Miksi piti sairastua ja muuttua niin rumaksi

Anonyymi-ap

Ei ole toivoa paremmasta enää eiköhän tämä show ala olla jo nähty

28

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minäkin olen ruma

• Anonyymi

No jos voin yhtään lohduttaa että kunhan ei sisimmissään ole ruma ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos voin yhtään lohduttaa että kunhan ei sisimmissään ole ruma ihminen

no kun olen ruma myös sisältä

• Anonyymi

Miten se puhuu kuolleesta naisesta noin rumasti🫤

• Anonyymi

Puhuin itsestäni enkä ole nainen ! Eikö täällä saa purkaa omia juttuja ilman että te harhaiset kuvittelette näiden liittyvän johonkuhun muuhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin itsestäni enkä ole nainen ! Eikö täällä saa purkaa omia juttuja ilman että te harhaiset kuvittelette näiden liittyvän johonkuhun muuhun?

Lopeta valehtelu ja nälviminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito poistaa asialliset kommentit. Trolli ylläpidossa. Jäit kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin kummallista että heti joku ottaa nokkiinsa ja luulee että puhutaan jostain kolmannesta henkilöstä 👉🏻😤👈🏻 täällä ei saa puhua itsestään missään nimessä!!
        Näillä mielensäpahoittajilla on niin kova traumat että sekoavat vallan kun joku puhuu itsestään 🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin kummallista että heti joku ottaa nokkiinsa ja luulee että puhutaan jostain kolmannesta henkilöstä 👉🏻😤👈🏻 täällä ei saa puhua itsestään missään nimessä!!
        Näillä mielensäpahoittajilla on niin kova traumat että sekoavat vallan kun joku puhuu itsestään 🥳

Huomannut monesti! Jos oon haukkunut itseäni niin aloituksia poistettu yms. Ihme mesta! Saanko syytteen vihapuheesta itteeni vastaan? Huh huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako udella, että mistä yrität tällä kertaa spinnata tässä gubbeshowssa? Ei sillä, että sillä mitään väliä olisi

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Ei se ulkokuori mitään merkitse, sisäinen kauneus ratkaisee loppupeleissä

• Anonyymi

Kyllä se merkitsee. Mies ei saa töitä, naisista puhumattakaan, hänestä tulee hylkiö kaikkien keskuudessa, häneltä evätään muutkin mahdollisuudet normaaliin elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se merkitsee. Mies ei saa töitä, naisista puhumattakaan, hänestä tulee hylkiö kaikkien keskuudessa, häneltä evätään muutkin mahdollisuudet normaaliin elämään.

näin se menee ihminen tulee rumaksi myös sisältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin se menee ihminen tulee rumaksi myös sisältä

Aikalailla, hiljalleen... valitettavasti

• Anonyymi

No koita nyt kuitenkin koettaa jatkaa elämääsi. Mitä ihmeen väliä on ulkonäölläsi jos voit muuten hyvin ja olet onnellinen? Oletko vähän ulkonäkökeskeinen? Se ei ole sun oman hyvinvoinnin takia hyvä asia ollenkaan.
      Tsemppiä sulle! :)

• Anonyymi

jos ei ole tullut rakastetuksi omana itsenään se voi tuoda hylätyksi tulemisen tunteen ja alkaa inhoo itteään

• Anonyymi

En ole ollut onnellinen enkä voinut hyvin vuosiin... siellä taas joku joka luulee tietävänsä jtn ja tunkee sanoja toisten suuhun!

• Anonyymi

joo.

• Anonyymi

Surullista tuo itsensä halveksiminen. Minä olen onneksi ihan tyytyväinen itseeni. Joskus jopa liiankin kanssa! :D

• Anonyymi

minä menen maailmassa eteenpäin sellaisena kuin olen ja nautin joka hetkestä. Koskaan ei ole tullut tunnetta että olisin jollekin liian ruma, Sisäinen kauneus ja itsevarmuus on ne, jolla elämässä pärjää! :))

• Anonyymi

Vaikka näin aloittajaäijä. Onko se sitten niin että ulkoisesti kauniilla on varaa olla vttumainen? Kun en tiedä niin kysyn

• Anonyymi

Ootko sä lutunen kipeä. Voinko tulla pussaamaan pipin pois 😘

• Anonyymi00028

Voi ei, lordi kaunisnaamaa harmittaa puolestasi, me kun saamme suorastaan kylpeä toivon antimissa.

• Anonyymi00029

Kyllä minä olen aina rakastanut itteäni vaikka olenkin nyt masentunut. Ihan sama mitä miehet ajattelee mun ulkokuoresta.

• Anonyymi00030

Oi oi, voimia! Olet arvokas. Keskity vain paranemiseen. Älä ajattele ulkonäköä. Jokainen on sellainen kuin on.

• Anonyymi00031

Mikä sulle tuli?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      14
      3187
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      12
      2178
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1802
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1166
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      153
      1063
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1002
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      823
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      758
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      711
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe