Kyllä poliisin toimikin pitää säilyttää niin on virka mihin palata kun on keran syytön, eikä heitellä irtisanomisilmoituksia.
Siis kiistämisen paikka johdonmukaisesti.
Vornanen olepas johdonmukainen
69
675
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi irtisanoa itsensä kun joutua "kunniattomasti erotetuksi kautta irtisanotuksi" ja leimatuksi sopimattomaksi kyseiseen tehtävään. Sitäpaitsi seuraavien vuosien toimeentulo on turvattu kansanedustajan "sopeuttamisrahan" muodossa, siitä on hyvä lähteä eläkepäiviä viettämään😅
- Anonyymi
olisi ollut reilumpaa ottaa ne potkut, jos kerta tullakseen.
- Anonyymi
Miksi pitäisi poliisina yötämöisin painia punikkihuligaanien kanssa kun saman rahan saa sopeutumisrahalla tekemättä mitään?
- Anonyymi
kommunistit kurkki tuas,
sängyn alta... - Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
kommunistit kurkki tuas,
sängyn alta...Polliisin pienellä palakallako sitä pitäs muka
yöt juosta kaikkiin seinäntöhrijä hulikaaniloihen
ja muihen kommunistipormestariloihen perässä
ja päivät vielä kantoo kirkuvii kermapersepentuja
polliisiautoon ja kärrätä putkaan ja niille sakkoja kirjuttoo.
Mielluummin sitä evuskuntaeläkkeellä on kun saman rahan suapi.
Mahtaa se viherpunukka vötkylee nyt jurppii ihan olan takkoo? - Anonyymi00007
työhalutonta
pummin vötkylää,
ahistaa tuas,
perunakuopassa... - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
työhalutonta
pummin vötkylää,
ahistaa tuas,
perunakuopassa...Joko viherpunukalla
ohtasuonet rapsaa...? - Anonyymi00009
tuu ny pois,
sieltä perunakuopasta,
ei ne KOMMUNISTIT,
ole tulossa sun tilaa sosialisoimaan... - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Polliisin pienellä palakallako sitä pitäs muka
yöt juosta kaikkiin seinäntöhrijä hulikaaniloihen
ja muihen kommunistipormestariloihen perässä
ja päivät vielä kantoo kirkuvii kermapersepentuja
polliisiautoon ja kärrätä putkaan ja niille sakkoja kirjuttoo.
Mielluummin sitä evuskuntaeläkkeellä on kun saman rahan suapi.
Mahtaa se viherpunukka vötkylee nyt jurppii ihan olan takkoo?09:25:55 Näin tekee juuri peruspersu.. Hyvin kuvasit.. Kiitos siitä.. : ))
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
tuu ny pois,
sieltä perunakuopasta,
ei ne KOMMUNISTIT,
ole tulossa sun tilaa sosialisoimaan...Nyt on suonen katkeeminen lähellä,
mäne jo pitkälles valamiiks
jotta et korkeelta puttoo...
- Anonyymi00011
Ai että.. Onpa mukava lukea, kun vornis meni noin ihon alle muutamille olevinaan "porvari" persuille... Teitä on nykyään aika harvassa, katoava laji.. "hih"
Tv: Ei punikki, vaan duunari.!!- Anonyymi00015
Vähyys tai paljous nähdään sitten seuraavissa vaaleissa.
Muuten, oi viherkommarivässykkä, Vornanen ei ole persu, jos et sattunut tietämään.
Vaikka ethän sinä raasu mitään tiedä, kunhan möliset. - Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vähyys tai paljous nähdään sitten seuraavissa vaaleissa.
Muuten, oi viherkommarivässykkä, Vornanen ei ole persu, jos et sattunut tietämään.
Vaikka ethän sinä raasu mitään tiedä, kunhan möliset.18:24:35 Minun tietääkseni OLI persu silloin, kun veti liipasimesta?? Voit korjata, jos olen väärässä.!! Ja samoin myös oli Halme persu, kun veti liipasimesta..
Tv:Ei muuten mikään komukka, eikä sen vihreämpi, kuin sinäkään...
- Anonyymi00012
Se olikin hyvä elokuva se "kotirauha" peruspersusta.. Miten voi elää valheessa ja uskoa siihen vielä itsekin.. Katsokaapas vaikka katsomosta.. Osui ja upposi juuri oikein.
Muka porvareita. - Anonyymi00013
Punavihreinä pullistelevat otsasuonet paukahtavat hetkenä minä hyvänsä, niin riepoo kun eivät vornasta hirttäneetkään vaan lupasivat sille vielä ilmaista rahaa eläkkeelle jääntiin asti ja ihan mitään tekemättä!
Ai että, sehän se olisi viherpunikin unelma, mutta vornasellehan se meni, ai että kyllä viherpunikkia nyt kyrsii! Ihan meinaa vit*tukseen kuolla...😂- Anonyymi00030
Ei mikään ihme, että valtion talous on kuralla, juuri tälläisten yhteiskunnan persu elättien takia.. Eikös se Riikka huuda, että menkää töihin.!! Purnis kyselee, kyllähän tässä on sitä yritettykin, vaikka missä.. "nauraa"
- Anonyymi00016
poliisin,eduskunnan palkat ja eläkkeet pois
rikolliselta vornaselta- Anonyymi00018
Eipä niitä kukkaan ota.
Lissee vuan antaat rahhoo,
kehhuut ja olalle taputtaat.
Viherpunukoitahan se kyrsii,
vuan sehän ei meitä haittoo... - Anonyymi00021
perskokkareet lupasi 100 000 uutta työpaikkaa...
https://www.facebook.com/reel/1308312567455190/?mibextid=ZZyLBr - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
perskokkareet lupasi 100 000 uutta työpaikkaa...
https://www.facebook.com/reel/1308312567455190/?mibextid=ZZyLBrMites tuo vornaseen liittyy? Epätoivoista on jos et enää muuta keksi.
- Anonyymi00017
18:21:32 Tiukille ottaa... Siinä meni yöunet joltakin.."virn"
- Anonyymi00019
Joko vit*tus käy hengen päälle...? 😂🤣
- Anonyymi00023
09:40:31 Juu, näköjään näin taitaa olla.. Miten yhdelle joku vornis voi Jumala olla.? Alkoholin turvottama naama, touhuissa ei järjen häivää... Uskomatonta...
Näinkö niitä persuja on aivopesty..?- Anonyymi00024
Vielä kerran, Vornanen ei ole persu. Persut potkivat hänet pois. Etkö osaa lukea uutisia, vaan öyhötät mieluummin tietämättömänä?
- Anonyymi00025
Voi hitto kun ahistaa... Kohta ohtasuoni ratkeaa... Ihan kohta... 😂🤣
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vielä kerran, Vornanen ei ole persu. Persut potkivat hänet pois. Etkö osaa lukea uutisia, vaan öyhötät mieluummin tietämättömänä?
Vornanenhan on nimenomaan persu, jota edes sivistyneimmät persut enää huoli puolueeseen. Persuna Vorna meni eduksuntaan, persuna Vorna ammuskeli umpihumalassa kadulla. Tuomion hän sai TV:nä. Eli ihan tyypiliistä persuörvellystä, joka on jatkuvasti esillä milloin kenenkin persun toimesta. Vielähän se menisi, jos joku persukannattaja paskat housussa umpihumalassa----aitoon persutapaan örveltää, mutta kansanedustajana luulisi sen verran vastuuntunoa olevan ettei tälläiseen syyllistyttäisi. Sitten kun jostain jäädään kiinni niin syyhän on tietysti muissa, milloin joku persu olisi kantanut vastuuta teoistaan. Ihimisellä joka on persu on jo lähtökohtaisesti jotain pielessä, toisten kunnoitus oman osaamisen tunnustaminen ei kuulu persun elämään, minä itse ja kaikki jotka ovat erimieltä ovat vihervassuja.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vornanenhan on nimenomaan persu, jota edes sivistyneimmät persut enää huoli puolueeseen. Persuna Vorna meni eduksuntaan, persuna Vorna ammuskeli umpihumalassa kadulla. Tuomion hän sai TV:nä. Eli ihan tyypiliistä persuörvellystä, joka on jatkuvasti esillä milloin kenenkin persun toimesta. Vielähän se menisi, jos joku persukannattaja paskat housussa umpihumalassa----aitoon persutapaan örveltää, mutta kansanedustajana luulisi sen verran vastuuntunoa olevan ettei tälläiseen syyllistyttäisi. Sitten kun jostain jäädään kiinni niin syyhän on tietysti muissa, milloin joku persu olisi kantanut vastuuta teoistaan. Ihimisellä joka on persu on jo lähtökohtaisesti jotain pielessä, toisten kunnoitus oman osaamisen tunnustaminen ei kuulu persun elämään, minä itse ja kaikki jotka ovat erimieltä ovat vihervassuja.
Vornanen ei ole enää persu, ettekä te viherkomukat hänen kauttaan persujen kimppuun pääse, vaikka kuinka haluaisitte. Ja sehän se teitä kyrsii kyllä...
- Anonyymi00028
Ei mikään jumala mutta rehti suomalainen mies.
Eihän kukaan ota vasurihuligaaneilta turpaansa jos on ase taskussa.
Ja ihkussakin nähtiin kuinka aggressiivisia vesurit ovat, joten ase oli ihan tarpeen.
Itse olisin toiminut ihan samalla tavalla.
Ihme on jos tuomio ei tipu hovioikeudessa. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vornanen ei ole enää persu, ettekä te viherkomukat hänen kauttaan persujen kimppuun pääse, vaikka kuinka haluaisitte. Ja sehän se teitä kyrsii kyllä...
Tuo väitehän se vorniksesta tekeekin jonkun muun, kun PERSUN... On sulla jutut. Taidat ihan oikeasti uskoa niihin itsekin.???
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
11:07:14 Näytä mulle "sivistynyt persu", niin minä näytän sinulle puhuvan koiran.. Nehän on kaikki wannabe kokkkareita..
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuo väitehän se vorniksesta tekeekin jonkun muun, kun PERSUN... On sulla jutut. Taidat ihan oikeasti uskoa niihin itsekin.???
No jos löydät persujen jäsenluettelosta Vornasen nimen, niin myönnän olevani väärässä.
Muutoin jupinasi on naurettavaa ja sangen turhaa.
- Anonyymi00033
"Wannabe on slangitermi, joka viittaa henkilöön, joka pyrkii omaksumaan tietyn elämäntyylin, identiteetin tai statuksen, mutta ei välttämättä omaa siihen liittyviä taitoja, kokemusta tai aitoutta."
Eihän persu muuten tätä ymmärrä.... Tässä selitys, ettei tarvitse huuli pyöreänä googlata... - Anonyymi00034
Mitä yhteistä on seuraavilla. Joulupukki, rehellinen venäläinen ja sivistynyt persu.
Kaikki on taruolentoja.- Anonyymi00035
Samaan listaan vielä älykäs vihervasuri... Todistit nimittäin sen juuri.
- Anonyymi00037
Kyllä niitä nyt harmittaa kun ei vornaa hirtettykään keskellä toria.
Montakohan vit*tukseen kuollutta viherkommaria aamulla kaupungilta löytyykään...?
Toverituomioistuin on vuoden täällä keksinyt omia lakejaan ja jakanut tuomioita, mutta eihän se mennytkään niin kuin kolhoosissa.- Anonyymi00043
Mikä on "viherkommari".?
Kyl se ehdollinen tais tulla ihan käräjäoikeudesta.? Vai oletko siitäkin eri mieltä.?
Sun mielestä ei varmaankaan Suomessa ole käräjäoikeutta.... "nauraa" - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mikä on "viherkommari".?
Kyl se ehdollinen tais tulla ihan käräjäoikeudesta.? Vai oletko siitäkin eri mieltä.?
Sun mielestä ei varmaankaan Suomessa ole käräjäoikeutta.... "nauraa"Käräjiltä ehdollinen, joka ei ole lainvoimainen tuomio ennen kuin hovioikeus antaa ratkaisunsa, tajuatko?
Viherkommaria voit ihailla peilistäsi.
- Anonyymi00038
sehän lupas irtisanoutua eduskunnasta jos tuomio tulee
nyt vaan herra vornanen tekoja
suomen kansa odottaa
ole mies- Anonyymi00044
Lainvoimainen tuomio!
Eikö punavihreään umpiluuhun mene että lainvoimaista tuomiota ei vielä ole?
Ei eroa eduskunnasta koska ei ole mitään syytä.
Ja seuraavissa vaaleissa ehdolle vaan, jos ei muuten niin punavihreiden kiusaksi. - Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
Lainvoimainen tuomio!
Eikö punavihreään umpiluuhun mene että lainvoimaista tuomiota ei vielä ole?
Ei eroa eduskunnasta koska ei ole mitään syytä.
Ja seuraavissa vaaleissa ehdolle vaan, jos ei muuten niin punavihreiden kiusaksi.Poliisista tulee lähtö jo käräjäoikeuden tuomion tultua ja siksi persuVorna joutui jättämään poliisin viran, kun muuten olisi irtisanoneet. Persuhan Vorna oli kun syyllistyi rikokseen. Eikö natsipersuille uppoa tosiasiat. vai onko nahkapää päässyt pakkasella jäätymään.
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Poliisista tulee lähtö jo käräjäoikeuden tuomion tultua ja siksi persuVorna joutui jättämään poliisin viran, kun muuten olisi irtisanoneet. Persuhan Vorna oli kun syyllistyi rikokseen. Eikö natsipersuille uppoa tosiasiat. vai onko nahkapää päässyt pakkasella jäätymään.
Mitäpä se vorna poliisin paskahommilla ja pienellä palkalla. Erosi kun varmistui että saa sopeutumisrahaa poliisin palkan verran eläkkeelle jääntiin asti, mitäpä tuota enää kilvoittelemaan, kilvoitelkoot ne joiden on pakko.
Vornasta ei löydy persujen jäsenluettelosta, joten hän ei ole nyt persu.
Vai tekikö persut väärin kun erottivat vornasen?
Mitä te oikein haluatte? Että vornanen olisi persu että saisitte haukkua persuja? 😂🤣
- Anonyymi00046
Viherniiskut vinkuu, Vorna ei kun porskuttaa... 🤣😂
- Anonyymi00047
Kommari uskoo vain talinia vaikka ukko ja aate mädäntyneet.
- Anonyymi00055
Tais jäädä vähän koulut kesken, vai nukuitko tunnilla? Kukas tämä "talini" oikein on?
Et kai vaan ammuskellu nallipyssyllä ja olit käytävällä historian tunnilla?
- Anonyymi00053
Timppa valitaan syyttömänä uudelleen eduskuntaan massiivisella äänivyöryllä. Timpasta tulee pääministeri ja ylipäällikkö. Sihteeriksi sopii hyvin Sanna M.
- Anonyymi00054
Ei näy viherkommaria, vaikka kuinka peiliin kurkin. Sensijaan duunari, joka maksaa veroja enemmän, kun wannabe persu tienaa. Mutta saapahan ostettua persukin uudet Sievit tai Jalakset itselleen jouluksi ja hyvän mielen... "virn"
- Anonyymi00059
Jaa, että sellunkeittäjä... Mites joku osuvasti sanoikaan, 6 tonnia kuussa jalat pöydällä istumisesta ja telkkarin katsomisesta...
Mutta kyllä sinun viherpunaisuutesi vaan paistaa, ihan turha selittää, puhdistahan peilisi. - Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jaa, että sellunkeittäjä... Mites joku osuvasti sanoikaan, 6 tonnia kuussa jalat pöydällä istumisesta ja telkkarin katsomisesta...
Mutta kyllä sinun viherpunaisuutesi vaan paistaa, ihan turha selittää, puhdistahan peilisi.Vaikka kuinka peiliä hankaan, ei sieltä saa, kun duunarin näkyviin.. Ja sellua en ole keitelly vielä ikinä.. Tv:Duunari edelleenkin ja pysyvästi.... Eikä omista aseenkantolupaakaan.!
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Vaikka kuinka peiliä hankaan, ei sieltä saa, kun duunarin näkyviin.. Ja sellua en ole keitelly vielä ikinä.. Tv:Duunari edelleenkin ja pysyvästi.... Eikä omista aseenkantolupaakaan.!
Pysyvästipä hyvinkin, niin kauan kuin töissä pitävät, eläkeikähän sinulla on 70 v.
Aseenkantolupaakaan eivät viherpunikkianarkistille ole antaneet ja se on oikein. - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Pysyvästipä hyvinkin, niin kauan kuin töissä pitävät, eläkeikähän sinulla on 70 v.
Aseenkantolupaakaan eivät viherpunikkianarkistille ole antaneet ja se on oikein.Minä oon jo kerenny maksaa sinunkin eläkkeesi veroina, joten oleppa kiitollinen siellä uuninpankolla...!!
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Aseenkantolupaakaan eivät viherpunikkianarkistille ole antaneet ja se on oikein.Ai niin... Kun käyt siellä Kelan luukulla seuraavan kerran, pyydä pikkasen ylimäärästä, että saat ostettua itelles uudet Adidas verkkarit jouluks, jos ne entiset on jo perseestä puhki kulunu paikallisessa istuskellessa.. Natsaa hyvin uusien Sievien kanssa... ; )) Ja tytöt tykkää...
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ai niin... Kun käyt siellä Kelan luukulla seuraavan kerran, pyydä pikkasen ylimäärästä, että saat ostettua itelles uudet Adidas verkkarit jouluks, jos ne entiset on jo perseestä puhki kulunu paikallisessa istuskellessa.. Natsaa hyvin uusien Sievien kanssa... ; )) Ja tytöt tykkää...
En periaatteesta käytä "Abidaksen" tuotteita, eikä kengätkään ole Sievistä.
Kelan luukulla en ole ikinä käynyt, enempää kuin sosiaalitoimistossakaan, työttömänäkään en ole ollut päivääkään koskaan.
KEVA maksaa valtion eläkkeen kerran kuussa ja sillä ihan hyvin pärjäillään.
Mutta siihenhän sinulla on vielä aikaa, kilvoittele nyt vuorostasi, tee työtä ja iloitse kättesi töistä, niin kauan kuin vielä töitä on.
Tyttöjen suosiota en enää tavoittele, saat sinä kilvoitella siinäkin lajissa.
Minua vain huolestuttaa tuo sinun valtakunnalle, maalle ja kansalle vahingollinen viherpuna-suuntautumisesi. Toivon että tulet vielä järkiisi kunhan vartut. - Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
En periaatteesta käytä "Abidaksen" tuotteita, eikä kengätkään ole Sievistä.
Kelan luukulla en ole ikinä käynyt, enempää kuin sosiaalitoimistossakaan, työttömänäkään en ole ollut päivääkään koskaan.
KEVA maksaa valtion eläkkeen kerran kuussa ja sillä ihan hyvin pärjäillään.
Mutta siihenhän sinulla on vielä aikaa, kilvoittele nyt vuorostasi, tee työtä ja iloitse kättesi töistä, niin kauan kuin vielä töitä on.
Tyttöjen suosiota en enää tavoittele, saat sinä kilvoitella siinäkin lajissa.
Minua vain huolestuttaa tuo sinun valtakunnalle, maalle ja kansalle vahingollinen viherpuna-suuntautumisesi. Toivon että tulet vielä järkiisi kunhan vartut.Sit meitä on kaks. Sillä erolla, että minä en ole mikään aivoton persu, vaan duunari ja minun eläkkeeni maksaa Ilmarinen..
Minulla riittää vielä "kykyä" vaikkapa kilvoitellakin tyttöjen suosiosta. Sullekin löytyy apuja, tilaat ajan lääkärille ja kerrot huoles, en tarkoita siis sitä, että olet persu, vaan sen, ettei kehtaa enää roikottaa tyttöjen päällä.. Jos ei sitten satukin pojat vaan kiinnostamaan. Sittenhän olisitkin pervo, etkä persu.. Ei niin häpeällinen ollenkaan.. "virn" - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sit meitä on kaks. Sillä erolla, että minä en ole mikään aivoton persu, vaan duunari ja minun eläkkeeni maksaa Ilmarinen..
Minulla riittää vielä "kykyä" vaikkapa kilvoitellakin tyttöjen suosiosta. Sullekin löytyy apuja, tilaat ajan lääkärille ja kerrot huoles, en tarkoita siis sitä, että olet persu, vaan sen, ettei kehtaa enää roikottaa tyttöjen päällä.. Jos ei sitten satukin pojat vaan kiinnostamaan. Sittenhän olisitkin pervo, etkä persu.. Ei niin häpeällinen ollenkaan.. "virn"Sinunhan täytyykin olla NERO!
Muuten aika pervot ajatukset sinulla noinkin "normaaliksi".
Mitä minä niillä tytöillä kun on emäntä tuossa ja aika menee lasten lasten kanssa puuhatessa, jahtaa sinä vain ikuista nuoruutta, kyllä ne tytöt sitten sanoo että eikös se ole jo papalla nukkumaanmenoaika... - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sinunhan täytyykin olla NERO!
Muuten aika pervot ajatukset sinulla noinkin "normaaliksi".
Mitä minä niillä tytöillä kun on emäntä tuossa ja aika menee lasten lasten kanssa puuhatessa, jahtaa sinä vain ikuista nuoruutta, kyllä ne tytöt sitten sanoo että eikös se ole jo papalla nukkumaanmenoaika...Meissä kaikissa duunareissa asuu "pikku nero", tämä tiedoksi persulle.. Paljastaa jo sekin, ettei syödä vaalimakkaraa "Suomen duunaripuolueen" persujen teltoilla.
Outoja salamanteriliskoja nää persut, kun ne vaalien lähestyessä pystyvät muuttumaan omasta mielestään duunaripuolueeksi?
Syvällä sydämmessään ovat kuitenkin wannabe kokkareita 10 000, siis bruttona.. Ei taida tulla paljon kutsuja Nallen juhliin, vaikka mieli halajaa..
Ihan oikeasti, käyhän siellä lääkärissä, mammakin tykkäis sitten kovin siitä... Tää vinkkinä.. ; ))
Minä en puuhaile lasten kanssa, kyl sen täysikäinen pitää olla. Kukin tavallaan. Olisit pitänyt tuonkin omana tietonasi, etkä mainostanut sitä täällä.. Että lasten kanssa se tämä poika vaan.. lasten... sano.. : )) - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Meissä kaikissa duunareissa asuu "pikku nero", tämä tiedoksi persulle.. Paljastaa jo sekin, ettei syödä vaalimakkaraa "Suomen duunaripuolueen" persujen teltoilla.
Outoja salamanteriliskoja nää persut, kun ne vaalien lähestyessä pystyvät muuttumaan omasta mielestään duunaripuolueeksi?
Syvällä sydämmessään ovat kuitenkin wannabe kokkareita 10 000, siis bruttona.. Ei taida tulla paljon kutsuja Nallen juhliin, vaikka mieli halajaa..
Ihan oikeasti, käyhän siellä lääkärissä, mammakin tykkäis sitten kovin siitä... Tää vinkkinä.. ; ))
Minä en puuhaile lasten kanssa, kyl sen täysikäinen pitää olla. Kukin tavallaan. Olisit pitänyt tuonkin omana tietonasi, etkä mainostanut sitä täällä.. Että lasten kanssa se tämä poika vaan.. lasten... sano.. : ))Ihan tyypillinen vihervasurihörhö tunnut olevan, ihan ajatuksia myöten.
Kyllä sinäkin varmaan lapsia saat, kunhan ensin keksit miten niitä tehdään.
Kummallista miten jokainen teikäläisten kommentti saa minut entistä vakuuttuneemmaksi siitä ettei suomeen tarvita vasemmistovaltaa, se olisi suomen tuho. - Anonyymi00073
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mutta kyllä sinun viherpunaisuutesi vaan paistaa, ihan turha selittää, puhdistahan peilisi.peräkammarin nettosaaja pummille pittee antaa rahhoo,
enemmän kun kaks selluköpiä tienaa,
eikä tarvihe ies jalat pöyvvällä kahella,
senkun käy taikaseinästä lypsämässä rahhoo... - Anonyymi00076
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ihan tyypillinen vihervasurihörhö tunnut olevan, ihan ajatuksia myöten.
Kyllä sinäkin varmaan lapsia saat, kunhan ensin keksit miten niitä tehdään.
Kummallista miten jokainen teikäläisten kommentti saa minut entistä vakuuttuneemmaksi siitä ettei suomeen tarvita vasemmistovaltaa, se olisi suomen tuho.Hitto.. Sinähän pisteletkin sinne kannaksen toiselle puolelle.!!
Ja siksihän niitä persuja tulee aina vaan. Jostakinhan niidenkin on synnyttävä..
Älä opeta isääs, miten duunareita tehään. Vaihda reikää.!!
- Anonyymi00056
Onpa mukava näitä wannabe persuja herkistellä.. Käyvät kierroksilla, ihan rajoitinta vasten.. Teit vornis pahan tempun näille Sievi pojille, kun vedit liipasimesta. Kihisevät kiukusta naama punaisena ja menee jo senat sakaisin...... ; ))
- Anonyymi00068
huumetesti ja päihteiden käytön seuranta olis paikallaan
- Anonyymi00074
Eduskunnan ovella pitäisikin olla tälläinen kontrolli. Aika harvassa normaalissa työpaikassa saa olla aseet mukana ja "ihan vähän vaan" humalassa.
Taitaa taaskin olla persut tapetilla mediassa ja maailmalla. Hohhoijaa.. Se siitä urpo pojan rasismin nollalinjasta eduskunnassa. Kohta ne rupeavat venyttelemään "sitäkin" ja vetelemään kenkälankkia, kunhan tummat pojat on kohteena..
Kyllähän se tälläkin tavalla menee huomio pois purran leikkauksista köyhiltä, vaan ei ne unohdu ihan noin vaan. Vaalit lähestyy, teille tulee kohta kiire keksiä taas tulla "duunaripuolueeksi, sillä näitä wannabe kokkareita ei riitä loputtomiin.. - Anonyymi00075
Taas ne pisti urpon nöyristymään ja matelemaan EU:ssa. Olis vaan ollu tää irvistelijä "purra" mukana, niin siinähän oliskin ollu just sopiva aisapari.!
Mites se oli... Et 11% haluis tän urpon jatkavan... Pääministerinä.. Siinä se menee riikkakin rinnalla ja komeasti meneekin... - Anonyymi00077
Hyvä Vorna! Reippaasti vaan kohti uusia vaaleja, ääniä tulee varmasti! 👍
- Anonyymi00078
lipsun'lipsun,
lutkun'lutkun... - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
lipsun'lipsun,
lutkun'lutkun...Kohti vaaleja vaan! Viherkommarit jää jalkoihin...!
- Anonyymi00082
Täytyy kyllä sanoa, että olet todella itseesi uskova tyyppi. Hyvä, että sellaisiakin vielä on.. "smile" Tulee saamaan takuuvarmasti ainakin 3 ääntä. Sinä, itse ja vaimo, sekin vain, kun tulee turpaan, jos ei uskalla ääntä antaa. "fakta"
- Anonyymi00081
Eikun naama turvoksiin ja teltoille.!! Hitto.. Nyt ei taida saada poliisin pukua päälle..
No ei se mitään, eikös niillä oo sellanen pitkä raidallinen pusero ja housut.. Tunnistavat kyllä..!! Otanko vaikka nallipyssyn matkaan mukaan.?? Jos sattuu nuorempia tyttöjä.?? Hih...- Anonyymi00086UUSI
Mites meni entisen polliisin uusi vuosi.. tuliko paukuteltua?
- Anonyymi00085
Vornas teltalla vois pureskella vaalimakkaraa. Joko on tilattu Vornas_ puolueelle ????
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1878075Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.55579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1465571Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1684416Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi123047Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742904Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172657- 2892538
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1482418Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5862242