Toine on Vitu ja toinen on Kuli
Mä annoin kahelle kissanpennuille nimet
14
147
Vastaukset
- Anonyymi
oi. minä haluaisin karvaisia ystäviä kotiini minulle tulisi siitä lämmin olo ja saisin halia paljon.
- Anonyymi
Kissa-väinöllä oli 41 kissaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa-väinöllä oli 41 kissaa
joo. kissojen yöt sielläpäin on olleet varmaan melkoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo. kissojen yöt sielläpäin on olleet varmaan melkoisia
Luulen myös kun hän hamstras kissoja
- Anonyymi
Tämä on EX-MIEHENI Nössykkä Nyhverö Mössykkä josta tuli YKSINHUOLTAJA- ISÄ!
- Anonyymi
Minä taas Kuti ja Vilu.
- Anonyymi
Naaras ja uros?
- Anonyymi
Nii on
- Anonyymi
Jos karkaavat ovesta ulos, kiva huudella heidän nimiään..
- Anonyymi
Minä meinasin kerran ostaa Vitus-polkupyörän, että olisin voinut hämmästellä kovaan ääneen, että ”Missähän Vitus? ”. On kuitenkin laatumerkki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä meinasin kerran ostaa Vitus-polkupyörän, että olisin voinut hämmästellä kovaan ääneen, että ”Missähän Vitus? ”. On kuitenkin laatumerkki..
Beringin meren löytäjä oli Vitus Bering
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beringin meren löytäjä oli Vitus Bering
Hyvä ettei ollut toinen nimi Pascal.
- Anonyymi
Miksei mieluummin Ulli ja Pulla tai Ulli ja Illu
- Anonyymi
Voisit soittaa suosiolla eläinsuojeluun jos sinulla vaan olisi yhtään sydäntä, mutta ei taida olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27114460Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu697310Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117141Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655167K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1144889Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014515PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023968