Olisi kiva lukea miten kaukolämpötyöt eikun puiston rakennustyöt edistyvät?
Ovatko kustannukset urakkaan ja aikataulut ovat pysyneet suunnitelmissa ?
Miten Linnan Puiston remontti?
14
307
Vastaukset 14
- Anonyymi
Veikkaan ettei ole pysytty. En muista yhtään kaupungin hanketta missä budjetti olisi pitänyt.
- Anonyymi00002
En kesänä pitäisi jo rokata puistossa makso mitä makso.
- Anonyymi00004
Rantareittiä ei sitten saa enää tukkia. En osaa kiertää Tampereentien kautta aluetta.
- Anonyymi00003
On pysynyt budjetissa ja aikataulussa ja hieno puisto tulossa!!
- Anonyymi00005
Ok näin uskon myös minä. Kyllä nämä nykyisin niin tarkkaan lasketaan ettei lipsumisia enää satu.
- Anonyymi00012
Ai hei jere.
- Anonyymi00006
Hitaasti mutta varmasti etenee. Hyvä lypsää rahaa vähän hitaammalla työ tahdilla.
- Anonyymi00007
Nigerialainen prinssi lupasi antaa projektiin miljoonarahoituksen, kunhan Hämeenlinna tallettaa ensin hänen tililleen 15 miljoonaa.
Ja tuohonhan tartuttiin heti.- Anonyymi00008
Lähettinä hovinarri salkku täynnä feikkirahaa?
- Anonyymi00009
Hyvinhän se etenee. Tyhmempikin kai tajuaa, ettei joulukuussa asenneta vielä nurmikoita?
- Anonyymi00010
Ei tämä remontti ole pelkästään siirtonurmikkoa.
- Anonyymi00011
Tyhmempi ei kai sitten tajunnut.
- Anonyymi00014
Mikä se rantareitti oikein on olevinaan? En ole ikinä ymmärtänyt valitusta, että muka joku ihmeen rantareitti on tukossa jonkin aikaa työmaan takia. Ettekö te mielikuvituksettomat valittajat keksi mitään muuta reittiä sauvakävelyillenne tai rollaattoriajeluillenne?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497