yönä taivaaseen
enkeli tulee noutamaan minut ensi
19
163
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko?
- Anonyymi
Käy nyt kuitenkin veskissä ensin, ettei tule hätä matkalla.
- Anonyymi
Onko takaisinpääsystä takeita?
- Anonyymi
Oletkos aloittaja aivan varma, että se on nimenomaan Herran enkeli joka tulee sinua hakemaan? Ettet vain itse olisi aikeissa pyrkiä sinne ennen aikojasi?
Loputulosta ei voi taata. Jos hyvin käy, pääset Portista sisälle. Tai sitten et. Mutta silloin on jo myöhäistä katua.
Jospas yrittäisit vielä taistella täällä maan päällä?- Anonyymi
tekihän pilatus itse murhan säästäessään itsensä tulevilta kärsimyksiltä niin toivon kaikkien tekevän ei sitä tiedä koska tulee vaikeat ajat joten ehdotan että kokoonnutaan porukalla rylle ja juodaan myrkkyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tekihän pilatus itse murhan säästäessään itsensä tulevilta kärsimyksiltä niin toivon kaikkien tekevän ei sitä tiedä koska tulee vaikeat ajat joten ehdotan että kokoonnutaan porukalla rylle ja juodaan myrkkyä
sitku on liian helppia ei osata iloita elämän hyvistä hetkistä sit ku tulee vaikeeta on kiian myöhäistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilatus ei ole mikään kristityn esimerkki. Ei myöskään Juudas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilatus ei ole mikään kristityn esimerkki. Ei myöskään Juudas.
itsekö olet et varmaan pysty edes juudaksen ihme tekoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsekö olet et varmaan pysty edes juudaksen ihme tekoihin
ainakin lestoilla juudaksen lahjat on käytössä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin lestoilla juudaksen lahjat on käytössä
rosvo lesta on verissä
Kivaa matkaa Thaimaaseen!🌴😇👍
- Anonyymi
Vyötärylihavuus voi olla este taivaaseen pääsylle.
- Anonyymi00012UUSI
Eikös ne nykyään ala hinnoitella lentomatkustajiakin painon mukaan?
- Anonyymi00013UUSI
olenko minä liian lihava
- Anonyymi00014UUSI
Ei muuten tule. Nyt peset hampaat ,laitat villasukat jalkaan ja menet lämpimän peiton alle ja sanot itsellesi että olet äärimmäisen rakas/tärkeä/ja elämäsi on arvokas.🤷♀️
- Anonyymi00015UUSI
Ja täältä sinulle, lämmin halaus🤷♀️
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja täältä sinulle, lämmin halaus🤷♀️
sanon sanon
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
sanon sanon
Kiva😍🤗
- Anonyymi00018UUSI
Mä en jaksa enää. Pahamaineiset veljet menossa aina keulilla taivaaseen ja tavallinen kansa jäisi äimisteleen tänne kylmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 881508
- 211431
- 411103