Anteeksi.
Loukkasit mua naisena.... Siksi kaikki. Minäkään en halua enää mitään kontaktia koskaan.
Tuli aika selväksi, että etsit naista, jota määrätä. Ei se mitään. Minäkin etsin "ohjailtavaa" miestä... Vallan turbulenssi olisi ollut väistämätön kun kellokkaat olisivat joutuneet samaan tilaan. Ei muistella pahalla.... Ei oikeastaan muistella ollenkaan. Kyllä molemmille pomotettavia tarjokkaita löytyy. Hyvästi.
Anteeksi mies
61
630
Vastaukset
- Anonyymi
Lehmä hiljaa siellä. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Sonni. Mua on lopettanut kiinnostamasta aikoja sitten, niin ei ole enää väliä millään mitä sanot.
- Anonyymi
Noin paljon tuotakin kiinnostaa, että 3AM pitää tulla huutamaan ettei kiinnosta. Yeah right. 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sonni. Mua on lopettanut kiinnostamasta aikoja sitten, niin ei ole enää väliä millään mitä sanot.
Mua on lopettanut kiinnostamasta
On siinäkin soomen kieltä :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinäkin soomen kieltä :DLakannut. Äikkämaikka on hyvä ja painuu pehkuihin. Sinun kaltaistasi vapaaehtoiskielipoliisia ei tarvita. Hukkaat aikaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakannut. Äikkämaikka on hyvä ja painuu pehkuihin. Sinun kaltaistasi vapaaehtoiskielipoliisia ei tarvita. Hukkaat aikaasi.
Nousin puoli tuntia sitten ja kohta pääsen saunaan. Siellä voi lämmössä naureskella sun kitinää :)
- Anonyymi
Wau. Itsensä äänestäminen on sekin poliittinen kannanotto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nousin puoli tuntia sitten ja kohta pääsen saunaan. Siellä voi lämmössä naureskella sun kitinää :)
Uli uli. Vähäiseksi jää naurut, kun en tarjoile sulle enempää. Pienet on nykyään huvit. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau. Itsensä äänestäminen on sekin poliittinen kannanotto
Katsoppas vau uudestaan... nyt on itsekin äänestetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli. Vähäiseksi jää naurut, kun en tarjoile sulle enempää. Pienet on nykyään huvit. 🤔
Tuliko nyt hyvä mieli kun uli uli sai jo toisen äänen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On siinäkin soomen kieltä :DKaiketi se silti suomalainen on.
Ei tosin kuvittelemasi olento. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin uskottavia aloittajaäijä nämä sinun räyhäkät muka kahden väliset keskustelut. No ehkä nämä elämänkoululaiset pitävät tästä verbaalisesta showpainista👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko nyt hyvä mieli kun uli uli sai jo toisen äänen?
Luultavasti tämä kakofonisia feikkivuoropuhelukeskusteluita pitävä aloittajaMIES peukuttaa itse tulessa eri välilehdiltä tai jopa laitteilta tätä WT- performaatiotaan
- Anonyymi
Loukkaa takasin.
- AnonyymiUUSI
On ehkä varmaan loukannut jo tämä ap nainen mieheksiluulijan roolissaan miestä ja pyytää sitä sitten täällä anteeksi tai ainakin siltä vaikuttaa. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä varmaan loukannut jo tämä ap nainen mieheksiluulijan roolissaan miestä ja pyytää sitä sitten täällä anteeksi tai ainakin siltä vaikuttaa. Sivusta
Siis että mitenkä aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis että mitenkä aloittajaäijä?
Siis just sitä 💩 itteensä sinä ap mummo ja sinun luulemisesi vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis just sitä 💩 itteensä sinä ap mummo ja sinun luulemisesi vaan.
Määritteleppä palstaäijä eli älöittäjä tämä mummoiän määre. Yhden aloituksen yhteydessä kirjoitit värikkään kertomuksen jostain kylillä jotain jakavasta mummosta, johon vastasin, että eikö säpiksen jakelu ole enemmän nääs nuorisolaisten juttu. Koin tarVetta kirjoittaa sen auki uudelleen, olen sillä tavalla pirullinen ihminen. Ulla T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Määritteleppä palstaäijä eli älöittäjä tämä mummoiän määre. Yhden aloituksen yhteydessä kirjoitit värikkään kertomuksen jostain kylillä jotain jakavasta mummosta, johon vastasin, että eikö säpiksen jakelu ole enemmän nääs nuorisolaisten juttu. Koin tarVetta kirjoittaa sen auki uudelleen, olen sillä tavalla pirullinen ihminen. Ulla T
Määritteleppä sinä kuule ensin anonyymin sukupuoli ja tule sen jälkeen kyselemään ikää.
- Anonyymi
Mies loukkasi naisena?
- Anonyymi
Älä lähde vääntämään mieheksiluulijan ominaisuudessa. Mene nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Tuota minäkin ihmettelin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minäkin ihmettelin.
Koska olette ajatelleet päästä misogyynisestä pyhästä yksinkertaisuudestanne yli ja hyväksyä sen, että tämä hullunkurisia lauseita tuottava on todellakin naisena esiintyvä? T naiselta en kai loukannut tunteita, ettei mene ihan niihin
- AnonyymiUUSI
No joo tavallaan, ihan oikea tilannekatsaus tästä naisena esiintyvän äijän fantasiasta sen suhteen että kuinka naisia loukataan naisena, menee varmaan yli hilseen, mutta yritetty on kannustaa elämässä eteenpäin😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska olette ajatelleet päästä misogyynisestä pyhästä yksinkertaisuudestanne yli ja hyväksyä sen, että tämä hullunkurisia lauseita tuottava on todellakin naisena esiintyvä? T naiselta en kai loukannut tunteita, ettei mene ihan niihin
Jos ja kun nämä värikkäät ja selvästi mielipahaa aiheuttavat (voi ei) kommentit menee kerta toisensa jälkeen tunteisiin, niin olisiko siihen joku muu ratkaisu olemassa kuin se, että aloittaa joka jumalan päivä saman fantasian alusta?
- Anonyymi
osu/uppos
pää kii rAkast kuiteki
ota vähä pilvee ja doorsia ni saat universumist mesizin.
äläkä loukkaa mun älyä- Anonyymi
En kuuntele ikäloppujen musiikkia.
- AnonyymiUUSI
Oottekste te ne Tuusulan ikiomat Kellokkaat? Ja Universumia ettimässä? :D
PS. Miten monta pajunköyttä toi ap on sulle syöttäny?
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oottekste te ne Tuusulan ikiomat Kellokkaat? Ja Universumia ettimässä? :D
PS. Miten monta pajunköyttä toi ap on sulle syöttäny?
-sivustaSinullahan se lähti tasas varsin suhteelliset ajatukset liikkeelle tästä palstaäijän avauksesta oisin suhtaudut miten kuvasta näkyy ja koet koko maan pyörivän sinun apparaattien ympärillä ja uhoat vähän joka suuntaan. Isommilles varmaan ns. Jatka poika samaan malliiin, hyvä siitä tulee nääs. En ole yhtään vahingoniloinen😈
- Anonyymi
Enkä minä käytä huumeita.
- Anonyymi
😁 jaahas. Kenenä esiinnytään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😁 jaahas. Kenenä esiinnytään.
Minä N50+ tässä ihan itsenäni. Voin sanoa että 3 kertaa olen kokeillut kannabista. Ei oo mun juttu, tulee niin huono olo että morjens. Auttoi kyllä kipuihin hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä N50 tässä ihan itsenäni. Voin sanoa että 3 kertaa olen kokeillut kannabista. Ei oo mun juttu, tulee niin huono olo että morjens. Auttoi kyllä kipuihin hyvin.
Sinä et siis olekkaan vihvas-henkinen lötkis, joka tykkää passiivisesta elämästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et siis olekkaan vihvas-henkinen lötkis, joka tykkää passiivisesta elämästä.
Kaipa sitä tulee passiiviseks kun selkä- ja jalkakivut estävät tehokkaasti liikkumisen.
- AnonyymiUUSI
meistä tuli muurareita..
- AnonyymiUUSI
Sillä perusteellako, että seurailitte naisena esiintyvän surrealistista vuodatusta ja koitte esim loukanneen jotain naisena? LMAO. Ulla Taalasmaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä perusteellako, että seurailitte naisena esiintyvän surrealistista vuodatusta ja koitte esim loukanneen jotain naisena? LMAO. Ulla Taalasmaa
Tämä dynaaminen haavemaailmassa elävä duo on aika harmiton kaksikko loppu viimein
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä dynaaminen haavemaailmassa elävä duo on aika harmiton kaksikko loppu viimein
Ja lisäksi riittävän tyhmiä sekä impulsiivisia siihen, että tulee jodlaamaan uudelleen samaan aloitukseen. Terve Taas😏
- AnonyymiUUSI
Miten ihmeessä kaiken selittämisen ja kertomisen jälkeen voi kuvitella, että ujo ja arka haluaa pomottaa. Jos toivoo, että muutama ominaisuus olisi kohdallaa, jottei joutuisi jyrätyksi. Ei se mitään pomottamista ole. Lopeta tulkitseminen ja keittiöpsykologia ja usko mitä olen itsestäni ja kokemuksistani kertonut. Se kuuntelemisen taito. Voisit oppia miten kaikki eivät sovi muottiin. Mitään en edes vaatinut tai pyytänyt.
- AnonyymiUUSI
Ei hän ole sinua loukannut. Olet käsittänyt asiat väärin alusta alkaen. Olet ilmeisesti blondi?
- AnonyymiUUSI
Jos mies sanoo ei, ni se myös tarkottaa sitä? Siltä toi ainaki vaikuttaisi, että ap tullu torjutuksi murskatappiolla. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies sanoo ei, ni se myös tarkottaa sitä? Siltä toi ainaki vaikuttaisi, että ap tullu torjutuksi murskatappiolla. ;)
Vau, tekeekö tämä ajatus sinusta onnellisen siellä peräkammarissa tai äiteen pihatosaa minkä supervedoksen tällä kertaa kehittelit palstaäijän sekavasta viestistä? Että oikein murskatappio. Kuulostaa vähän pronssipalkinnolts tämä sinun fantasia suhteessa johonkin
- AnonyymiUUSI
Minun rakkaudenkieleni on auttaminen ja huolenpito. Romantiikassa en ole elementissäni, vaikka läheisyydestä pidänkin. En näe itseäni pelkästään naisen kanssa, vaan olen perhe-ihminen. En etsi pomotettavaa naista vaan sellaista joka voisi ottaa luonnollisesti naisen roolin perheessä, mutta nykyään se on paljon vaadittu. En arvostele ketään, jos ei sitä halua. Sitä tahtoisi vain tasapainoisen ihmisen, koska itse on sellainen ja asiat mallillaan. En halua mitään projektia itselleni.
- AnonyymiUUSI
Ai. Meinaatko, ettei palstan projektistajankkaaja olis just sulle sopiva? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Meinaatko, ettei palstan projektistajankkaaja olis just sulle sopiva? :D
Kerroppa oman elämän rojektipäällikkö, että mistä tässä palstaäijän loputtomasti jauhamassa projektissa on kyse sinun mielestä? Tuskin maltan odottaa, vaan tähän sinä vastaa kuin sitä kuulemmahurmosta korkeintaan
- AnonyymiUUSI
Oliko tämä sellainen "en olisi edes halunnut" -viesti, kun hän ei halunnut? Nyt koet, että valinta olikin sinun?
- AnonyymiUUSI
Sinäkin olet vähän hengähtänyt ja nyt on pakko kerätä ylpeytensä ja koittaa aivofartata joku hyvin monimutkainen skenaario tästäkin palstaäijän avauksesta
- AnonyymiUUSI
Höpöhöpöä taas. Trolli
- AnonyymiUUSI
taksikuskeja lääkäreitä...
- AnonyymiUUSI
Joo, olet varmasti palstaäijän aloituksista voimaantumisen kokemuksia tai jotain vastaavaa hakeva noteerattu jossain jollain tavalla, jatka yläkertakolli samaan malliin. Ulla Tee
- AnonyymiUUSI
Homaa koira!
- AnonyymiUUSI
Hommaa.
- AnonyymiUUSI
Yhtä rakas se ois homosteleva koirakin tms. Jatkakaa kaikki samaan malliin ja pitäkää palstan keskustelut elossa
- AnonyymiUUSI
Kuinka monta kertaa voi jättää palstalla
- AnonyymiUUSI
Onko tämä sinun ikioma tulkintasi tästä palstaäijän vaivaannuttavasta esityksestä? Taas on maalailijat keränneet voimia ja taas mennään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sinun ikioma tulkintasi tästä palstaäijän vaivaannuttavasta esityksestä? Taas on maalailijat keränneet voimia ja taas mennään
Olet sinä T nainen vaan hllu. Oikea megadorka.
😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Kyllä nöin on. Gubbe repeat ollut päällä jo varmaan kymmenen vuotta. Selkeästi pitkäaikaisen ammattiavun tarpeessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nöin on. Gubbe repeat ollut päällä jo varmaan kymmenen vuotta. Selkeästi pitkäaikaisen ammattiavun tarpeessa.
Säälittävä tapaus itseasiassa. Ei sillä ole elämässä kuin ainaiset fantasiat päässään elävästä gubesta ja aloittajaäijästä.
- AnonyymiUUSI
Asia kerrallaan kuin ennenkin. Ei elämää ilman vastoinkäymisiä. Kaikki on hyvin. Pidetään yhteys. Hyvää joulua.
- AnonyymiUUSI
Ei Multa.
- AnonyymiUUSI
Pyyhi havulla naamaa, kyllä se asettuu.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214491Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu707336Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117151Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655177K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *234451Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978