siltä, että minun olisi pakko löytää mies elämääni joka osaltaan auttaisi taloudellisesti. Mutta niin se ei voi olla. Toivon todella sitä, että menetetyt palkat korvattaisiin, koska se oli muiden syy etten pystynyt tekemään töitä! Kauheinta oli se ettei minulta kysytty mitään ennen projektin aloitusta! Voin rehellisesti kertoa, että projekti on ollut ehdottomasti elämäni kauhein kokemus. Ei vedä vertoja parisuhteen ongelmille. koska projekti jatkui paljon kauemmin kuin vaikeat ajat parisuhteessa aikoinaan! Se minun ehdotukseni, että olisi valittu muutama ikäiseni mies, joiden kanssa olisin keskustellut ja valinnut muutaman ehdokkaan jatkoon vaikka ravintolassa syömiseen ja lenkkeilemään!Nyt puolet projektin ajasta meni pelkkään arvuutteluun, että mitä minun ympärilläni tapahtuu! Vai eikö tapahdu mitään, koska minä vain kuvittelen kaiken! Olen varma ettei kukaan projektille antaneista olisi itsekään suostunut moiseen projektiin koskaan! Tietämättä jo alussa että mistä siinä kaikessa oli kyse!
On tuntunut
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Valtavan monia vuosia täysin hukkaan heitettynä ja pakotettuna sietämään häirintää töissä ja häirintää muualla! Kahdeksan tunnit työpäivät olivat pelkkää tuskaa täynnä ja kuolema oli hyvin usein mielessä! Miksi ette lopettaneet sitä kautta rantain kertomista töissä, kun kerran tiesitte, kuinka paljon ahdistusta ja valtavaa stressiä se minulle aiheutti. Olen täysin varma siitä, että ne kaksi sairautta jotka minä sain jo silloin alkuaoikoina, puhkesivat juuri sen kautta rantain kertomisen takia ja sen aiheuttaman valtavan stressin takia. Kun työpäivä alkoi ja huomasin että taas on kerrontaa, minun oli todella vaikeaa olla töissä kuulemassa sitä esitystä. Kävin täysin kierroksilla koko päivän ja olin lähes kuollut työpäivän jälkeen! Olin täynnä surua ja vihaa liittyen siihen ettei työrauhaa tuntunut olevan missään! Kävin niin kierroksilla että, olisi tehnyt mieli antaa turpaan jollekin kadulla liikkuvalla. Se oli jotakin sellaista pahuutta, mitä en ollut koskaan aikaisemmin kokenut! Oli pettynyt siihen ettei minua haluttu töihin työntekijänä, vaan sellaisena jolle pitä jakaa täysin turhaa tietoa, josta en juuri ymmäränyt koskaan mitään! Päätä särki usein työpäivien jälkeen ja ajattelin, että kuolenko vielä jonain päivänä, koska olin todella huonossa hapessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814492
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224177Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀454142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1753354Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome602643- 1802604
Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582587Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352582Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682459Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432132