HUOMENNA JUHLAT, MITÄ LAULAA 75-V. ISOÄIDILLE???
LAULU 75-VUOTISJUHLIIN
10
8247
Vastaukset
- täytän
ensi keskiviikkona 77 v, olen myös isoäiti, mutta en haluaisi kenenkään tulevan kiekumaan minun synttäreilleni.
- hän
olin aikoinani erään naisen eläkkeellejäämisjuhlissa työpaikallani.Hänelle laulettiin:kohti kuolemaa kammottavaa käykäämme suojaksi lasten...en saanut lauletuksi...olisin alkanut hihittään ,jos olisin päästänyt tavuakaan.
- Olle Karlsson
Vaikka toi "Hoi laari-laari-laa".
laulaa minkä tahansa kauniin laulun,kun tiedät mistä iso-äitisi pitää laula sellainen.
Jos mummisi on iloinen ulospäin suuntautuva, kaikki laulut ilahduttavat.
Tuli näin äkisti mieleen sellainen kuin,,,Sinä ystävä tiedätkö sen,olet minulle tarpeellineen,,,
Nimi on "Ystävälle"
Tai Kuin lapsena ennen,,,,Olen saanut elää,,,niitä on vaikka kuinka paljon ja minä ainakin pitäisin ,mistä vaan,,,
Tärkeintä on ,että laulat.
- Leny
No kerro,löytyikö laulu ja miten se meni? Jännittikö?
Jos et juhlissa laulanut voithan laulaa jälkeenkin päin hänelle, kun olette kahden.Ei tullut ajateltua päivämäärää,joten myöhässä olin,mutta laulaahan voi aina ,jos laulattaa;))
- señora lyyli
myöhässä miekii oon vastauksen kanssa, mutta tahon sannoo mite kaunis ajatus on laulaa syntympäivä sankarille muuta kuin,paljon onnea vaan, se ko lauletaa aina.
minust olis mahottoman mukava jos mie saisin sellasen syntymäpäivä lahjan, serenaatin.
muistan ko toivo viel oli juomari, niin myö istuttii monen kesän kaupunkin laialla olevilla isoilla kallioilla. hää ko ei päässy kahvilaan, ko ol niin huonois kantimissa.
kauniilla ilmalla otin evästä mukkkaa ja toivolle haettii viinipullo. siel myö juteltii kaikista asioista ,maailman menosta ja sielun syvyyksistä.
kerran toivo sano että hää laulaa minulle laulun. niin hää nous juhlallisesti seisomaa käsi syömmensä päällä ja laulo viinan karheella äänellää nuoruus tangon.
se männee jotenkin näin,
taas muistelen aikaa nuoruuden
kauneinta aikaa rakkauden
kirkainta päivää yötöntä yötä
kanssasi viettää sain....
....ilot ja surut nuo kullanmurut kaikki on muistoja vain.
en muista sitä kokonaa, mutta en ole koskaa kuullu sitä niin kauniisti laulettavan,sillä se tuli sydämmestä.
olen ilonen toivon raittiutesta ja ylpeä kaikesta mitä hää on saant aikaseks. mutta surullinen siitä ko oon menettänt sen ystävän joka sillo minulla oli.
mahottoman herkkä ja niin avomielinen joka näytti ain tunteensa.
nyt häntä ei saa laulamaa kirveelläkkää, kun olen joskus sanonu että lauletaan yhessä, niin hää sannoo laula sie mie kuuntelen, hää ujostellee.
nuoruustangoa mie suosittelen, sen ko kuulee täs iäs tuntuu että se on ihan itsee varte tehty:))) se laulu herkistää.
terveisin lyyli- Leny
Leny on semmoinen iskelmäfriikki. On ihan pakko korjata, ethä loukkaannu.
Tuo värssynpätkäsi on valssista Nuoruusmuistoja.
Nuoruustango (Kai Chydenius) menee:
"Lämpöni, lempeni annan,
kaunis on nuoruutein.
Näät suven ruusut kannan, itseni yksin tein.
Ei ole muuta antaa, kuin tämä nuoruutein, sulle sen tahdon antaa...." - señora lyyli
Leny kirjoitti:
"Lämpöni, lempeni annan,
kaunis on nuoruutein.
Ei ole muuta antaa, kuin tämä nuoruutein, sulle sen tahdon antaa...."enhä mie nyt loukkaannu, olen kiitoksen velkaa korjauksesta. se on totta nyt muistan ko sanot,nimet vaa ko on samantyyppisiä niin tahtoo männä sekasin.
tykkään kovin chydeniuksen lauluista ja eritoten myös tuosta oikeasta nuoruustangosta.
kiitos sinulle ja hyviä öitä toivoo lyyli. - miu-7mau
Leny kirjoitti:
"Lämpöni, lempeni annan,
kaunis on nuoruutein.
Ei ole muuta antaa, kuin tämä nuoruutein, sulle sen tahdon antaa...."Tunteeko kukaan laulua
Niin monta kertaa,muistini mukaan Helge Palman
tehnyt. Olisi mukava saada siihen sanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690