Heips,
Pari vuotta on mennyt selän pullistumavaivan kanssa kituuten. Nyt alkaa riittää. Kuka Oulussa on pätevä näitä operoida? Ortopedit vai muu kirurgi?
Kiitti etukäteen jo asiallisista vastauksista.
Hyvä selkäleikkaaja
18
420
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menen Helsinkiin...leikkausjonossa . Sielläkin pitää ymmärtää vaatia kirurgiksi joku muu kuin erikoistuva lääkäri. Kun osaa vaatia, niin, homma onnistuu. Teille sanoisin, että menkää husiin, neurokirurgi, jotka työskennelleet kymmeniä vuosia saavat vaivanneet kuntoon, vähön sama juttu kuin joku syöpähoito, docrates esim hyvö, vakuutukset kun on kunnossa. Syöpäkeskuskin on jatkava hesaasa, vaikka ei tähän selkäkirurgiasn liity, mutta ala ,kuin toinen, hki on tietenkin ykkönen.ä monen mielestä.
- Anonyymi
Helsingissä Juhat, eli hernesniemi js Pohjola mm ovat pitkän linjan kirurgiaa, maailmankuuluja.
- Anonyymi
Hernesniemi on kuollut. Pohjola eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hernesniemi on kuollut. Pohjola eläkkeellä.
kuollu ne sehä se paras on leikkaamaan,
- Anonyymi
Neurokirurgit leikkaa enemmän kuin ortopedit. Ortopedit sitten kun tarttee luuduttaa
- Anonyymi
luuduttaa luudallako ne noidakki lentää
- Anonyymi
Kirurgi Cheng Qian Oys:sta leikkasi selkääni kuntoon. Vuosien kärsimys loppu kuin seinään. Kaveri taitaa leikata Terveystalollakin. Iso suositus! Tsemppiä!
- Anonyymi
ai leikkas reijän seinään ompa pätevä
- Anonyymi00013
Cheng leikkasi minun vuotaneen aivopullistuman vuosia sitten. Meinasin kuolla siihen. Nyt olen toipunut tosi hyvin. Todella rautainen ammattilainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Cheng leikkasi minun vuotaneen aivopullistuman vuosia sitten. Meinasin kuolla siihen. Nyt olen toipunut tosi hyvin. Todella rautainen ammattilainen.
Sempä jokainen saa itse valita kuka leikkaa ja missä leikkaa
Menee sen luo jolla leikkaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sempä jokainen saa itse valita kuka leikkaa ja missä leikkaa
Menee sen luo jolla leikkaa.Ratikkasuunnittelussa on myös hommaa, kuten leikkaussuunnittelussa, maastorakenne merkitsee paljon. Pojilla vähän tuota uskonnollissävytreistä maailmankuvaa, että pysyisi vaimo kuosissa, mutta saattaa olla että usko on oma asia eikä vaikuta masstorakenteenkasn ajatteluun ynnä muuhun suhteellisuusahaytteluun. Kallioparkissakin omat ongelmansa .
- Anonyymi00016
Kiitos vinkistä. Varasin kaverille ajan Terveystalolta. Katsotaanpa miten käy. Pitääpä updeitata.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Varasin kaverille ajan Terveystalolta. Katsotaanpa miten käy. Pitääpä updeitata.
Nyt on selkäleikattu Chengin luona. Tosi hyvin kyllä meni. Kivut täysin poissa. Suurkiitos vinkistä.
Iso suositus kaverille! 👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Yksityisellä homma hoituu kuntoon. Esim. Kun käy Mehiläisessä, saa lähetteen vaikka coxaan, joka on Suomen paras tekonivelkirurgiassa. Juha herbesniemi teki aivoleikkauksua tuhansia, on naaulmsn kuulu ja grkskbgissö työskentelevätkin vsin ne, jotka sinne yltävät. Joka haluaa vielä ylemmäksi, niin nened Yhdysvaltoihin ja tekee uraa niin että metodit pyörivät globaalisesti.
- Anonyymi
myöhäistä halvaanut enen joulua , vetasi 2 pulloa kosken korvaa ja hyppää eka kerroksesta maahan selällee ja vot kipu poissa ja varmasti on selkä suora.
- Anonyymi
Juopon vastaus. Weuraavalka kerralla , vedä viinas niin että henki lähtee, niin on yksi juoppo vöhempänä:Dihniset jaetaan kahteen justiin. Niihin jotka tuottavat, menestyvät ja nöin pois päin. Sitten on juopposakki, jolla ei miyäön tee. Terveitä laiskoja juoponoaskoja joilla rikosrekisteriä ja putkareissua.
- Anonyymi00017
Jos on jtn takana, niin tahtoo työnsasntimahiksey heikentyä, jaikista ei välttämättä noihin lääkärin hommiin niin ole.
- Anonyymi00018
Kaikissa asioissa ei viitsi olla ahne..kun tietää asioista, se on hyvä, ja , ala , kuin toinen, niknhön se sanonta Kuuluu, se parhaiten, Aina nauraa, joka viimeksi nauraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816