Onko niitä enää, kun pelkkää tunnevammaista puskee joka paikasta eteen.
Inhimilliset, lämpimät, hellät miehet on loppu!
31
301
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset voi syyttää siitä ihan itseään.
- Anonyymi
Todella harvassahan niitä on, mutta kyllä sellaisiakin miehiä löytyy.
- Anonyymi
Hyvät miehet varmaan varattuja jo.
- Anonyymi
Te naiset olette pilanneet liian monta hyvää miestä.
- Anonyymi
Kyllä miehet ovat sen ihan itse tehneet!
- Anonyymi
Tekin pilanneet monia hyviä naisia.
- Anonyymi
Löytäis edes yhden normaalin joka on sitä mitä puhuu.
- Anonyymi
Valehtelua en siedä. Öitä
- Anonyymi
Onko kerralla menetetty? Eikö yksilöä voisi kehittää? Projekti?
- Anonyymi
Tunnevammaiset miehet voi tehdä sen projektin terapeutin kanssa. Ei ole naisen tehtävä korjata miesten ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnevammaiset miehet voi tehdä sen projektin terapeutin kanssa. Ei ole naisen tehtävä korjata miesten ongelmia.
Minun kokemuksen mukaan naiset on pahasti hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan naiset on pahasti hoidon tarpeessa.
Niin, ja me käydään sen terapiassa. Miehet vain tappaa itseään, toisiaan ja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Sinun kannattaa alkaa valitsemaan itse seurasi, eikä olla passiivinen. Muuten ne kaikkein tunnevammaisimmat ja röyhkeimmät tyrkyt ovat niitä, joita kohtaat.
- Anonyymi
En ihmettele, kun naisten käyttäytyminen on kamalaa.
- Anonyymi
Menen itse ujopiimäksi ihastuessani. Toivottavasti siitä ei tule kylmää kuvaa. Pitäisi opetella uusia tapoja. Niin väärin.
- Anonyymi
Minä haluaisin olla lnhimällinen
- Anonyymi
Itse olen sisältä tosi lämmin ja lempeä, mutta sen ilmaiseminen on mahdotonta. Olen kai jotenkin haavoittunut. Ehkä joskus pystyn siitä huolimatta rakastamaan yhtä naista ja näyttämään hänelle tuon puolen itsestäni tai sitten en. Älkääkä tämän perusteella luulko, että kaikki mörrimöykyt on lämpimiä sisältä. Ja kun kiukuttelette miehille tai naisille, niin muistakaa, että muutkin ihmiset kärsii, ja todella monet paljon enemmän kuin te itse.
- Anonyymi
Luultavasti tunnen ainakin yhden
- Anonyymi
Minäkin tunnen 😍
- Anonyymi
Siltä se tuntuu ettei ihania miehiä ole. Kunhan alan voida paremmin, alan etsiä ihanaa ikäistäni miestä. Ensin täytyy selvitä elämäni rankimmista vuosista!
- Anonyymi
On niitä hyviä miehiä..et ole vielä löytänyt hiomatonta timanttia..
- Anonyymi
Tuollaisen ihmisen täytyy olla todella varovainen, että pystyy säilymään sellaisena. Ei se vaadi kuin yhden todella huonon suhteen. Siitä niitä tunnevammoja syntyy.
- Anonyymi
Ei pysty avaamaan kovaa kuorta kun on hyljeksitty niin monta kertaa.
- Anonyymi
Helliä, inhmillisä yms. miehiä kaipaa vain:
-ei muille kelpaa
-panot on pantu, nyt yhdessä villasukatjalassa sohvalle makaamaa
-läski
-yhärit
-20 vuotta kulliringeissä pyörinyt- Anonyymi
Ota yhteys jeesukseen.
- Anonyymi
Lopeta yksinkertaisesti!
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Vaikket jeesukseen, lopeta itsesi alentaminen. Olet rakastettu ja arvokas.
- Anonyymi
Taitavat ol parisuhteissa useimmat
- Anonyymi
Pitää olla Mexicolaisen näköinen niin saat kilttiä ja tuhmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599688K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555065PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654747- 1892258
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112165Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001789- 881498
- 191220
- 411093