Vesiskoottereilla ”rällääminen” häiritsee muun muassa vesilintuja, perustelee valinnan tehnyt Suomen Luonto:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011681322.html
Vesiskootteri on ansaitusti vuoden turhake
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Meni jo usko koko vuoden turhake kunniamainintaan, mutta nyt pitkästä aikaa vihdoin ja viimein osui oikeaan.
- Anonyymi00003
Olen kyllä nähnyt välillä ihan asiallistakin vesiskootterilla ajoa. Käytetty, kuin venettä matkailuun saaristoon. Ymmärrän monien ärsyyntymisen näihin, kun meno on ajoittain pahempaa, kuin "mopo ikäisten paskaringin" sutimiset hiekalla.
Kaikki nopeat alukset ovat riski vesilinnuille ja hylkeille yms, joten näitä kaikkia voi maalittaa yhden sijaan.- Anonyymi00004UUSI
Olen minäkin nähnyt asiallista vesiskootterilla ajoa, mutta siitä on vuosia... ja kuten artikkelisakin todetaan, on vesiskoottereiden lukumäärä kasvanut reippaasti viimeaikoina.
- Anonyymi00005UUSI
Kaikki mihin minulla ei ole varaa pitäisi julistaa turhakkeiksi. Esimerkiksi MB, Porsche, Ferrari jne ovat turhakkeita. Samaan laariin myös Swanit, Balticit ja asunnot Kaivopuistossa ja Eirassa Westediä unohtamatta. Turhakkeita kaikki tyyni.
- Anonyymi00006UUSI
Aika hyvä lista täydellisistä turhakkeista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot453500Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe172890- 282564
- 692254
- 182151
- 422047
- 561901
- 581686
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111553- 171415