Onko omituista?

marianne-72

Onko teidän mielestä omituista, kun en ole vielä ollut sängyssä. Olen 32v nainen ja haluan säästää itseni sille mihelle, jonka kanssa menen naimisiin.

14

3516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kans

      Onks vähän sit myöhässä toi seksuaalisuuden löytäminen. Ideana hieno, mut täysin kokematon ja oppimaton nainen... Tiedä sitten, mitä miehet ajattelee.

      • marianne-72

        Miksi se haittaisi miehiä?
        Mitä siitä pitäisi ajatella?


      • nainen kans
        marianne-72 kirjoitti:

        Miksi se haittaisi miehiä?
        Mitä siitä pitäisi ajatella?

        Tarkoitin sitä, että jos mulle osuis kohdalle täysin kokematon mies, niin voipa olla, etten välittäis olla se eka. Kyllä mä haluan aikuiselta mieheltä, että se tietää, mitä tekee. Ekalla kerralla ei kyllä tiedä vaan on ihan eksyksissä. Rohkeuttakin puuhaan tulee vasta kokemuksen myötä. En kuitenkaan halua myöskään minkään lääninsonnin kanssa sänkyyn eikä mieskään halua naista joka on seurustellut Jokereiden jääkiekkojoukkueen kanssa.


    • Alissa

      On kyllä erittäin harvinaista ikäisesi neitsyt. Lähden nyt siitä,että kirjoituksesi on provo, mutta otan huomioon myös sen, että ei ole. Miksi säästät itseäsi vain yhdelle ja ainoalle? Onko uskonnollisuus, tautien pelko vai uskomus siitä, että mies jotenkin enemmän arvostaa sua.
      Totuus on kuitenkin, että miehet arvostaa naisia jotka tietää mitä sängyssä tekee. Miehet käyttää naisista jotka vaan makaa sanaa "lahna". Ensimmäisellä kerralla tuskin teet muuta, kuin olet hiljaa alla.
      Varaudu siihen ettei seksi ekalla kerralla ole yhtään ihanaa ja siihen , että mies saattaa olla myös pettynyt.

      • miNää82

        mitä outoo siinä on? ei mitään.
        jokainen tekee niinkun parhaaksi näkee.
        mä nostan hattua sille joka tosiaan antaa neitsyyden silloin kun naimisissa on. mä en siihen pystyis.


      • nabagulliainen
        miNää82 kirjoitti:

        mitä outoo siinä on? ei mitään.
        jokainen tekee niinkun parhaaksi näkee.
        mä nostan hattua sille joka tosiaan antaa neitsyyden silloin kun naimisissa on. mä en siihen pystyis.

        JOllei kyseessä todella ole provo niin nostan hattua sulle- kovin moni ei samaan pysty nykyaikana. En tiedä tuoko monien seksikumppanien haaliminen ennen avioliittoa siihen mitään lisäarvoa, ehkä vain jonkinlaista tottumusta vaan.
        Itselläni ei ollut kuin 2 seksikumppania ennen aviomiestä(tosin harrastimme kyllä seksiä ennen häitä), nykyaikana minäkin olen ollut harvinaisuus tuttaviini verrattuna.
        Uskon, että miehesi arvostaa ainakin sitä, ettet ole antautunut muille vain sen takia että seksiä kuuluu muka harrastaa tiettyyn ikään mennessä.
        Onnea teille:o)


    • michelle

      erittäin hieno asia, että ajattelet näin! Sinun kannattaa etsia mies joka todella arvostaa päätöstäsi. Rukoile ihmeessä jumalan johdatusta miehen löytämisessä ja etsimisessä niin et tule katumaan!!

      -kokemusta on-

      • kalinka

        on jokaisen oma päätös milloin aloittaa seksielämän. muutama mies on sanonut minulle arvostavansa naista joka on neitsyt ja se on kuulema myös monen miehen unelma olla se eka. itse olin myös aika "vanha" luopuessani neitsyydestä ja oikeesti harmittaa ettei se eka ollut se kenen kanssa olen nyt menossa naimisiin. jos olisin jaksanut vielä odottaa...


    • Mörkö

      Hmm... Onhan se hieno asia, että pidät periaatteista kiinni mutta...

      Minä nostan myös hattua! Ikäsi on kyllä harvinainen neitsyeksi. Jos sinusta tuntuu, että haluat säästää itseäsi, niin siitä vaan. Muista myös, että voi olla ettet tapaa sellaista ihmistä jolle olet säästänyt.

      Lähinnä minua kummastuttaa se, ettet ole halunnut kokeilla sitä ihanaa läheisyyttä ja nautintoa, jota ilman minä en enää tule toimeen. =D

      • alkuperäisen

        kirjoittajan kanssa samanikäinen ja olen myöskin neitsyt. Ei johdu siitä, että en olisi halunnut, vaan siitä, että kukaan mies ei ole minua koskaan halunnut. En ole koskaan seurustellut enkä edes koskaan suudellut. Kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan. Ai niin, paitsi joskus kavereiden kanssa baarissa ollessa humalaiset, mutta niitähän ei voi ottaa todesta. Seuraavaksi kysytään, miksi itse en ole tehnyt aloitetta. Siksi kun pelkään saavani pakit. Mielestäni en ole susiruma, vaan olen hyvin tavallisen arkisen näköinen naisihminen, lievästi ylipainoinen, akateemisesti koulutettu, hyvässä virassa.

        Toistan, kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minua kohtaan mitään mielenkiintoa. Eli niin vanhapiika kuin olla vain voi!

        Ja tämä ei todellakaan ole provo.


    • Minttu1972

      toivottavasti löydät hyvän ja hellän miehen, joka opastaa sinua myös seksin suhteen. Itselläni oli kaksi seksisuhdetta ennenkuin menin naimisiin (22-vuotiaana) ja toinen noista oli yhden illan juttu, josta totesin, että en enää koskaan sellaista halua. Ensimmäinen sai painostamalla ja oli järkyttynyt, kun tajusi, että oli painostanut neitsyttä. Itse olin jälkikäteen tyytyväinen, koska hän oli hellä ja opetti minut nauttimaan seksistä sekä itsekseni että yhdessä. Mieheni oli seurustelun alkuumme asti (24v.) neitsyt ja jos minäkin olisin ollut...huh!Eli olin tyytyväinen, että tiesin mitä pitää tehdä ja seksin opettelu mieheni osalta oli nautinnollista eikä tuskaista jännittämistä. Olen erittäin ylpeä siitä, että mieheni on seksikumppani numero 3, yhtään enempää en kokemusta mielestäni miestarjonnasta tarvitse.

      • mie

        Me, sikä minä että tyttöystäväni oltiin ihan kokemattomia. Ja kivaa on ollut. Ensimmäiset neljä kertaa oli opettelua. Sitten alkoi olla aika kivaa (:


    • ella

      ei olla oltu sängyssä tulevan mieheni kanssa, eikä aiota ennen hääyötä. ei olla edes suudeltu.. ja tuntuu, että haluankin odottaa..

      oikeasti jos tuntuu että haluu oottaa ni miksi tarvii kysellä mielipiteitä?

    • ollut

      jotain pahasti vialla................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe