Keskipituinen normaalivartaloinen huomaamattomiin vaateisiin pukeutuva, ei älykäs ei tyhmä, ei iloinen ei surullinen, missään tapauksessa ei saa olla riehakas innokas puhelias. Niin keskiverto kaikinpuolin kuin vain voi! Silloin sujuu elämä Forssassa ilman isompia kiusaamisia.
Forssaan muuttavan on oltava
13
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minähän sovin tuohon kuvaukseen täydellisesti. Haen asuntoa heti!
- Anonyymi00002
Niin. Tässä junttikylässä muukalainen on kauhistus tai sekin tosiaan riittää jos edes jotenkin erotut massasta. Tyhmät pitävät kaikkea erilaista automaattisesti uhkana vaikkei mitään järkisyytä moiseen ole.
- Anonyymi00003
Minä olen kyllä tällainen kuplivan kipakka keski-ikäinen mies.
Sairaseläkkeellä olen.
Värikäs baskeri ja poncho asusteena.
Päivät kuluvat autolla huristellessa Antin konditoriaan.
Kahvi ja kermamunkki kruunaavat päivän!
Hienoa, kun niitä alkoi saada laktoosittomana!
Ehkä kyllästyivät wc tilojen puunaamiseen minun jälkeeni.
Ei minua mitenkään kieroon katsota tai muuta.
Värikkäät vaatteet ja Antin herkkuja jonotellessa saatan innosta hypähdellä.
Sehän vain ihmisiä hymyilyttää.
Joskus luoja siunaa tällaisilla päivillä.
Hieno ja kiva paikka tämä on asua muualta tulleenkin.
Pistäkää hymy huulille ja maistakaa kermamunkkia :)
Terkut Antin kivoille likoille!
Huomenna nähdään taas.- Anonyymi00004
Antin kivat likat tykkää rahapussistasi. Ei sen pualeen, itsehän käyt vapaaehtoisesti pussisi tyhjentämässä likoille.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Antin kivat likat tykkää rahapussistasi. Ei sen pualeen, itsehän käyt vapaaehtoisesti pussisi tyhjentämässä likoille.
Tottakai tykkää..eihän yritys pyöri ellei ole ostajia.
Mutta ovat sanoneet, että piristän kyllä päivää aurinkoisella olemuksella.
Kiva tulla kun kassa jo tietää, että laitetaanko taas kermamunkki ja kahvia?
Kyllä vaan.
Ja oikein Porvoon paahtoa.
Hyvää joulua vorssalaiset ja hymyä huuleen :)
Teitä tervehtien,
Eino-Mies - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tottakai tykkää..eihän yritys pyöri ellei ole ostajia.
Mutta ovat sanoneet, että piristän kyllä päivää aurinkoisella olemuksella.
Kiva tulla kun kassa jo tietää, että laitetaanko taas kermamunkki ja kahvia?
Kyllä vaan.
Ja oikein Porvoon paahtoa.
Hyvää joulua vorssalaiset ja hymyä huuleen :)
Teitä tervehtien,
Eino-MiesEino-miehellä on oikea asenne!
Jos muut toimisi täällä samalla tavalla niin kyllä olis kaikilla parempi olla.
Eikä Pullantaikaan olis menossa nurin.
Jopa suutarikin voisi tulla takaisin sieltä idea ööö siis idooottiparkista!
T. Astuja Og - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä minäkin pussini likoille mieliisti tyhjentelen kunhan ovat kivoja ja pilke silmäkulmassa
- Anonyymi00008
Käyt siis joka päivä Antilla baskeri ja värikäs poncho päälläsi. Taitaa olla kakkipuhetta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käyt siis joka päivä Antilla baskeri ja värikäs poncho päälläsi. Taitaa olla kakkipuhetta.
Minä muistan vielä ajan kun Antin konditoria oli vielä Kartanonkeskuksessa. Ei ole enää. Nyt koko kauppakeskus suljettu/hiljenee loppuelämäksi. Viekää palvelut eteenpäin käyttämällä… kohta ei ole mitään muuta kuin villejä lupiineja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä muistan vielä ajan kun Antin konditoria oli vielä Kartanonkeskuksessa. Ei ole enää. Nyt koko kauppakeskus suljettu/hiljenee loppuelämäksi. Viekää palvelut eteenpäin käyttämällä… kohta ei ole mitään muuta kuin villejä lupiineja.
Lupiinejakin vainotaan. Koko nykyaika on ihan skeidaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siis milloin muka Antin konditoria on ollut Kartanokeskuksessa? Aina ollut Käsityöläiskadulla.
- Anonyymi00012
Siinähän oli Antoäin konditorian ja mm. LIFE myymälän logo kun viimeksi kävelin kartanokeskuksen sisällä liikkeiden yllä, jotka sisältä tyhjiä.
- Anonyymi00013
Siinä oli tosiaan joskus myyntipiste antinkontin tuotteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1934271"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?972808Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1542321Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8622606 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark442212Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302047- 192041
- 851889
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371881Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201866