Mitkä mainokset ärsyttää eniten?
Ihteäni ärsyttää tuo Triviago-mainos ja miehen tekovalkeat hampaat. Komea mies, ei siinä mitään, mutta ei kenelläkään oo noin valkeita hampaita. Ei sovi suomalaisen miehen malliin. On tullut miehistäkin turhamaisia.
Yleensä kaikissa mainoksissa on täydelliset hampaat.
Mainokset, tekovalkeat hampaat
22
261
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa.Mutta jos mies ei tajua miten kauhean rumat ne on niin
itseppähän on maksanut ja elää niitten kanssa.Meitä on moneksi.- Anonyymi00012
Ei hän ymmärrä asiaa, siksi.
- Anonyymi
Hieno hymy.
Noh, mainoksienhan on tarkoituskin ärsyttää, sen pitää jäädä kuluttajalle mieleen. Sullakinhan toi firma on jäänyt niin hyvin muistiin ja mietitytämään, että oikein kirjoitit siitä aiheesta netin huuhaapalstalle.
Tässä samallahan sä ninkuin itse alat markkinoimaan po. firmaa, jatkossa ehkä jotkut muutkin kii nittävät tuotteen mainokseen enenpi huomiota ja koska brändi on muistissa, helposti alkavat käyttää tuota palvelua.
Kyseessä on yietynlainen huumori, karikatyyriset hahmot. Kalliilla ostanut vaikuttaa hivenen yksinkertaiselta ja halvemmalla ostaneet vähän yliovelan oloisia pikkupisnesmiehiä. En tiedä, onko reklaamin suunnitelleessa maassa käytössä ilmaisu "hevosmies", mutta sehän on suomessa ilmaus, mikä viittää tietyntyyppisiin oveliin ihmisiin. Mainoksen kundin hampaathan lisäks muistuttavat hivenen hevisen idoja hampaita. Lisäks kundin hymy on hurmaava:D- Anonyymi
Piti lisäämäni.
Trivago on nasdag noteerattu saksalaisomisteinen sivusto, diis iso kv firma. Mainos tehty englanniksi. Trivagolla on kyllä suomenkielisiäkin mainoksia, lähinnä kai suomeksi uudelleen kuvattuja.
Esim. Vitae Pro kuvaa samat videot erimaissa paikallisilla näyttelijöillä kohdemaan kielellä. Mutta tässä tapauksessa trivago päätynyt käyttämään yhtä ja samaa mainosta useammassa maassa, käännettynä.
Noit on tarkkaan mietittyjä ja tietyllä tappaa tieteellisesti tutkittuja ratkaisuja. Katsottu, että näin saadaan suurin huomio ja suurin myynti.
Noh, piti vähän purkaa asiaa, koska olen liki koko työurani ajan tituleerannut itseäni mainosmieheksi. Diksi ehkä kattelem mainoksia hivenen eri vinkkelistä, kuin ns. keskivertokuluttaja, jotka ovat mainoksen kohderyhmää.
Joop, isot ja komeet hampaat kundilla.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti lisäämäni.
Trivago on nasdag noteerattu saksalaisomisteinen sivusto, diis iso kv firma. Mainos tehty englanniksi. Trivagolla on kyllä suomenkielisiäkin mainoksia, lähinnä kai suomeksi uudelleen kuvattuja.
Esim. Vitae Pro kuvaa samat videot erimaissa paikallisilla näyttelijöillä kohdemaan kielellä. Mutta tässä tapauksessa trivago päätynyt käyttämään yhtä ja samaa mainosta useammassa maassa, käännettynä.
Noit on tarkkaan mietittyjä ja tietyllä tappaa tieteellisesti tutkittuja ratkaisuja. Katsottu, että näin saadaan suurin huomio ja suurin myynti.
Noh, piti vähän purkaa asiaa, koska olen liki koko työurani ajan tituleerannut itseäni mainosmieheksi. Diksi ehkä kattelem mainoksia hivenen eri vinkkelistä, kuin ns. keskivertokuluttaja, jotka ovat mainoksen kohderyhmää.
Joop, isot ja komeet hampaat kundilla.
=DW=Sori typot.
Mun nakkisormet vähän turhan isot kännykän näppinselle.
=DW= - Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Sori typot.
Mun nakkisormet vähän turhan isot kännykän näppinselle.
=DW=Pres. Stubb sai kauan sitten hammaslääk.liitolta pystin, kun niin iloisesti näytti aina hampaitaan, ollessaan ministeri....:-)
- Anonyymi
Jos joku / jokin ärsyttää itseäni, en loukkaannu, vaan torjun ja hylkään sen: käännän katseeni pois, vaihdan kanavaa, en katso mainosta.
IS:n uutinen kertoo että joulu on kielletty tämän päivän koululaisilta. Minä vietän jouluani ja olen aina viettänyt, lapsesta asti. Ollut onnellinen, myös lapsuuteni joulutunnelmissa kuten edelleenkin.
Jokaisen pitää yksilönä olla itsenäinen. Tunnistaa myös vihollisensa. Vaikka muslimit, yhdessä viha-vihervasemmiston kanssa kieltäisi sen kouluista, kukaan ei voi viedä joulua ihmissydämestä ja -mielestä, muistoista, ellei itse siitä luovu.
En lukenut uutista otsikkoa enempää. Ei kosketa minua. Minulla "on joulu ainainen".- Anonyymi00019
Ei ole joulua kielletty koululaisilta.
- Anonyymi
Just noin.
Ite lopetin joulun viettämisen aikoinaan,, kun hokasin niks viettäisin sitä. En usko joulupukkiin, en jeesukseen. Miks hitossa mun muka pitänyt spedeillä muitten ihmisten takia ja leikkiä muka joulua.
Nyt ollut pirun kivaa joulun aikoina. Saanut olla rauhassa kotona, ilman mitään härdelliä. Toki joka luukusta joulua tungetaan silmille, mutta jätän sen omaan arvoonsa. Toki kaupassa käynti vähän nyppii, toisaalta tähän aikaan vuodesta voi ostaa rosollia ja mätiä.
Niin. Ihmisellä pitää olla vapaus itse päättää tekemisistään. Kun ite olin koulussa, oli pakollista hoilata joululauluja, näytellä joulunäytelmiä. Kuunnella satuja, koulussa ja pakko myös käydä kirkossa kuuntelemassa samaa skeidaa.
Ihan hyvä, että nykyisin lapsilla on valinnan vapaus. Voi viettää joulua jne, jos haluaa. Mutta omalla ajalla, ei pakolla koulussa.
=DW=- Anonyymi
Ei oo ollenkaan ihana hymy!
Teennäinen.
Tottakai hyppään yli heti, ei sitä teennäisyyttä voi vain katsella.
Ihan kuin Trumpin tekovalkeat hampaat.
- Anonyymi
Tuollaiset Trivagot on ihan turhia. Parhaan hinnan saa aina suoraan hotellista.
- Anonyymi
Niillä on jäänyt pitkät valot päälle.
- Anonyymi
En tiedä tuota mainosta, mutta minua ärsyttää ylivalkaistut hampaat missä ja kenellä tahansa. Amerikassa taitaa olla jo kohta kaikilla valkaistut hampaat, ainakin jos niitä missä tahansa ohjelmassa näkee. Sellaiset loistavat hampaat ovat kamalat, ihan naurettavat, miten jotkut haluaa sellaiset.
- Anonyymi
Hollywood-hampaat on luonnottoman tasaiset, ja täydellisen valkoiset.
- Anonyymi00013
Trumpilla on ryppyjä, mut ei hampaissa, EI...!
- Anonyymi00014
Kaikki, siis lähes, tekohampaatkin on liian virheettöimiä, ei niitä kai saakaan muunlaisina, luonnollisimpina?
- Anonyymi00016
Ennemmin loistavat hampit kuin risa kalusto suussa, joita vielä 70-luvulla näki monen suussa myös itselläni. Hävetti, ei viitsinyt nauraa makeesti porukassa tai veti nopeasti kämmenen eteen.
Lopulta korjautin.- Anonyymi00018
Onhan se ikävä näky joo.
- Anonyymi00020
Pestään hampaa juu.
- Anonyymi00021UUSI
Vitivalkoiset loistaa kuin tähdet.
- Anonyymi00022UUSI
Komeet leegot olisi kiva omistaa, olisi kiva läväyttää hammastarhaansa kauniille naisille.
Oliko se länkkärisarja telkassa, jossa oli Manolito- niminen roolihenkilö komeine hymyineen, herätti huomiota Suomessa asti.
Speden elokuvissa Esko Salminen esiintyi Manona.- Anonyymi00023UUSI
Niin, tai ruskettaa naamansa auringossa, hampaatkin muuttuu sit valkosemmaksi.........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22821025Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen994239Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu832988Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532214Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1981868Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891642Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1371595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731571Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691509Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151403