tyylitajuton ja seinäruusu jota ei kukaan huoli?
Miltä tuntuu olla
17
269
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sellainen on? Minulla on onneksi vara valita 😆. T: M
- Anonyymi
Maija Poppanen
- Anonyymi
Ei minua tarvitse huolia, joten🤷♀️
- Anonyymi
Eipä sellaista ole näin varattuna tullut koskaan mietittyä, huolitaanko tai ei. Silloinkin nuorena, kun olin sen pienen hetken sinkkuna, olin pelkästään helpottunut yksinolosta. Mikään ei siinä ahdistanut. Eikä ollut tarve yhden illan jutuille tai ihailulle. Jos näin vanhana vielä sinkkuuntuisin, niin enpä olisi varma, haluaisinko enää parisuhteeseen. Ehkä nauttisin taas itsekseen olostani. Ja siitä omasta, kamalasta tyylitajuttomuudestani.
n56 - Anonyymi
Tärkeintä on olla oma itsensä. Muulla ei ole väliä. Ei pidä välittää muiden mielipiteistä. Silloin elää aidosti omaa elämää, eikä matki muita.
- Anonyymi
Juuri näin!
Minä en ikinä mieti pukeutuessani tai hiuksienikaan osalta muiden mielipidettä, kun se ei merkitse minulle mitään!
Tärkeintä on se että itse viihtyy sellaisena kuin itsestä tuntuu hyvältä.:))
- Anonyymi
Ei mitään hajua, varmaan kurjalta. Voit toki kertoa miltä tuntuu, jos sinulla on omakohtaista kokemusta.
- Anonyymi
Olen khyl parisuhteessa miehen kanssa, että ei onneksi tarvii miettiä enää et kelpaanko miehille. Mulla on sellanen tyyli kun on, pääasia että vaatteet peittää ihon ettei tarvii palella.
- Anonyymi
Huolii se mut
- Anonyymi
Kerro sinä, kun sulla on kokemusta!
- Anonyymi
Olet typerä ämmä kun teet näitä aloituksia.
- Anonyymi
Voi kun olisinki tyylitajuton kyllä mu en ole onnistunu oleen seinäruusu ettenkö kelleen kelpais mu sepä ei liene se ongelma mä kun en tyydy huonompaan enkä samanlaiseen kuin edellinen tai aiemmat
- Anonyymi
On ihan kivaa olla seinäruusu
- AnonyymiUUSI
Onneksi Jumala näkee rakastavammin.
”Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.” Psalmi 139:14 - AnonyymiUUSI
Luulin, että tää oli mulle ja Nössykkä Nyhverö Mössykkä Mieheni osoittaa minulle mieltään, koska oon 55vuotias sillille lemuava nainen.
Eli mieheni tykkää SILLIN HAJUSTA 🥰😘💞 - AnonyymiUUSI
Noin ilmaistuna on sangen surullinen tilanne.
Töysässä niitä tyylittömiä löytää. Seinäruusuja on vähän siellä ja täällä. Tykkään muuten tyylikkäistä ruusutapeteista. Pitää olla vain oikia seinä palanen,johon sen lätkääsis. - AnonyymiUUSI
Vasta toinen hiiri saa yleensä juuston 🤭🤗❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914214Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu637235Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2016995Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415049K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1114829Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744687Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos804405PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194381Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754142Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013931