Mitkä mainokset ärsyttää eniten?
Ihteäni ärsyttää tuo Triviago-mainos ja miehen tekovalkeat hampaat. Komea mies, ei siinä mitään, mutta ei kenelläkään oo noin valkeita hampaita. Ei sovi suomalaisen miehen malliin. On tullut miehistäkin turhamaisia.
Yleensä kaikissa mainoksissa on täydelliset hampaat.
Mainokset, tekovalkeat hampaat
13
109
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa.Mutta jos mies ei tajua miten kauhean rumat ne on niin
itseppähän on maksanut ja elää niitten kanssa.Meitä on moneksi.- Anonyymi00012UUSI
Ei hän ymmärrä asiaa, siksi.
- Anonyymi
Hieno hymy.
Noh, mainoksienhan on tarkoituskin ärsyttää, sen pitää jäädä kuluttajalle mieleen. Sullakinhan toi firma on jäänyt niin hyvin muistiin ja mietitytämään, että oikein kirjoitit siitä aiheesta netin huuhaapalstalle.
Tässä samallahan sä ninkuin itse alat markkinoimaan po. firmaa, jatkossa ehkä jotkut muutkin kii nittävät tuotteen mainokseen enenpi huomiota ja koska brändi on muistissa, helposti alkavat käyttää tuota palvelua.
Kyseessä on yietynlainen huumori, karikatyyriset hahmot. Kalliilla ostanut vaikuttaa hivenen yksinkertaiselta ja halvemmalla ostaneet vähän yliovelan oloisia pikkupisnesmiehiä. En tiedä, onko reklaamin suunnitelleessa maassa käytössä ilmaisu "hevosmies", mutta sehän on suomessa ilmaus, mikä viittää tietyntyyppisiin oveliin ihmisiin. Mainoksen kundin hampaathan lisäks muistuttavat hivenen hevisen idoja hampaita. Lisäks kundin hymy on hurmaava:D- Anonyymi
Piti lisäämäni.
Trivago on nasdag noteerattu saksalaisomisteinen sivusto, diis iso kv firma. Mainos tehty englanniksi. Trivagolla on kyllä suomenkielisiäkin mainoksia, lähinnä kai suomeksi uudelleen kuvattuja.
Esim. Vitae Pro kuvaa samat videot erimaissa paikallisilla näyttelijöillä kohdemaan kielellä. Mutta tässä tapauksessa trivago päätynyt käyttämään yhtä ja samaa mainosta useammassa maassa, käännettynä.
Noit on tarkkaan mietittyjä ja tietyllä tappaa tieteellisesti tutkittuja ratkaisuja. Katsottu, että näin saadaan suurin huomio ja suurin myynti.
Noh, piti vähän purkaa asiaa, koska olen liki koko työurani ajan tituleerannut itseäni mainosmieheksi. Diksi ehkä kattelem mainoksia hivenen eri vinkkelistä, kuin ns. keskivertokuluttaja, jotka ovat mainoksen kohderyhmää.
Joop, isot ja komeet hampaat kundilla.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti lisäämäni.
Trivago on nasdag noteerattu saksalaisomisteinen sivusto, diis iso kv firma. Mainos tehty englanniksi. Trivagolla on kyllä suomenkielisiäkin mainoksia, lähinnä kai suomeksi uudelleen kuvattuja.
Esim. Vitae Pro kuvaa samat videot erimaissa paikallisilla näyttelijöillä kohdemaan kielellä. Mutta tässä tapauksessa trivago päätynyt käyttämään yhtä ja samaa mainosta useammassa maassa, käännettynä.
Noit on tarkkaan mietittyjä ja tietyllä tappaa tieteellisesti tutkittuja ratkaisuja. Katsottu, että näin saadaan suurin huomio ja suurin myynti.
Noh, piti vähän purkaa asiaa, koska olen liki koko työurani ajan tituleerannut itseäni mainosmieheksi. Diksi ehkä kattelem mainoksia hivenen eri vinkkelistä, kuin ns. keskivertokuluttaja, jotka ovat mainoksen kohderyhmää.
Joop, isot ja komeet hampaat kundilla.
=DW=Sori typot.
Mun nakkisormet vähän turhan isot kännykän näppinselle.
=DW=
- Anonyymi
Jos joku / jokin ärsyttää itseäni, en loukkaannu, vaan torjun ja hylkään sen: käännän katseeni pois, vaihdan kanavaa, en katso mainosta.
IS:n uutinen kertoo että joulu on kielletty tämän päivän koululaisilta. Minä vietän jouluani ja olen aina viettänyt, lapsesta asti. Ollut onnellinen, myös lapsuuteni joulutunnelmissa kuten edelleenkin.
Jokaisen pitää yksilönä olla itsenäinen. Tunnistaa myös vihollisensa. Vaikka muslimit, yhdessä viha-vihervasemmiston kanssa kieltäisi sen kouluista, kukaan ei voi viedä joulua ihmissydämestä ja -mielestä, muistoista, ellei itse siitä luovu.
En lukenut uutista otsikkoa enempää. Ei kosketa minua. Minulla "on joulu ainainen". - Anonyymi
Just noin.
Ite lopetin joulun viettämisen aikoinaan,, kun hokasin niks viettäisin sitä. En usko joulupukkiin, en jeesukseen. Miks hitossa mun muka pitänyt spedeillä muitten ihmisten takia ja leikkiä muka joulua.
Nyt ollut pirun kivaa joulun aikoina. Saanut olla rauhassa kotona, ilman mitään härdelliä. Toki joka luukusta joulua tungetaan silmille, mutta jätän sen omaan arvoonsa. Toki kaupassa käynti vähän nyppii, toisaalta tähän aikaan vuodesta voi ostaa rosollia ja mätiä.
Niin. Ihmisellä pitää olla vapaus itse päättää tekemisistään. Kun ite olin koulussa, oli pakollista hoilata joululauluja, näytellä joulunäytelmiä. Kuunnella satuja, koulussa ja pakko myös käydä kirkossa kuuntelemassa samaa skeidaa.
Ihan hyvä, että nykyisin lapsilla on valinnan vapaus. Voi viettää joulua jne, jos haluaa. Mutta omalla ajalla, ei pakolla koulussa.
=DW=- Anonyymi
Ei oo ollenkaan ihana hymy!
Teennäinen.
Tottakai hyppään yli heti, ei sitä teennäisyyttä voi vain katsella.
Ihan kuin Trumpin tekovalkeat hampaat.
- Anonyymi
Tuollaiset Trivagot on ihan turhia. Parhaan hinnan saa aina suoraan hotellista.
- Anonyymi
Niillä on jäänyt pitkät valot päälle.
- Anonyymi
En tiedä tuota mainosta, mutta minua ärsyttää ylivalkaistut hampaat missä ja kenellä tahansa. Amerikassa taitaa olla jo kohta kaikilla valkaistut hampaat, ainakin jos niitä missä tahansa ohjelmassa näkee. Sellaiset loistavat hampaat ovat kamalat, ihan naurettavat, miten jotkut haluaa sellaiset.
- AnonyymiUUSI
Hollywood-hampaat on luonnottoman tasaiset, ja täydellisen valkoiset.
- Anonyymi00013UUSI
Trumpilla on ryppyjä, mut ei hampaissa, EI...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539444Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527702K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1525281Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1524963PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *584670Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054340Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284164- 1681978
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91849Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2911645