Anteeksi mies

Anonyymi-ap

Anteeksi.
Loukkasit mua naisena.... Siksi kaikki. Minäkään en halua enää mitään kontaktia koskaan.
Tuli aika selväksi, että etsit naista, jota määrätä. Ei se mitään. Minäkin etsin "ohjailtavaa" miestä... Vallan turbulenssi olisi ollut väistämätön kun kellokkaat olisivat joutuneet samaan tilaan. Ei muistella pahalla.... Ei oikeastaan muistella ollenkaan. Kyllä molemmille pomotettavia tarjokkaita löytyy. Hyvästi.

61

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehmä hiljaa siellä. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Sonni. Mua on lopettanut kiinnostamasta aikoja sitten, niin ei ole enää väliä millään mitä sanot.

• Anonyymi

Noin paljon tuotakin kiinnostaa, että 3AM pitää tulla huutamaan ettei kiinnosta. Yeah right. 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sonni. Mua on lopettanut kiinnostamasta aikoja sitten, niin ei ole enää väliä millään mitä sanot.

Mua on lopettanut kiinnostamasta

On siinäkin soomen kieltä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakannut. Äikkämaikka on hyvä ja painuu pehkuihin. Sinun kaltaistasi vapaaehtoiskielipoliisia ei tarvita. Hukkaat aikaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakannut. Äikkämaikka on hyvä ja painuu pehkuihin. Sinun kaltaistasi vapaaehtoiskielipoliisia ei tarvita. Hukkaat aikaasi.

Nousin puoli tuntia sitten ja kohta pääsen saunaan. Siellä voi lämmössä naureskella sun kitinää :)

• Anonyymi

Wau. Itsensä äänestäminen on sekin poliittinen kannanotto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nousin puoli tuntia sitten ja kohta pääsen saunaan. Siellä voi lämmössä naureskella sun kitinää :)

Uli uli. Vähäiseksi jää naurut, kun en tarjoile sulle enempää. Pienet on nykyään huvit. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau. Itsensä äänestäminen on sekin poliittinen kannanotto

Katsoppas vau uudestaan... nyt on itsekin äänestetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uli uli. Vähäiseksi jää naurut, kun en tarjoile sulle enempää. Pienet on nykyään huvit. 🤔

Tuliko nyt hyvä mieli kun uli uli sai jo toisen äänen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiketi se silti suomalainen on.
        Ei tosin kuvittelemasi olento.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin uskottavia aloittajaäijä nämä sinun räyhäkät muka kahden väliset keskustelut. No ehkä nämä elämänkoululaiset pitävät tästä verbaalisesta showpainista👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko nyt hyvä mieli kun uli uli sai jo toisen äänen?

Luultavasti tämä kakofonisia feikkivuoropuhelukeskusteluita pitävä aloittajaMIES peukuttaa itse tulessa eri välilehdiltä tai jopa laitteilta tätä WT- performaatiotaan

• Anonyymi

Loukkaa takasin.

• Anonyymi
        UUSI

On ehkä varmaan loukannut jo tämä ap nainen mieheksiluulijan roolissaan miestä ja pyytää sitä sitten täällä anteeksi tai ainakin siltä vaikuttaa. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On ehkä varmaan loukannut jo tämä ap nainen mieheksiluulijan roolissaan miestä ja pyytää sitä sitten täällä anteeksi tai ainakin siltä vaikuttaa. Sivusta

Siis että mitenkä aloittajaäijä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että mitenkä aloittajaäijä?

Siis just sitä 💩 itteensä sinä ap mummo ja sinun luulemisesi vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis just sitä 💩 itteensä sinä ap mummo ja sinun luulemisesi vaan.

Määritteleppä palstaäijä eli älöittäjä tämä mummoiän määre. Yhden aloituksen yhteydessä kirjoitit värikkään kertomuksen jostain kylillä jotain jakavasta mummosta, johon vastasin, että eikö säpiksen jakelu ole enemmän nääs nuorisolaisten juttu. Koin tarVetta kirjoittaa sen auki uudelleen, olen sillä tavalla pirullinen ihminen. Ulla T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Määritteleppä palstaäijä eli älöittäjä tämä mummoiän määre. Yhden aloituksen yhteydessä kirjoitit värikkään kertomuksen jostain kylillä jotain jakavasta mummosta, johon vastasin, että eikö säpiksen jakelu ole enemmän nääs nuorisolaisten juttu. Koin tarVetta kirjoittaa sen auki uudelleen, olen sillä tavalla pirullinen ihminen. Ulla T

Määritteleppä sinä kuule ensin anonyymin sukupuoli ja tule sen jälkeen kyselemään ikää.

• Anonyymi

Mies loukkasi naisena?

• Anonyymi

Älä lähde vääntämään mieheksiluulijan ominaisuudessa. Mene nukkumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tuota minäkin ihmettelin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelin.

Koska olette ajatelleet päästä misogyynisestä pyhästä yksinkertaisuudestanne yli ja hyväksyä sen, että tämä hullunkurisia lauseita tuottava on todellakin naisena esiintyvä? T naiselta en kai loukannut tunteita, ettei mene ihan niihin

• Anonyymi
        UUSI

No joo tavallaan, ihan oikea tilannekatsaus tästä naisena esiintyvän äijän fantasiasta sen suhteen että kuinka naisia loukataan naisena, menee varmaan yli hilseen, mutta yritetty on kannustaa elämässä eteenpäin😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olette ajatelleet päästä misogyynisestä pyhästä yksinkertaisuudestanne yli ja hyväksyä sen, että tämä hullunkurisia lauseita tuottava on todellakin naisena esiintyvä? T naiselta en kai loukannut tunteita, ettei mene ihan niihin

Jos ja kun nämä värikkäät ja selvästi mielipahaa aiheuttavat (voi ei) kommentit menee kerta toisensa jälkeen tunteisiin, niin olisiko siihen joku muu ratkaisu olemassa kuin se, että aloittaa joka jumalan päivä saman fantasian alusta?

• Anonyymi

osu/uppos
      pää kii rAkast kuiteki
      ota vähä pilvee ja doorsia ni saat universumist mesizin.
      äläkä loukkaa mun älyä

• Anonyymi

En kuuntele ikäloppujen musiikkia.

• Anonyymi
        UUSI

Oottekste te ne Tuusulan ikiomat Kellokkaat? Ja Universumia ettimässä? :D
        PS. Miten monta pajunköyttä toi ap on sulle syöttäny?
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oottekste te ne Tuusulan ikiomat Kellokkaat? Ja Universumia ettimässä? :D
        PS. Miten monta pajunköyttä toi ap on sulle syöttäny?
        -sivusta

Sinullahan se lähti tasas varsin suhteelliset ajatukset liikkeelle tästä palstaäijän avauksesta oisin suhtaudut miten kuvasta näkyy ja koet koko maan pyörivän sinun apparaattien ympärillä ja uhoat vähän joka suuntaan. Isommilles varmaan ns. Jatka poika samaan malliiin, hyvä siitä tulee nääs. En ole yhtään vahingoniloinen😈

• Anonyymi

Enkä minä käytä huumeita.

• Anonyymi

😁 jaahas. Kenenä esiinnytään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😁 jaahas. Kenenä esiinnytään.

Minä N50+ tässä ihan itsenäni. Voin sanoa että 3 kertaa olen kokeillut kannabista. Ei oo mun juttu, tulee niin huono olo että morjens. Auttoi kyllä kipuihin hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä N50 tässä ihan itsenäni. Voin sanoa että 3 kertaa olen kokeillut kannabista. Ei oo mun juttu, tulee niin huono olo että morjens. Auttoi kyllä kipuihin hyvin.

Sinä et siis olekkaan vihvas-henkinen lötkis, joka tykkää passiivisesta elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et siis olekkaan vihvas-henkinen lötkis, joka tykkää passiivisesta elämästä.

Kaipa sitä tulee passiiviseks kun selkä- ja jalkakivut estävät tehokkaasti liikkumisen.

• Anonyymi
      UUSI

meistä tuli muurareita..

• Anonyymi
        UUSI

Sillä perusteellako, että seurailitte naisena esiintyvän surrealistista vuodatusta ja koitte esim loukanneen jotain naisena? LMAO. Ulla Taalasmaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä perusteellako, että seurailitte naisena esiintyvän surrealistista vuodatusta ja koitte esim loukanneen jotain naisena? LMAO. Ulla Taalasmaa

Tämä dynaaminen haavemaailmassa elävä duo on aika harmiton kaksikko loppu viimein

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä dynaaminen haavemaailmassa elävä duo on aika harmiton kaksikko loppu viimein

Ja lisäksi riittävän tyhmiä sekä impulsiivisia siihen, että tulee jodlaamaan uudelleen samaan aloitukseen. Terve Taas😏

• Anonyymi
      UUSI

Miten ihmeessä kaiken selittämisen ja kertomisen jälkeen voi kuvitella, että ujo ja arka haluaa pomottaa. Jos toivoo, että muutama ominaisuus olisi kohdallaa, jottei joutuisi jyrätyksi. Ei se mitään pomottamista ole. Lopeta tulkitseminen ja keittiöpsykologia ja usko mitä olen itsestäni ja kokemuksistani kertonut. Se kuuntelemisen taito. Voisit oppia miten kaikki eivät sovi muottiin. Mitään en edes vaatinut tai pyytänyt.

• Anonyymi
      UUSI

Ei hän ole sinua loukannut. Olet käsittänyt asiat väärin alusta alkaen. Olet ilmeisesti blondi?

• Anonyymi
        UUSI

Jos mies sanoo ei, ni se myös tarkottaa sitä? Siltä toi ainaki vaikuttaisi, että ap tullu torjutuksi murskatappiolla. ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies sanoo ei, ni se myös tarkottaa sitä? Siltä toi ainaki vaikuttaisi, että ap tullu torjutuksi murskatappiolla. ;)

Vau, tekeekö tämä ajatus sinusta onnellisen siellä peräkammarissa tai äiteen pihatosaa minkä supervedoksen tällä kertaa kehittelit palstaäijän sekavasta viestistä? Että oikein murskatappio. Kuulostaa vähän pronssipalkinnolts tämä sinun fantasia suhteessa johonkin

• Anonyymi
      UUSI

Minun rakkaudenkieleni on auttaminen ja huolenpito. Romantiikassa en ole elementissäni, vaikka läheisyydestä pidänkin. En näe itseäni pelkästään naisen kanssa, vaan olen perhe-ihminen. En etsi pomotettavaa naista vaan sellaista joka voisi ottaa luonnollisesti naisen roolin perheessä, mutta nykyään se on paljon vaadittu. En arvostele ketään, jos ei sitä halua. Sitä tahtoisi vain tasapainoisen ihmisen, koska itse on sellainen ja asiat mallillaan. En halua mitään projektia itselleni.

• Anonyymi
        UUSI

Ai. Meinaatko, ettei palstan projektistajankkaaja olis just sulle sopiva? :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Meinaatko, ettei palstan projektistajankkaaja olis just sulle sopiva? :D

Kerroppa oman elämän rojektipäällikkö, että mistä tässä palstaäijän loputtomasti jauhamassa projektissa on kyse sinun mielestä? Tuskin maltan odottaa, vaan tähän sinä vastaa kuin sitä kuulemmahurmosta korkeintaan

• Anonyymi
      UUSI

Oliko tämä sellainen "en olisi edes halunnut" -viesti, kun hän ei halunnut? Nyt koet, että valinta olikin sinun?

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkin olet vähän hengähtänyt ja nyt on pakko kerätä ylpeytensä ja koittaa aivofartata joku hyvin monimutkainen skenaario tästäkin palstaäijän avauksesta

• Anonyymi
      UUSI

Höpöhöpöä taas. Trolli

• Anonyymi
      UUSI

taksikuskeja lääkäreitä...

• Anonyymi
        UUSI

Joo, olet varmasti palstaäijän aloituksista voimaantumisen kokemuksia tai jotain vastaavaa hakeva noteerattu jossain jollain tavalla, jatka yläkertakolli samaan malliin. Ulla Tee

• Anonyymi
      UUSI

Homaa koira!

• Anonyymi
        UUSI

Hommaa.

• Anonyymi
        UUSI

Yhtä rakas se ois homosteleva koirakin tms. Jatkakaa kaikki samaan malliin ja pitäkää palstan keskustelut elossa

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka monta kertaa voi jättää palstalla

• Anonyymi
        UUSI

Onko tämä sinun ikioma tulkintasi tästä palstaäijän vaivaannuttavasta esityksestä? Taas on maalailijat keränneet voimia ja taas mennään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä sinun ikioma tulkintasi tästä palstaäijän vaivaannuttavasta esityksestä? Taas on maalailijat keränneet voimia ja taas mennään

Olet sinä T nainen vaan hllu. Oikea megadorka.
        😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä nöin on. Gubbe repeat ollut päällä jo varmaan kymmenen vuotta. Selkeästi pitkäaikaisen ammattiavun tarpeessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nöin on. Gubbe repeat ollut päällä jo varmaan kymmenen vuotta. Selkeästi pitkäaikaisen ammattiavun tarpeessa.

Säälittävä tapaus itseasiassa. Ei sillä ole elämässä kuin ainaiset fantasiat päässään elävästä gubesta ja aloittajaäijästä.

• Anonyymi
      UUSI

Asia kerrallaan kuin ennenkin. Ei elämää ilman vastoinkäymisiä. Kaikki on hyvin. Pidetään yhteys. Hyvää joulua.

• Anonyymi
      UUSI

Ei Multa.

• Anonyymi
      UUSI

Pyyhi havulla naamaa, kyllä se asettuu.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      272
      14491
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      70
      7336
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7151
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      65
      5177
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      115
      4900
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4734
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      101
      4525
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      23
      4451
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4187
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3978
    Aihe