Hei sinä mies joka pelkäät kuollakses sitä jonka sisimmässäs haluat

Anonyymi-ap

Juttelemaan hänelle. Pyydän, en kestä katsella miten suuri rakkaus valuu viemäriin. Ei tuota voi edes vierestä katsoo.
Nyt unille, seuraavaksi kun näet hänet. Pyydä kaksin sivummalle ja kerro se sanoin, edes laulun sanoin.

Ystävällisesti öitä. ❤️

29

522

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaksi toivotonta kohtasi, katseet kohtasi ja sitten syttyi sydämessä tunne. Oi, onko se rakkaus?

• Anonyymi

Vastaus. Kanada.

• Anonyymi

Mitä manipulointia tämä nyt on olevinaan..?

• Anonyymi

Mistäs sen keksit

• Anonyymi

Palstarunoutta vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sen keksit

Kyllä nää sun jutut jo tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kuka olen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meeppä lääkäriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet pelottava, oikeastikin pelottava stalkkeri ja sellaiset on ihan lain edessäkin tuomittavaa sakkia. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Noo, mistäs sitten tiedät kelle vastasit.

• Anonyymi

Näyttää olevan liikaa vapaa-aikaa päivystää ja luulla palstalla..

• Anonyymi

Jännä että pitää kaikki kääntää aina negatiivisesti ja tulla sitten pilaamaan ketju.
      Ihan pitää kääntää ja vääntää joku kevyt kirjoitus.. naurettavaa.sorry

• Anonyymi

Ei mutta kun ainiin, kaikki pilke silmäkulmassa on kiellettyy toisten elämässä.

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-))

• Anonyymi

Toivottavasti tyynysi on viileä molemmilta puolilta.

• Anonyymi

Ehkä olen tällä hetkellä liian väsynyt ja toivoton. Vuosia jatkuneet sisäiset taistelut ovat väsyttäneet minut.

• Anonyymi

Se on todella yleistä. Et ole sen kanssa yksin. Tukea löytyy.
        / aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella yleistä. Et ole sen kanssa yksin. Tukea löytyy.
        / aloittaja

Ja mikä sen parempi tuki kuin rakas ihminen...

• Anonyymi

Tämä mies ei ole kiinnostunut miehistä, muuten voin uskaltautua.

• Anonyymi

Juu, ei kyse sellaisesta vaan ihan mies naisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei kyse sellaisesta vaan ihan mies naisesta

Ei ole mukavaa aina epäillä kaikkia, mutta tuokin tieto vapauttaa.

• Anonyymi

Niin, me naiset tarvitsemme sanoja.. Valhettelijoitakin toki löytyy aina, mutta se tekee vaikutuksen että mies kertoo rehellisesti jos on tunteita, kaikenlaisen vihjailun/pelailun sijaan.

• Anonyymi

Henkilöityneen sanat tekevät vaikutuksen, muussa tapauksessa voivat jopa sekoittaa lisää.

• Anonyymi

Aloitus ehkä sopisi minulle. Entä jos vanhempi mies on ujo, eikä ole paljon kokemusta naisten iskemisestä, varsinkaan jos ikäeroa on aika monta vuotta?

• Anonyymi

Eihän se ole kokemuksesta kiinni naisen iskeminen, vaan luonteesta. Kaikki eivät ole ”minä ensin” tyrkkyjä vaan ajattelevat toisen kannalta asioita jo ennen kuin tutustuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ole kokemuksesta kiinni naisen iskeminen, vaan luonteesta. Kaikki eivät ole ”minä ensin” tyrkkyjä vaan ajattelevat toisen kannalta asioita jo ennen kuin tutustuvat.

Tällaisiakin ihmisiä ON. Tosin vähemmistönä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaisiakin ihmisiä ON. Tosin vähemmistönä.

Korrekti ja kohtelias mies voi olla vaikka kuinka rohkea, mutta korrektius laittaa jarruja päälle ja mies ajattelee enemmän naisen kantilta kuin itsensä. Tietenkin nainen voisi rohkeudellaan tuon ominaisuuden läpäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korrekti ja kohtelias mies voi olla vaikka kuinka rohkea, mutta korrektius laittaa jarruja päälle ja mies ajattelee enemmän naisen kantilta kuin itsensä. Tietenkin nainen voisi rohkeudellaan tuon ominaisuuden läpäistä.

Näin juuri! Ei liikaa tyrkyllä oloa ja tiedostavaa odottelua naisen puolelta. Valmiutta on siihen todelliseen niiauksen ja kumarruksen hetkeen. Tunnetta on liikaakin, mutta vastapuolelta myös vastaantuloa hieman tarvitaan. Voisiko apua tulla vaikka lähipiiristä/ystäviltä , että lukko avautuisi? Tunteet on tiedossa molemmin puolin , mutta varovaista tiettyjen asioiden vuoksi. On pahoja ihmisiä jotka haluavat kaikin keinoin estää kaiken hyvän ja kauniin syntymisen... siinä syy miksi ei etene sydämen ja molempien hyvinvoinnin kannalta. Olen vaikka heti valmis, kun vihreä pylväsvalo syttyy välillemme

• Anonyymi

Veikkaan, että myös ulkopuoliset ovat huomanneet ihastumiseni tai sitten nainen on itse kertonut kahvipöydässä😁. Itse olen sitä mieltä, että aina ei tarvitse yrittää mitään ja haluan myös kunnioittaa toista. Toivon kuitenkin, että hän ymmärtää miksi hän on minulle niin tärkeä ja rakas, vaikka ei täysin tunnettaisikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10286
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      244
      5983
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5414
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5038
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2704
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2602
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2434
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2274
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2197
    Aihe