Tullut elämääni niin kaikki vanha jatkuisi kuten ennen. Kestäisin kaikkea kuten ennen enkä edes ajattelisi että jossain olisi parempaa. Jossain olisi rakkautta eri tavalla. Siksi on vaikea unohtaa sinua.
Jos et olisi
15
399
Vastaukset
- Anonyymi
No kosla rakastan mies oikeasti, se on erilaista. ❤️
- Anonyymi
Miksi haluat unohtaa?
- Anonyymi
Odotan Häntä elämääni vaikka menisi aikaa. ♥️ Hänellä on numeroni.
Tuttu tunne. Samassa veneessä. - Anonyymi
Olen miettinyt, onko tapahtunut - tai pikemminkin ei-tapahtunut - rasite vai voimavara. Oli miten oli, mutta näin se on.
- Anonyymi
Uskon että molemmille pidemmän päälle voimavara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että molemmille pidemmän päälle voimavara.
Molemmille? Vierastan vähän sitä sanaa, tuntuu aika itsekeskeiseltä olettaa, että jos jokin oli minulle merkityksellistä, se oli sitä tietysti sille toisellekin..
Mutta itsellä se on tainnut kallistua sinne positiiviselle puolelle. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmille? Vierastan vähän sitä sanaa, tuntuu aika itsekeskeiseltä olettaa, että jos jokin oli minulle merkityksellistä, se oli sitä tietysti sille toisellekin..
Mutta itsellä se on tainnut kallistua sinne positiiviselle puolelle. :)Siinä tapauksessa se olisi molemmille, jos noin tuntisit, ja olisit hän. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa se olisi molemmille, jos noin tuntisit, ja olisit hän. :)
Niin, jos ja jos, mikään muu ei ole varmaa kuin epävarma... mutta aina voi kai toivoa.
- Anonyymi
Haluatko unohtaa minut mies?
- Anonyymi
Meidän tarinamme ei edes ole vielä alkanut,joten toivon tapauksessasi ettet luovuttaisi.
- Anonyymi
Älä unohda... Luota että rakkaus löytää aina keinot. ❤️
- Anonyymi
Never trust U, wizard.
Olet aina näyttelijä.- Anonyymi
Hyvä yhteenveto tilanteesta. Samoin olen ajatellut jo kauan!
- Anonyymi
Niin. Jossain voi olla jokin paremmin.
- Anonyymi
Kuulostaa pelkältä ahdistuksen ajopuuteorialta nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420