Pidän puoliasi rakas

Anonyymi-ap

Tein voitavani, toivon että se riittää. En tiedä haluaisitko sitä, mutta tulen pitämään puoliasi myös tulevaisuudessa.

43

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä suhteen on tarve pitää puolia?

• Anonyymi

Sinäkö pitäisit mun puoli? Anna mun nauraa. Meidän välit on oikeasti päivän selvät. Muka rakastetaan täällä mutta muuten vihataan toisiamme ja ei haluta edes nähdä

• Anonyymi
        UUSI

Mielenkiintoista olisi tietää, että peukuttaako palstatodellisuuteen orientoituneet into piukassa tätä aloittajaäijän johdattelua, vai äänesteleekö se itse itseään? Ei voi tietää

• Anonyymi

Kiitos jos autat olet ihana...

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Onpa kiero tapa vihjailla, että kaivattuasi haukutaan selän takana. Ikään kuin ystävällisyyden kaapuun verhottuna.

• Anonyymi

Ohi ja pahasti.

• Anonyymi
        UUSI

Hanki parempia tuttavia, jos tuo oli ensimmäinen ajatus joka aloituksesta tuli mieleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki parempia tuttavia, jos tuo oli ensimmäinen ajatus joka aloituksesta tuli mieleen.

Näinkö todella yrität savu korvista nousten kehystää tätä palstaäijän saagaa? Olet surkuhupaisa tapaus. Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö todella yrität savu korvista nousten kehystää tätä palstaäijän saagaa? Olet surkuhupaisa tapaus. Naiselta

Sanoo tättähäärä, jonka tarinat vaihtuu kuulijan mukaan. Kuulemma. ;)
        -fantsuryhmä

• Anonyymi

Miksi minun puolia pitäisi pitää? On tietysti hienoa jos pidät puolia jos se on oikein.

• Anonyymi

Kiva jos jaksat itseä säälittää tommoset aivan hukassa olevat ihmiset, säälittää aivan sydämeen asti.

• Anonyymi

Olisihan se ihabäna mutta sellaista ihmettä ei oo näkynyt. Taitaa enemmän kiusaaja olla mun kaivattu.

• Anonyymi

Taidat olla se huonoitsetuntoinen nainen, joka haukkuu ja syylistää aina sitä toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla se huonoitsetuntoinen nainen, joka haukkuu ja syylistää aina sitä toista.

Ei minulla ole tarvetta. Pari kertaa kiehahtanut ja samalla mitalla antanut takasin ja jää varmasti kakkoseksi jos minä suutun. Mun itsetunto ihan kunnossa se taitaa just harmittaakin. Lähinnä itse surullinen joku sattuttaa jatkuvasti. Mut minkäs sille tekee. Ei minusta tarvii pitää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko näitä palstaäijän monologeja ees taas ravaava nainen, ettei tämä hiukan persahtava pick me- puhe vaikuta yhtään katkeralta? Tämä läppäukko puhuu kiusaamisesta ja sinä syyllistämisestä

• Anonyymi

Haluaisin

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Kiitos. 💜 Tarvitsen puolustajan, koska en jaksa yksin. Lisäksi tarvitsen uuden luotettavan ystävän.

• Anonyymi

kiitos sinulle ystävä. jos olisi nyt vaikkapa erityisherkkiä nepsysiä niin emme tykkää kiusaajista emmekä isoista porukoista. voi siinä olla mutta tavallaan istuu silti yksin. eli kiitos. elämän realiteetit tuntuu välillä ylitsepääsemättömiltä esteiltä vilkkaassa ympäristössä. pitää nykyään rauhoittaa päivät jo hyvissä ajoin jos haluaa olla rauhallinen tähän kellon aikaan. ilkeät kiusaavat henkilöt traagiset tapahtumat ja suuret tapahtumat tai vilkkuvat valot aiheuttavat pelokkuutta niin minussa kun rakkaimmissakin. haluan vain turvaa. </3tärkeintä on löytää reitti omannäköisen elämän poluille

• Anonyymi

kiitos kulta ❤️🤗

• Anonyymi

Kiitos rakas, kun huolehdit musta❤️

• Anonyymi

Aina. ❤️

• Anonyymi

Ymmärrän se rakas.

• Anonyymi

Silloin kun on yllättäviä tahoja, jotka haluavat pahaa, silloin valon enkeli tulee suoraan jumalan luota.

• Anonyymi

Toivoisihan sitä. Niin paljon pahaa maailmassa ja enkelit hukassa monissa paikoissa😔

• Anonyymi

Onpa sulla pissaa päässä.

• Anonyymi

Ei ole. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko katkera nainen avata lisää tätä assosiaatiotasi palstaäijän avaukseen liittyen? Tavallaan tämä kieli poskella Skeemailu on viihdettä, mutta töttöröö

• Anonyymi

Ne on yöpeitteellä peitelty.

• Anonyymi

Kyllä haluan,että pidät puoliani ja infofmoit vakavista tilanteista sekä uhkailusta.

• Anonyymi

Pidit puolia, ja muka jatkossakin pidät.
      Ja vielä muka rakas.
      No käyhän se toisilla tolleiki niiku siis..
      palstalla sanoen sanoja anona ilman tunnisteita.

• Anonyymi
        UUSI

Suhtaudutkohan sinä inasen liian sanotaan vaikka intensiivisesti näihin palstaäijän provoihin? Moroo

• Anonyymi
      UUSI

Minä jaksan odottaa vaikka 10 v.

• Anonyymi
        UUSI

Eihän tuossa aloituksessa puhuttu mitään odottamiseen viittaavaa

• Anonyymi
        UUSI

Ei minullakaan kiire ole...

• Anonyymi
      UUSI

Kaunis ajatus, kiitos

• Anonyymi
      UUSI

Kiva 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Missä tilanteessa olet pitänyt hänen puoliaan ja mitä vastaan?

• Anonyymi
        UUSI

No paholaisia vastaan, eksä ny bonjaa!

• Anonyymi
      UUSI

Pidät hänen puolia, vaikka oletkin huijari.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvyyttä ei saa kaupan hyllyltä. Se on synnynnäistä. m>n

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      261
      14286
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      63
      7245
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7048
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      42
      5064
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      111
      4839
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4694
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      83
      4435
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4391
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4142
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe