Tämän viestin tarkoitus ei ole suinkaan ärsyttää, vaan muistuttaa, että älkää jättäkö tuikkuja kotiin valvomatta palamaan.
Eilen illalla laitoin pitkästä aikaa Iittalan kahteen paksu reunaiseen/pohjaan, laatulyhtyyn? tulen. Noin tunnin lämpöä ja iloa tuodessa toinen niistä pasahti sirpaleiksi. Ja tuli vielä paloi..
Onneksi oltiin kotosalla ja vältyttiin kodin palamiselta!
Tuikkujen turvallisuus
12
424
Vastaukset
- Anonyymi
Lämpökynttilä palaa lämpimästi ja jos on ympäristö muutenkin lämmin/kuuma, niin kynttilän rasva voi myös syttyä palamaan. Kaupassa on patterikäyttöisiä sähkökynttilöitä, joiden paloriski on pienempi.
- Anonyymi
Minulla on muutama patterikäyttöinen tuikku käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on muutama patterikäyttöinen tuikku käytössä.
Kyllä se oikea tuli sen lämmön tuo.
- Anonyymi
Jos taloudessa on kissoja ne voivat kaataa kynttilät, ne on uteliaita!
- Anonyymi00010
Minun mielestä tässä aloittaja puhuu asian vierestä. Eikö ois pitänyt mainita tuikku astian turvallisuus, joka hajosi.
- Anonyymi00011
Ei missään tapauksessa kannata laittaa lämpökynttilää lasiseen . Sehän lämpökynttilä kuumenee nimensä mukaisesti. Vain tavallinen kynttilä. Ja palavat materiaalit pois läheltä.
- Anonyymi00012
Kiinalaiselle valmistalle on lähetetty pyyntö lisäteksi käyttöohjeisiin. Ei myydä Ryysyranta nimiselle yhtiölle
- Anonyymi00014
H. A. I. S. T. A
H. U. O. R. A
V. I. T. T. U!! - Anonyymi00015
Meinaatko että aloittaa haistelemisen vielä tänään 🤠
- Anonyymi00016
S. A. A. T. A. N. A. N
H. U. O. R. A. A!!
- Anonyymi00017
huora
☆ halventava, prostituoitu
Ennen maa repee kuin huora häpee.
☆ halventava avionrikkoja
☆ halventava voidaan käyttää haukkumasanana myös muusta naisesta - Anonyymi00018
Kylläpä sana tarkoittaa myös miehiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512432- 1201242
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731