Terveysasema

Anonyymi-ap

Terveysasema suljettu 22.12.2025-4.1.2026

17

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Nyt ei saa saaha syvänkohtauksia

      • Anonyymi

        Ei niin. Syyään kohtuuella niitä kinkkuja ja muita jouluruokia


    • Anonyymi

      Varmaan suljetaan pysyvästi lähivuosina.

      • Anonyymi

        Mihi täältä joulu aikaN mennää , oliko lappua ovesa siittä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihi täältä joulu aikaN mennää , oliko lappua ovesa siittä?

        Ouluhun suunta varmin .


    • Anonyymi

      Anonyymi
      2025-12-10 23:31:07
      UUSI

      Mistähän löytyisi suomi24 palsta missä sen luotsi olisi tehtäviensä tasolla?

    • Anonyymi

      Varmaan päiväsaikaan Oulaisiin ja yöllä sitten Ouluun. Koetetaan pitää ihtemmä hengissä

      • Anonyymi

        Juuson vika, persut repimään jäsenkirjojaan ja tekemään Ilkalle seuraa persu kansanedustajien faceboo sivuille maalittamaan niitä pakkomielteisesti kellon ympäri?


      • Anonyymi

        Pohteen "pelastetaan palvelut" kepulaiset hiukan pelastelee taas palveluja hyvinvointialueen pomoina aluevaltuustossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohteen "pelastetaan palvelut" kepulaiset hiukan pelastelee taas palveluja hyvinvointialueen pomoina aluevaltuustossa...

        Etelä-Karjalan hyvinvointialue tekee miljoonan euron leikkaukset ensihoitopalveluihin ja jos vanhat merkit pitää paikkansa esim. Tuppurainen syyttää eduskunnan kyselytunnilla siitäkin istuvaa hallitusta? Vaikka ko. hyvinvointialueen aluevaltuuston enemmistöpuolue on SDP. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohteen "pelastetaan palvelut" kepulaiset hiukan pelastelee taas palveluja hyvinvointialueen pomoina aluevaltuustossa...

        Pohde suunnittelee jatkavansa "palveluiden pelastamista" ajamalla alas päiväkirurgia Oulaskankaalta ja Raahesta. Äänetys asiasta maanantaina aluevaltuustossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Karjalan hyvinvointialue tekee miljoonan euron leikkaukset ensihoitopalveluihin ja jos vanhat merkit pitää paikkansa esim. Tuppurainen syyttää eduskunnan kyselytunnilla siitäkin istuvaa hallitusta? Vaikka ko. hyvinvointialueen aluevaltuuston enemmistöpuolue on SDP. 🤭

        Etelä-Karjalan hyvinvointialueen potkiessa yt-neuvottelujen jälkeen satoja sotealan työntekijöitä kortistoon Tuppurainen katsoi aiheelliseksi syyttää siitä eduskunnan kyselytunnilla hallitusta. Hällä väliä siitä, että Ekhva (ko. hyvivointialue) päätyi ratkaisuunsa aluevaltustonsa toimesta Marinin hallituksen soteuudistuksen lakikirjausten velvoittamina. Demarit enemmistöpuolueena ko. hyvinvointialueella mikä lisää Tuppuraisen nolopisteitä asian tiimoilta.


    • Anonyymi

      Koettakaa ymmärtää, jostakin rahat oli kaivetava mm. ministereiden veroaleen ja Orpon junaan.

    • Anonyymi

      Ei sitä rahaa muuten löydy kankkulan kaivoon, jostain on säästettävä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe