Onko niitä enää, kun pelkkää tunnevammaista puskee joka paikasta eteen.
Inhimilliset, lämpimät, hellät miehet on loppu!
34
392
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset voi syyttää siitä ihan itseään.
- Anonyymi
Todella harvassahan niitä on, mutta kyllä sellaisiakin miehiä löytyy.
- Anonyymi
Hyvät miehet varmaan varattuja jo.
- Anonyymi
Te naiset olette pilanneet liian monta hyvää miestä.
- Anonyymi
Kyllä miehet ovat sen ihan itse tehneet!
- Anonyymi
Tekin pilanneet monia hyviä naisia.
- Anonyymi
Löytäis edes yhden normaalin joka on sitä mitä puhuu.
- Anonyymi
Valehtelua en siedä. Öitä
- Anonyymi
Onko kerralla menetetty? Eikö yksilöä voisi kehittää? Projekti?
- Anonyymi
Tunnevammaiset miehet voi tehdä sen projektin terapeutin kanssa. Ei ole naisen tehtävä korjata miesten ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnevammaiset miehet voi tehdä sen projektin terapeutin kanssa. Ei ole naisen tehtävä korjata miesten ongelmia.
Minun kokemuksen mukaan naiset on pahasti hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan naiset on pahasti hoidon tarpeessa.
Niin, ja me käydään sen terapiassa. Miehet vain tappaa itseään, toisiaan ja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Sinun kannattaa alkaa valitsemaan itse seurasi, eikä olla passiivinen. Muuten ne kaikkein tunnevammaisimmat ja röyhkeimmät tyrkyt ovat niitä, joita kohtaat.
- Anonyymi
En ihmettele, kun naisten käyttäytyminen on kamalaa.
- Anonyymi
Menen itse ujopiimäksi ihastuessani. Toivottavasti siitä ei tule kylmää kuvaa. Pitäisi opetella uusia tapoja. Niin väärin.
- Anonyymi
Minä haluaisin olla lnhimällinen
- Anonyymi
Itse olen sisältä tosi lämmin ja lempeä, mutta sen ilmaiseminen on mahdotonta. Olen kai jotenkin haavoittunut. Ehkä joskus pystyn siitä huolimatta rakastamaan yhtä naista ja näyttämään hänelle tuon puolen itsestäni tai sitten en. Älkääkä tämän perusteella luulko, että kaikki mörrimöykyt on lämpimiä sisältä. Ja kun kiukuttelette miehille tai naisille, niin muistakaa, että muutkin ihmiset kärsii, ja todella monet paljon enemmän kuin te itse.
- Anonyymi
Luultavasti tunnen ainakin yhden
- Anonyymi
Minäkin tunnen 😍
- Anonyymi
Siltä se tuntuu ettei ihania miehiä ole. Kunhan alan voida paremmin, alan etsiä ihanaa ikäistäni miestä. Ensin täytyy selvitä elämäni rankimmista vuosista!
- Anonyymi
On niitä hyviä miehiä..et ole vielä löytänyt hiomatonta timanttia..
- Anonyymi
Tuollaisen ihmisen täytyy olla todella varovainen, että pystyy säilymään sellaisena. Ei se vaadi kuin yhden todella huonon suhteen. Siitä niitä tunnevammoja syntyy.
- Anonyymi
Ei pysty avaamaan kovaa kuorta kun on hyljeksitty niin monta kertaa.
- Anonyymi
Helliä, inhmillisä yms. miehiä kaipaa vain:
-ei muille kelpaa
-panot on pantu, nyt yhdessä villasukatjalassa sohvalle makaamaa
-läski
-yhärit
-20 vuotta kulliringeissä pyörinyt- Anonyymi
Ota yhteys jeesukseen.
- Anonyymi
Lopeta yksinkertaisesti!
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Vaikket jeesukseen, lopeta itsesi alentaminen. Olet rakastettu ja arvokas.
- Anonyymi
Taitavat ol parisuhteissa useimmat
- Anonyymi
Pitää olla Mexicolaisen näköinen niin saat kilttiä ja tuhmaa.
- Anonyymi00034
Sixti seven ja silleen
- Anonyymi00035
Höpsis, sä oot vaan yksi kävelevä punalippu, eikä miehet jaksa tai sit sul on joku vammanen vaatimus, minkä täyttää 1% miehistä.
Tossa oli jo yhdessä lauseessa enemmän vaatimuksia, kun yksikään ihminen voi tuntemattomalle asettaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708