miesten välistä seksiä tekee mieli . Oon 70v btm Iistä
miesten välinen seksi
10
967
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä sama kaveri oot kirjoittanut tänne monesti.itse asun lähellä sinua,sitten kun ehdotan pitkien viestittelyjen jälkeen tapaamista niin vaikenet totaalisesti.mitä järkeä tuossa sun koko touhussa on.kiusaat vain meitä jotka todella etsii seksiseuraa
- Anonyymi
Millainen mies sinä oot? Aihe kiinnostaa. 55v vers
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Itsellä käynyt nyt monesti mielessä että kokenut terve yli 60v mies veis mun peppuneitsyyden. Mä pitkä hoikka 58v sinkkumies Vakka-Suomesta.
- Anonyymi00012
Voisin viedä tai veisin herra Vakka Suomi
- Anonyymi00013
Jaaha missä nähdään oon kiinostunut terv Turusta
- Anonyymi00015
Miehen kanssa sekstailu kiinnostais kovasti. Runkkaus ja imut kiinnostais. Oulusta oon yli 70v viriili mies.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082707Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1212121- 701657
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281314Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251169- 961104
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531092- 851064
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1281057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987