Onko liian olematon älykkyysosamäärä vai mikä kun eivät tajua että itse ovat aiheuttaneet russofobian Suomeen.
WW2 kun alkoi niin Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen. 2022 hyökkäsi Ukrainaan.
Mikä mättää etteivät tajua miksi Suomessa russofobia!!
Olisikohan peiliin katsomisen aika.
Venäläiset eivät ymmärrä
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on geeneissä joku vika.Ei ne haluakkaan ymmärtää.
- Anonyymi00002
Fobiahan tarkoittaa pelkoa. Emmehän me heitä pelkää, halveksimme vain. Toiveajattelua tuollainen fobia. Voi harhaanjohdettua naisparkaa. Katsoisi joskus peiliin muutenkin kuin työn puolesta. Venäläiset ovat uhranneet kaikki ihanteensa, jos niitä on ollut koskaan olemassaan, epäilen. Vain Venäjä, Venäjä. Kannattaako olla ja elää ikuisessa kehitysmaassa?
- Anonyymi00005
Niin kuten suomalaiset hullut jotka puolustavat Ukrainan presidenttiä joka on itse syyllinen sotaan
- Anonyymi00003
Kyllä venäläiset meidän puolestamme saavat asua maaparkaansa kuten haluavat, mutta kun he eivät pysy omien rajojensa sisällä, siitähän on koko ajan ollut kyse. Eikö muka tila riitä? Miksi pitää koko ajan olla valloittamassa naapurimaita? Ihan pimeetä touhua, ei sinne ollut kukaan menemässä sotaväen kanssa, johto valehtelee aina kaiken. Asiat ovat juuri päinvastoin, Venäjä ei anna naapurimaittensa elää rauhassa. Mutta aika, jolloin naapurit alistuisivat vieraan komentoon on ohitse ja ne ovat liittotuneet toistensa kanssa.
- Anonyymi00004
Niin samanaikaisesti nuollaan Ukrainaa zeleneskyn persettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543