuin olisimme luotu toisillemme,mutta haluun tietää että Tulemmeko olemaan toisyemme kanssa? Päivä päivältä kaipaan häntä vain enemmän ja että hän tulisi osa minun elämää,.Kuinka tässä käy? kiitän etukäteen vastauksesta...mä riudun ilman häntä!Haluun vain tietää totuuden,oli vastaus mikä vain.Vastaa pian!

      • Näkjä_in Italy

        arvaa mitä enkuli??



        te todellakin olette luodut toisillenne ja tulette olemaan toisienne kanssa paljonkin. Hän välittää sinusta yhtä paljon kuin sinä hänestä, niin kuin sen jo mainitsit.


    • katriina

      Mitä sinä näet minulle ? Rakkaus,perhe,työ ?

      • Näkijä_in Italy

        kun kysyitkin lyhyesti,niin minäkin vastaan mitä näen yhtä lyhyesti.

        Rakkaus: Valoisa
        Perhe: Onnellinen
        työ: Kohtalainen


    • katriina

      Mitä sinä näet minulle kiinostaa rakkaus,työ ?

    • etsijä?

      Hei.

      Yksinäni tallustelen, elämän perusasiat ovat nyt muuten kasassa ja kunnossa, mutta perhe puuttuu!
      Näitkö löydänkö kumpania ja saanko vielä lapsia, yksin riittäisi.

      Hyvää kesän jatkoa sinulle :D

      T. etsijä?

      • Näkijä_in Italy

        Valitettavasti minä näen, että et tule saamaan perhettä. :-(

        Hyvää kesää sinulle slti:-)


    • Nimetön

      Mieheni on löytänyt uuden ihastuksen, jonka luona majailee. Onko heidän suhteensa pitkäikäinen? Ovatko hänen rakkautensa minua kohtaan loppunut kokonaan? Mietin siis, että onko minun parasta aloittaa surutyö suhteemme lopullisesta loppumisesta`?

      Hoitaako mies velvollisuutensa minua kohtaan raha-asioissa, vaikka jäisikin uuden naisen luo?

      • Nimetön = Epätoivoinen

        Mieheni loukkaa kyyneliin asti ala-asteikäistä lastamme. Meillä oli aiemmin ihan hyvät välit, vaikka mies ei enää asu luonamme. Soittivat kuitenkin lapsen kanssa esim. hyvän yön puhelut melkein joka ilta jne.

        Sitten yhteys katkesi niin, että emme saaneet häneen mitään kontaktia, kunnes lapsi sai taas puhelun ja isä pyysi tapaamista. Lapselle oli kerrottu, että hänellä on uusi naisystävä ja sitten loukkaukset alkoivat seurata toisiaan.

        Isä lupaa viedä lapsen uimaan, mökille jne, mutta ei tule kuitenkaan, jää vain ilmoittamatta pois, eikä vastaa edes lapsen soittoihin. Enää tyttö ei uskalla edes yrittää soittaa, sanoo vain itkien, ettei kestä enää sitä loukkausta kun ei vastata.

        Itse olen puhunut miehelle 3 puhelua. Kaksi niistä sujui rauhallisesti, mutta niissä annettuja lupauksia elatusmaksuista/lapsen tapaamisista hän ei ole pitänyt. Yhdessä keskustelussa suutuin ja syytin vastuuttomuudesta lasta kohtaan, jolloin itse sain valtavan ryöpyn, syytöksiä ja ilkeilyä niskaani.

        Ensi viikolla hän tulee saamaan asianajajan kirjeen, jossa on laatimamme ehdotus tapaamisajoista, sekä kehotus ottaa yhteyttä elatusmaksuasiassa, koska maksutkin on nyt laiminlyöty.

        Hän pelästyy siinä mielessä kirjettä, että jos hänen asioitaan selvitetään, löytyy maksamattomia veroja ja mitä löytyneekään.

        Onko hän todella näin välinpitämätön lasta kohtaan kuin antaa ymmärtää? Vai onko hänellä kieroutunut halu loukata minua lapsen kautta? Saammekohan elatusmaksut, tulevatko lapsen tapaamiset myöhemmin jatkumaan? Käykö hänelle kovinkin huonosti mahdollisissa veroselvittelyissä?

        Hän maksaa vain murto-osasta tulojaan verot ja niiden perusteella elatusmaksu olisi n. 60 e/kk. Mutta todelliset tulonsa ovat kymmenkertaiset. Toisaalta olen auttanut häntä tuohon asemaan pääsemisessä, koska vuosien ajan otin hänet aina ryyppymatkoilta kuntoutumaan kotiin, syötin, pesin, huolsin, annoin vitamiinit jne.

        Aivan tarkkoja tietoja minulla ei olisi veroviranomaisille antaa, mutta hyvin paljastavia kuitenkin. Jos lähden kaiken paljastamisen tielle, siinä voi helposti käydä niin, että ulkopuolisetkin joutuvat kärsimään, joita meidän asiamme ei koske ollenkaan. Ehkä mieheltä tuomitaan valtiolle menetetyksi korjaamo, työkoneita jne, siis hän menettäisi kykynsä ansaita, ainakin osittain.

        Itse elän lapsen kanssa pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä ja esim. lapsen kalliita lääkkeitä ei korvaa kela, eikä kukaan muukaan. Toimeentulotuesta ja lastensuojelun määrärahoista emme saa mitään.

        Tuossa 1.:ssä viestissä kysyin, tuleeko mies takaisin. Ajattelin, että jos hänen käy verojen suhteen huonosti, palaako hän takaisin samaan vanhaan kuvioon, anomaan minulta tukea ja ymmärrystä?

        Miten näitten raha-asioiden käy?

        Asiat pyörivät mielessä niin, etten enää viime yönä nukutuksi saanut. Olisi kiva, jos joku jaksaisi vastata. Annan palautetta kyllä, jos niin haluat.

        Kiitollisuudella Epätoivoinen


    • opiskelija

      hei!
      muutan syksyllä uudelle paikkakunnalle ja aloitan opiskelut.
      näetkö minulle "elämää" tuossa uudessa kaupungissa? jäänkö sinne kenties loppu elämäkseni?
      ja tietysti rakkausasiat kiinnostavat ;) näetkö sillä rintamalla mitään uutta? ...tai onnea?

      Kiitos sinulle! =)

    • Porkkana

      Mahtuisinko mitenkään mukaan? Mitä näkyisi tällaiselle 23v:lle (20.7.täytän) naiselle joka odottaa toista lasta? Lasten isää kaipaan takaisin kotiin... Mahtaako hän herätä todellisuuteen ja tulla tuosta ovesta sisälle jäädäkseen? Kiitos sinulle!

    • ..kätkeköön

      Minulla on kaksi rakkautta, vanhempi ja nuorempi, edelliseneli nuoremman kanssa elän vakisuhteessa, toisen kanssa ei ole suhdetta mutta tunne on ollut jo pitkään, näetkö tunteeko hän vielä samoin, olemme kohdanneet viime aikoina enemmän.

    • neitiÅ

      tulenko mä saaman lähiaikoina miehen/kumppanin? olenko jo tavannut hänet vai tapaanko viel?

      • Näkijä_in Italy

        En enää jatka tätä hommaa.. Huomasin, että tämä onkin liian rankkaa.. :-(

        Älkää siis kyselkö minulta enää mitään.


    • Anonyymi

      Kadotin silmälasit. Näetkö mistä löydän ne?

    • Anonyymi

      Hei. Olen leijonanainen, synt 1966. Minä pyytäisin kipeästi tietoa saanko uuden työpaikan, olen hyvin väsynyt henkistä voimaa tarvitsevassa työssä. Pääsemmekö muuttamaan kesämökin lähelle koska? Miten terveyteni ja tutkitoni, uskallanko mennä loppukoitokseen. Ikävöin muualle.

    • Anonyymi

      No kappas ,,täällähän tapahtuu jotain eli näkijä paikalla.Mua kiinnostaa mitä näkyy mulle-olen keski-ikäinen nainen ja olen suhteessa ,mutta en siitä halua tietää.Voitko kertoa mitä näkisit elämässäni syksyn tullen ja mitään ihmeempää mainittavaa?t Vapaa sielutar

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe