synnit anteeksi ennen kuin puhe mieheksi muutun
kautta kiven ja kannon haluan uskoa
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
>>kautta kiven ja kannon haluan uskoa<<
Ei: "kautta Jumalan rakkauden ja Kristuksen sovitustyön", vaan pakanallisesti >>kautta kiven ja kannon...<<
>>... haluan uskoa...<< Tuohon kiveen ja kantoon aloittaja omin sanoin "haluaa" laittaa uskonsa "syntiensä anteeksi"-saamiseen.
Tällainen "kristitty".- Anonyymi
sinäkin pakana jakelet täällä neuvoja muttet edes usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellainen kristitty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellainen kristitty
tyypillinen lestadiolainen joka ei tunnusta jeesusta herraksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä uskon. Kristukseen, en ihmisiin. Olen kristitty.
En lestadiolainen, enkä pakana, vaikkakin osin juuriltani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyypillinen lestadiolainen joka ei tunnusta jeesusta herraksi
Valehtelet, kuten kunnon hell'untailainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet, kuten kunnon hell'untailainen.
ai olet helluntalainen sepä hyvä mee helareitten palstalle mesoomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä uskon. Kristukseen, en ihmisiin. Olen kristitty.
En lestadiolainen, enkä pakana, vaikkakin osin juuriltani.nyt tiedän oot rehellinen se on varmaan uus suuntaus rehellisyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt tiedän oot rehellinen se on varmaan uus suuntaus rehellisyys
rehellisyys maan perii pitää laittaa raamattuun ja ottaa jeesus sana pois
- Anonyymi
Taatto epelöi sinut kraattukseen, mutta lupaan syntisi anteeksi, ettei tuu kanteeksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 881508
- 211431
- 411103