Se mitä tapahtui, molempiin taisi sattua. Miten me sotkeuduttiin niin, että kaikki tuntuu niin vaikealta 😔
Miehelle ****
Olen sanaton...
30
599
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Olen vieläkin hämmentynyt kaikesta. Odotan kuitenkin sinua niin kauan kuin se vaatii ja kauan sen ylikin.
- Anonyymi
Olispa mulle. Tietäisinpä tuon.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa mulle. Tietäisinpä tuon.
SivustaJos olet selvästi nuorempi, niin voi ollakkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet selvästi nuorempi, niin voi ollakkin.
Ei välttämättä, voi olla lähes samanikäinenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä, voi olla lähes samanikäinenkin?
Ainakin minä odotan. -sivusta
- Anonyymi
Sattui, ja kovaa. Ikinä mikään ei ole tuottanut niin suurta tuskaa.
Myös olosuhteet olivat meitä vastaan.- Anonyymi
Mun nimessä ei ole 4 kirjainta. Ohi siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimessä ei ole 4 kirjainta. Ohi siis.
Viisi onko
- Anonyymi
Mihin sotkeuduttiin?
- Anonyymi
Mitä olisin kaivannut olisi ollut hänen syli, mutta toisin kävi.
- Anonyymi
Varmaan valheiden verkkoon sotkeuduitte.
- Anonyymi
Haukotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukotus
Vai houkutus?
- Anonyymi
😳
- Anonyymi
Laittaisitpa minulle rohkeasti viestiä ❤️
- Anonyymi
En uskalla enää..😥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää..😥
Oletko sinä ujo vai hän on pelottava?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudut selvästi siihen naiseen jota näistä emojiäijähattivatin kommenteista etsit kuin lapseen tai johonkin vajaavaltaiseen. Kirjoitat sille itsestäsi siis tuolle emojien erikoismiehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suojelen pettymykseltä itseäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suojelen pettymykseltä itseäni.
Miten se sujuu?
- Anonyymi
jos tähdet tarkoittavat kirjaimia miehen nimessä, tulee osuma, mutta se ei tarkoita vielä mitään. eräälle naiselle ***** olen lähettänyt sähköpostin, mutta sekään ei vielä tarkoita mitään, koska tunnistettavuus ei ole riittävä🙃
- AnonyymiUUSI
Jollekin tiedoksi että eräs nainen ei lue enää sähköpostia.
- Anonyymi
Jotain kalastelua tämä?
- AnonyymiUUSI
No sinun täytyy valita joku misogyyninen kanta varmaan kuule tähänkin naista esittävän turaukseen.
- Anonyymi
Ressukat sekaantuneet anonyymeihin. Voi hellanlettas sentään. Ihan naurattaa.
- AnonyymiUUSI
Vähän vaivalloisen oloinen slurri tähänkin naista esittävän avauksen yhteyteen, ilmeisesti tavoitteena on haukkua koko palsta kun ovat päässäsi sekaantuneet johonkin tms vanamaista
- AnonyymiUUSI
Vaikealta tuntuu sillon kun asiat ei ole tarkoitettu tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Noin ajattelen myös. Toisaalta mikään suhde ei ole ongelmaton. Aina tulee jotain.
- AnonyymiUUSI
Yksikään naiselle aloitus ole häneltä. Se kuka täällä öisin kirjoittelee ja esiintyy toisina ole myöskään
- AnonyymiUUSI
Reagoimme persooniemme mukaisesti. Sen voi ottaa positiivisesti, oppina toisistamme ja itsestämme. Jatkossa pitäisi estää tilanteen kärjistyminen heti kättelyssä. Vierekkäin tai sisäkkäin lojuen voisi tunnustaa ihan kaikenlaiset ajatukset, vaikka kuinka hupsut tai oudotkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu747369Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2127214Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675216K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1334970Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734764Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1104598PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394510Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko824216Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023998- 1571630