Heips,
Pari vuotta on mennyt selän pullistumavaivan kanssa kituuten. Nyt alkaa riittää. Kuka Oulussa on pätevä näitä operoida? Ortopedit vai muu kirurgi?
Kiitti etukäteen jo asiallisista vastauksista.
Hyvä selkäleikkaaja
23
554
Vastaukset
- Anonyymi
Minä menen Helsinkiin...leikkausjonossa . Sielläkin pitää ymmärtää vaatia kirurgiksi joku muu kuin erikoistuva lääkäri. Kun osaa vaatia, niin, homma onnistuu. Teille sanoisin, että menkää husiin, neurokirurgi, jotka työskennelleet kymmeniä vuosia saavat vaivanneet kuntoon, vähön sama juttu kuin joku syöpähoito, docrates esim hyvö, vakuutukset kun on kunnossa. Syöpäkeskuskin on jatkava hesaasa, vaikka ei tähän selkäkirurgiasn liity, mutta ala ,kuin toinen, hki on tietenkin ykkönen.ä monen mielestä.
- Anonyymi
Helsingissä Juhat, eli hernesniemi js Pohjola mm ovat pitkän linjan kirurgiaa, maailmankuuluja.
- Anonyymi
Hernesniemi on kuollut. Pohjola eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hernesniemi on kuollut. Pohjola eläkkeellä.
kuollu ne sehä se paras on leikkaamaan,
- Anonyymi
Neurokirurgit leikkaa enemmän kuin ortopedit. Ortopedit sitten kun tarttee luuduttaa
- Anonyymi
luuduttaa luudallako ne noidakki lentää
- Anonyymi
Kirurgi Cheng Qian Oys:sta leikkasi selkääni kuntoon. Vuosien kärsimys loppu kuin seinään. Kaveri taitaa leikata Terveystalollakin. Iso suositus! Tsemppiä!
- Anonyymi
ai leikkas reijän seinään ompa pätevä
- Anonyymi00013
Cheng leikkasi minun vuotaneen aivopullistuman vuosia sitten. Meinasin kuolla siihen. Nyt olen toipunut tosi hyvin. Todella rautainen ammattilainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Cheng leikkasi minun vuotaneen aivopullistuman vuosia sitten. Meinasin kuolla siihen. Nyt olen toipunut tosi hyvin. Todella rautainen ammattilainen.
Sempä jokainen saa itse valita kuka leikkaa ja missä leikkaa
Menee sen luo jolla leikkaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sempä jokainen saa itse valita kuka leikkaa ja missä leikkaa
Menee sen luo jolla leikkaa.Ratikkasuunnittelussa on myös hommaa, kuten leikkaussuunnittelussa, maastorakenne merkitsee paljon. Pojilla vähän tuota uskonnollissävytreistä maailmankuvaa, että pysyisi vaimo kuosissa, mutta saattaa olla että usko on oma asia eikä vaikuta masstorakenteenkasn ajatteluun ynnä muuhun suhteellisuusahaytteluun. Kallioparkissakin omat ongelmansa .
- Anonyymi00016
Kiitos vinkistä. Varasin kaverille ajan Terveystalolta. Katsotaanpa miten käy. Pitääpä updeitata.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Varasin kaverille ajan Terveystalolta. Katsotaanpa miten käy. Pitääpä updeitata.
Nyt on selkäleikattu Chengin luona. Tosi hyvin kyllä meni. Kivut täysin poissa. Suurkiitos vinkistä.
Iso suositus kaverille! 👍👍👍👍👍👍 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt on selkäleikattu Chengin luona. Tosi hyvin kyllä meni. Kivut täysin poissa. Suurkiitos vinkistä.
Iso suositus kaverille! 👍👍👍👍👍👍Leikkaako kaveri myös kaularankaa? Itsellä säteillyt kipua taas pahana sormiin. Mietin, että pitäisikö käydä näytillä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Leikkaako kaveri myös kaularankaa? Itsellä säteillyt kipua taas pahana sormiin. Mietin, että pitäisikö käydä näytillä.
Leikkaa. Pari vuotta sitten leikkasi minun kaulaani. Siisti arpi. Ei juuri edes huomaa.
Ja kivut jäi kyllä pöydälle. Golfin kuitenkin kielsi. 😆
- Anonyymi
Yksityisellä homma hoituu kuntoon. Esim. Kun käy Mehiläisessä, saa lähetteen vaikka coxaan, joka on Suomen paras tekonivelkirurgiassa. Juha herbesniemi teki aivoleikkauksua tuhansia, on naaulmsn kuulu ja grkskbgissö työskentelevätkin vsin ne, jotka sinne yltävät. Joka haluaa vielä ylemmäksi, niin nened Yhdysvaltoihin ja tekee uraa niin että metodit pyörivät globaalisesti.
- Anonyymi
myöhäistä halvaanut enen joulua , vetasi 2 pulloa kosken korvaa ja hyppää eka kerroksesta maahan selällee ja vot kipu poissa ja varmasti on selkä suora.
- Anonyymi
Juopon vastaus. Weuraavalka kerralla , vedä viinas niin että henki lähtee, niin on yksi juoppo vöhempänä:Dihniset jaetaan kahteen justiin. Niihin jotka tuottavat, menestyvät ja nöin pois päin. Sitten on juopposakki, jolla ei miyäön tee. Terveitä laiskoja juoponoaskoja joilla rikosrekisteriä ja putkareissua.
- Anonyymi00017
Jos on jtn takana, niin tahtoo työnsasntimahiksey heikentyä, jaikista ei välttämättä noihin lääkärin hommiin niin ole.
- Anonyymi00018
Kaikissa asioissa ei viitsi olla ahne..kun tietää asioista, se on hyvä, ja , ala , kuin toinen, niknhön se sanonta Kuuluu, se parhaiten, Aina nauraa, joka viimeksi nauraa.
- Anonyymi00021
Up.
- Anonyymi00023
Haluutko jutella kuumista jutuista? 👉 Täällä live! https://Rachel.hoty.lat/Rachel#/?/?/7jc6m7lrx
- Anonyymi00025
Up.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1128049Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4047237Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804514Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294259Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032679- 1062435
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332425Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02390Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202089Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11957