Perussuomalaiset on aina ajanut tätä suurta tavoitetta. Tämän jälkeen talous on omissa käsissä ja voimme kahdenkeskisesti sopia kaupasta usan, kiinan, eun ja muiden kanssa.
Suomi ulos eu:sta
48
445
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset: Suomi osaksi Neuvostoliittoa!
- Anonyymi
Valitettavasti eivät näytä Perussuomalaiset enää ajavan tuota. Vaikka syytä olisi.
Kun olisi talous omissa käsissä, se olisi helppoa. Nyt se on usemmassa tasossa idioottien käsissä.
Tarkistatko, ajatteleko koskaan noita lohkaisujasi ? Ne ovat yleensä virheellisiä ja valheellisia.- Anonyymi
Jos Suomi eroaisi EU:sta ja saisi taloutensa omiin käsiinsä, niin sillä alkaisi mennä yhtä hienosti kuin Britannialla EU:sta eroamisen ansiosta.
"Brexit söi järisyttävät 6-8 prosenttia Britannian taloudesta"
https://www.verkkouutiset.fi/a/brexit-soi-jarisyttavat-6-8-prosenttia-britannian-taloudesta/#f7e2b2f0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomi eroaisi EU:sta ja saisi taloutensa omiin käsiinsä, niin sillä alkaisi mennä yhtä hienosti kuin Britannialla EU:sta eroamisen ansiosta.
"Brexit söi järisyttävät 6-8 prosenttia Britannian taloudesta"
https://www.verkkouutiset.fi/a/brexit-soi-jarisyttavat-6-8-prosenttia-britannian-taloudesta/#f7e2b2f0Britannian talous ja sen kehitys, sekä arviot siitä ovat samanlaisia kuin koko EU.alueenkin.
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
Britannian talous ja sen kehitys, sekä arviot siitä ovat samanlaisia kuin koko EU.alueenkin.
Voi olla tällä hetkellä, mutta lähtö kerhosta teki hirmuisen kuopan heidän talouteen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Voi olla tällä hetkellä, mutta lähtö kerhosta teki hirmuisen kuopan heidän talouteen.
Ei, vaan Brittipäättäjät tekivät, kun töppäsivät.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei, vaan Brittipäättäjät tekivät, kun töppäsivät.
Brexit-puolueen putinisti Nigel Farage on suurin syyllinen Britannian talouden heikentymiseen.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Brexit-puolueen putinisti Nigel Farage on suurin syyllinen Britannian talouden heikentymiseen.
Ei, vaan tämä työväenpuolueen luuserit, jotka siellä nyt huseeraavat ja tekevät Britanniasta muslimivaltiota - ovat tehneet.
Jep. Mukava sopia kahdenkeskisesti EUn kanssa, joka on tärkein vientialueemme. Ero tarkoittaisi noin 20 %n tullia, kun se nyt on EUn vapaakauppa-alueella 0 %. Ehkä voisi olla viisasta ensin katsoa, miten briteille on käynyt eron jälkeen.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011633535.html
Suomi on viennistä riippuvainen maa. On täysin järjetöntä erota vapaakaupasta ja lisätä vientikustannuksia ja heikentää kilpailukykyämme. Tietysti on niin, että vaikeina aikoina itsetuhoisuuskin saattaa kasvaa, mutta kansakuntana meidän tulisi sitä kuitenkin välttää.- Anonyymi
On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?
Tässä faktoja !
Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
Suomi 57% ja Britannia 44%
Keskim varallisuus aikuista kohti
Suomi 186000 USD ja Britannia 309000 USD
Keskuspankin kultavaranto
Suomi 44 tonnia ja Britannia 310 tonnia
Nobel palkinnot
Suomi 5kpl ja Britannia 145kpl - Anonyymi
Britannia pärjää ilman EU:ta mutta Suomi ei pärjää mitenkään ilman EU:ta !!
Anonyymi kirjoitti:
Britannia pärjää ilman EU:ta mutta Suomi ei pärjää mitenkään ilman EU:ta !!
Seuraa uutisia, britit ovat matkalla takaisin koska eivät pärjää ilman EUta.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Seuraa uutisia, britit ovat matkalla takaisin koska eivät pärjää ilman EUta.
Aika näyttää, mutta suosittelen tutkimaan yllä olevaa vertailua !!
Britannia pärjää varmuudella ilman EU:ta mutta Suomi ei !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää, mutta suosittelen tutkimaan yllä olevaa vertailua !!
Britannia pärjää varmuudella ilman EU:ta mutta Suomi ei !!Missä ne lähdetiedostot ovat? Ellet kykene niitä tuomaan esille, on syytä epäillä, että olet keksinyt ne itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne lähdetiedostot ovat? Ellet kykene niitä tuomaan esille, on syytä epäillä, että olet keksinyt ne itse.
Tilastoja löytyy netistä runsaasti Englannin kielellä !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?
Tässä faktoja !
Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
Suomi 57% ja Britannia 44%
Keskim varallisuus aikuista kohti
Suomi 186000 USD ja Britannia 309000 USD
Keskuspankin kultavaranto
Suomi 44 tonnia ja Britannia 310 tonnia
Nobel palkinnot
Suomi 5kpl ja Britannia 145kplMistä nämä numerot ovat peräisin, viime lauantain lottorivistä ??
https://stat.fi/julkaisu/cm7z43lxi2mg907w2g2ks1399 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?
Tässä faktoja !
Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
Suomi 57% ja Britannia 44%
Keskim varallisuus aikuista kohti
Suomi 186000 USD ja Britannia 309000 USD
Keskuspankin kultavaranto
Suomi 44 tonnia ja Britannia 310 tonnia
Nobel palkinnot
Suomi 5kpl ja Britannia 145kpl"On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?"
On tietenkin turhaa kertoa siitäkin, miten paljon Britannian ero EU:sta heikensi sen taloutta.
Sehän ei tekisi hyvää Suomi ulos EU:sta -propagandalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?
Tässä faktoja !
Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
Suomi 57% ja Britannia 44%
Keskim varallisuus aikuista kohti
Suomi 186000 USD ja Britannia 309000 USD
Keskuspankin kultavaranto
Suomi 44 tonnia ja Britannia 310 tonnia
Nobel palkinnot
Suomi 5kpl ja Britannia 145kplAutistikin on päässyt kopista jauhamaan väsyttävää ja turhaa jargoniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britannia pärjää ilman EU:ta mutta Suomi ei pärjää mitenkään ilman EU:ta !!
Suomi ei todellakaan pärjää EU;ssa vaan sieltä on siirryttävä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On täysin turhaa kertoa Britannian talouden pulmista Suomeen verraten !?"
On tietenkin turhaa kertoa siitäkin, miten paljon Britannian ero EU:sta heikensi sen taloutta.
Sehän ei tekisi hyvää Suomi ulos EU:sta -propagandalle.Britannian päättäjät ovat heikentäneet sen taloutta, ja moraalia. He eivät ole hyödyntäneet Brexitin etuja, vaan jarruttaneet niitä ja ajaneet Britannian muslimimaaksi.
- Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
Tilastoja löytyy netistä runsaasti Englannin kielellä !!
Ei kelpaa selitykseksi. Lähdetiedostot viimeinkin nyt tähän. Muuten tulkitaan itsekeksimiksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää, mutta suosittelen tutkimaan yllä olevaa vertailua !!
Britannia pärjää varmuudella ilman EU:ta mutta Suomi ei !!Yllä oleva vertailu on yhtä tyhjän kanssa, kun tarkastellaan jonkun valtion lähimenneisyyden taloutta. Onhan briteillä paljon menneiden aikojen vaurautta, kun se oli maailmanvalta ja sillä oli siirtomaita ympäri maailmaa. Britannian talouskasvu on ollut brexitin jälkeen erittäin heikkoa. Työllisyysaste on pysynyt korkealla, mikä johtuu paljolti maan väestörakenteen muuttumisesta eli väestön vanhenemisesta.
Britannia voi pärjätä ilman EUta, mutta pärjääkö se paremmin vai huonommin ilman EUta, on se pointti. Suomi pärjäisi varmasti huonommin ilman EU-jäsenyyttä, siitä ei ole kahta sanaa.
https://www.eurojatalous.fi/fi/blogit/2023/ison-britannian-talouskasvu-on-hidastunut-pitkaaikaisesti/- Anonyymi00042
mielipidepankki kirjoitti:
Yllä oleva vertailu on yhtä tyhjän kanssa, kun tarkastellaan jonkun valtion lähimenneisyyden taloutta. Onhan briteillä paljon menneiden aikojen vaurautta, kun se oli maailmanvalta ja sillä oli siirtomaita ympäri maailmaa. Britannian talouskasvu on ollut brexitin jälkeen erittäin heikkoa. Työllisyysaste on pysynyt korkealla, mikä johtuu paljolti maan väestörakenteen muuttumisesta eli väestön vanhenemisesta.
Britannia voi pärjätä ilman EUta, mutta pärjääkö se paremmin vai huonommin ilman EUta, on se pointti. Suomi pärjäisi varmasti huonommin ilman EU-jäsenyyttä, siitä ei ole kahta sanaa.
https://www.eurojatalous.fi/fi/blogit/2023/ison-britannian-talouskasvu-on-hidastunut-pitkaaikaisesti/Ja se laiton maahanmuuttokin on huipputasolla, ei hoitanut faragen brexit sitäkään.
Eli sinun mukaaisi Suomen pitäisi hylätä liittolaiset. Mikä järki siinä on?
Heti iski nettitrolli, kun yritetään asiaa puhua.
Onko sulla tähän itse asiaan mitään sanottavaa?- Anonyymi
EU ero olisi suomelle taloudellinen katastrofi !!
- Anonyymi
Koska nuo liittolaiset ovat suomelle vaaraksi ja tuhoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU ero olisi suomelle taloudellinen katastrofi !!
Miksi ? Jos noin on, olisiko syytä sitten alkaa toimimaan EU;ssa omien etujensa mukaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Koska nuo liittolaiset ovat suomelle vaaraksi ja tuhoksi.
Kenen kanssa Suomen pitäisi olla sitten liitossa? Yksin jääminen ei ole vaihtoehto.
Annas kun arvaan.. Venäjä?- Anonyymi00035
landlord kirjoitti:
Kenen kanssa Suomen pitäisi olla sitten liitossa? Yksin jääminen ei ole vaihtoehto.
Annas kun arvaan.. Venäjä?Yllättäen ei tullut vastausta :)
- Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
Koska nuo liittolaiset ovat suomelle vaaraksi ja tuhoksi.
Miksi demokratiat ovat vaaraksi toiselle demokratialle?
- Anonyymi00047
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miksi demokratiat ovat vaaraksi toiselle demokratialle?
Demokratiassa on mahdollista, että epädemokraattiset (autoritaristit/totalitaristit) voivat nousta valtaan. Siksi demokratioissa tulisi aina pitää demokratia-arvoja korkeimpina standardeina. Sitä palomuuria epädemokraattisten voimien on vaikeaa murtaa.
- Anonyymi
Persuilla ja Putinilla on sama tavoite.
- Anonyymi
Hallapurralaiset EIVÄT halua Suomen eroavan EU:sta. "Se ei ole ajankohtaista".
- Anonyymi
Hillotolpat vetää puoleensa. Itsenäisyys ei. Sama se. EU on jo niin pitkällä hajoamisprosessissa, että kaadutaan vaan mukana. Eipä sitä enää mikään pysäytä.
- Anonyymi
tuo on totta , mutta se ei poista suomen päätöstentekoa velkojien toimesta eli velkojat päättää mitä suomi tekee 🤣
- Anonyymi
euhun mentiin silmät kiinni, loppu tulos sen mukainen,
- Anonyymi
Tämä on aivan eri EU kuin meille myytiin. Meillehän vakuutettiin, ettei EU;sta koskaan edes voi tulla tällaista kuin se nyt on, ja pahenee.
- Anonyymi
Voi aloittaja rassukkaa, ja hänen näkemyksiään kaupankäynnistä : )
- Anonyymi
Brexit kertoi hyvin kuinka tuossa leikissä käy, ei ole vieläkään britit saaneet talouttaan edes lähellekään sille tasolle mitä se oli ennen brexitiä. Kyllä meillä on edelleenoikeus tehdä kahdenvälisiä sopimuksia Kiinan ja Usan ja monien muiden kanssa. Venäjän kanssa ei olisi, vaikka emme kuuluisi EU:hun, sillä päällä on laajat kansainväliset sopimukset jotka sen kieltää, tai sitten pitäisi liittyä Venäjän remmiin, hihii!
- Anonyymi
Se ongelma on Britti päättäjissä, ei Brexitissä.
- Anonyymi00043
Anonyymi kirjoitti:
Se ongelma on Britti päättäjissä, ei Brexitissä.
Nigeel Faragen vika kyllä!
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Nigeel Faragen vika kyllä!
Siis Nigel Faragen vika.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, vaikka en ole perussuomalainen.
Karmeaa, että myös liityimme Natoon. - Anonyymi00048
Ne persut jotka eroa aikanaan ajoivat, ovat nykyään niin hyvässä taloudellisessa asemassa henkilökohtaisesti, ettei heidän enää kannata ajaa eroa. Se olisi riski heidän asemalleen.
- Anonyymi00050
Persut pitäisi ajaa pois Suomesta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602