Kaivatussasi?
Mitä Näet
60
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Reiän.
- Anonyymi
Nassen vastaus🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tämmöstä te haluatte vai?
- AnonyymiUUSI
Näinkö on, palstaäijä? Reikä se on mm nääs donitsissakin keskellä😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on, palstaäijä? Reikä se on mm nääs donitsissakin keskellä😏
Jokohan rupeais viimeisetkin viinerit juuttua kurkkuun, kköh?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nassen vastaus🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tämmöstä te haluatte vai?
Kyllä näille naisia halventaville slurreillesi nääs palstasetä oma faninintansa o
- Anonyymi
olit vain pikkumainen mies, joka ei uskalla edes omia virheitään katsoa silmiin
- AnonyymiUUSI
Entäs se virhe on sinä?
- Anonyymi
Onhan se komea ei siitä nyt mihinkään pääse. Ja näyttävä kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Komeus ei ole tärkeintä miehessä ja jokaisella naisella on oma makunsa. Sama ajatus tuli minullekin mieleen, ettei uskaltanut katsoa omia virheitään silmiin! Rasittavia sellaiset miehet, yhdestä vastaavasta jo kokemus aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komeus ei ole tärkeintä miehessä ja jokaisella naisella on oma makunsa. Sama ajatus tuli minullekin mieleen, ettei uskaltanut katsoa omia virheitään silmiin! Rasittavia sellaiset miehet, yhdestä vastaavasta jo kokemus aikoinaan.
Täh. Onhan hän muutakin herkkä, mukava, hauska, rakastava, karismaattinen, vahva, viisas, lempeä lista loputon. Mut tuskinpa sillä mitä väliä mitä minä ajattelen hänestä.
- Anonyymi
Minun mieheni.
- Anonyymi
Ihanan kissimirrin.
- Anonyymi
Mun mussukan
- Anonyymi
Jumalatar ihmiskehossa.
- Anonyymi
levee nenä
- Anonyymi
LOL
- Anonyymi
En näe häntä koskaan.
- Anonyymi
Kauniin ja rohkean.
- Anonyymi
Mitä nyt mieleni kykenee tuottamaan. En tunne häntä niin pakko tyytyä unelmiin.
- Anonyymi
Näin hänessä mielenkiintoisen miehen, johon olisin halunnut tutustua.
- Anonyymi
Upean yksilön
- Anonyymi
Näen hänessä kaiken. Joskus hänen kädet ja sormet. Miten hän käyttää niitä. Olen usein miettinyt miltä tuntuisi tulla kosketetuksi niillä..
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Silmistä näkee halun rakastaa, käsistä näkee halun koskettaa.
- Anonyymi
Minulla ei ole kaivattua, mutta pidän lyhyistä, ikäisistäni tummatukkaisista miehistä!
- Anonyymi
Well aren't you a doll on
- AnonyymiUUSI
Joo on palstaäijä tullut jokseenkin selväksi nämä sinun tukahtuneet tunteet omaa sukupuolta kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Onko 155cm liian lyhyt?
- Anonyymi
Eiköhän hän tiedä olettasin ainakin ainakin poitsu ymmärs mitä isi tytöissä katsoo katto rattaista vie silloi sen tytön perään ja näytti että mietti " missä veessä se ton kaiken näkee siinä"
- Anonyymi
todellinen kaunotar
- Anonyymi
Näin kaikkea ihanaa, komeaa, ujoa, hassua, herkkää, hölmöä, epävarmaa, suloista, lojaaliutta ja hellyyttä. Olin ilmeisen väärässä, mutta en yllättynyt
- Anonyymi
Keitaan.
- Anonyymi
elämäni rakkauden ❤️ siulukkaan upean ihmisen, maailman kauneimman murun 🥰🤩
- Anonyymi
Ihmisen joka on tuttu ja turvallinen 💗
- Anonyymi
Olisipa ihanaa jos mies sanoisi minusta noin. Ihan parasta.🩷Mutta taidat olla nainen...
- AnonyymiUUSI
Hä on kauneus tulleena maan päälle. Silmissään näen taivaan.
- AnonyymiUUSI
En nyt omi mut olipa kauniisti sanottu ❤️🥹
- AnonyymiUUSI
Ihanat silmät ja se istumavyöhyke, kun pääsis vähän raottaan niitä portteja ja vaikka lipaseen.
- AnonyymiUUSI
Tapin pään. Pallo on maalissa.
- AnonyymiUUSI
Mitä mitäanaaltappi @ naalissä häh?
- AnonyymiUUSI
Prinssi uljas ❤️
- AnonyymiUUSI
En mitään
- AnonyymiUUSI
Ohhoh. Melkoinen statement.
- AnonyymiUUSI
Aika paljon potentiaalia aivan mihin tahansa hän haluaa.
- AnonyymiUUSI
Oliko yllätys sinulle, että hänessä on potentiaalia moneen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle toivon enemmän potentiaalia kysymysmerkkien käyttöön kysymyslauseessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietty tuli yllätyksenä. Toisaalta on aika normaalia ihmisille, jos toista katsoo vain oman mielikuvan perusteella kapea-alaisesti. Eihän esim. ihmisen lahjakkuus eri asioihin näy ulospäin jos hän ei sitä halua näyttää.
- AnonyymiUUSI
*Kaunotar*
Paijaamisesi ja ruokinta valtava
Kosminen karmasi aivan valottunut
Kauhallinen sokeripilviä
Paljullinen kanelipalapelejä
Niistä Kaunottareni on tehty- AnonyymiUUSI
Hieno runo😉
- AnonyymiUUSI
Månin
- AnonyymiUUSI
Minun muijan. Oispa tässä,myöhästyttäis hetki töistä💚
- AnonyymiUUSI
Komeat hartiat
- AnonyymiUUSI
Karismaattisen miehen🩷
- AnonyymiUUSI
Vaivatun
- AnonyymiUUSI
Ihanat pikkuvarpit, henkeäsalpaavat koipireidet, söpöt pikkupakarat, upeat pikkutisulit.
- AnonyymiUUSI
Menneisyyden trauman.
- AnonyymiUUSI
Miksi se pitäisi tänne kertoa luulitko että olis jotain saumaa vai kun tietäsit mitä leperrellä korvaan eiköhän se riitä että hän itse tietää jos tietää näi äkkiseltää en toki keksi muutakaan syytä miks olis musta ylipäänsä muuten edes kiinnostunu
- AnonyymiUUSI
Täydellisen kauniin ja ihanan naisen
- AnonyymiUUSI
Sitä olen miettinyt..
- AnonyymiUUSI
Miehen, joka tuntuu kaikin tavoin oikealta ja rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Näen ihanan upean R-naisen! Ainakin kerran (tai pari) samassa hississä aamulla on ollut upeaa ja muutenkin aina, kun kun häntä näkee...💓
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914194Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617220Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006957Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415039K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1094817Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744687Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos804395PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194371Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921