Ymmärrätkö miten sun kirjoitukset yhdessä mun kirjoitusten julkaisun kanssa, saivat pelkäämään kaiken menettämistä, ml lapseni menettäminen. Etkö ole tajunnut että esitin vain iloista ääntä sun vastaajaan, mä olin ihan rikki, itkevä raunio sen yön jälkeen moni voi todistaa. Olin sen jälkeen pelkkä kuori/ replica. Meni vuosia hyväksyä etten ole siellä ja kelata sitä mitä oli meidän välillä, mitä se oli? Tai tiednhän mä mitä se oli ja on mun puolelta..still
Millä oikeudella sä taas olet kieltänyt mua? Se sattui taas kun kuulin siitä. Se tuntuu kiusaamiselta. Se särki mut uudestaan. Minä kaipaan sua.. en tule häiritsemään sua enää kun on käsitelty, ellet niin halua. Toivon että olet rehellinen mulle, minä ole ollut sulle..t
En halua mitään pahaa..
Anonyymi-ap
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Siis minä olen ollut rehellinen ja avoimempi kuin kenellekään muulle, siihen yöhön asti.. ap
- Anonyymi
"Tyynymahan turkkalaiset kootut selitykset".
- Anonyymi00003
Huumorilla sä vaan pelleilet ole nyt yksin kun et ketään halua kaikkia ihmisiä alat kiusaamaan ja silloin he jättävät tuollaisen päästä sairaan yksilön eikö olis mietinnän aika miten sä käyttäydyt mua ei enää kiinnosta itseppähän pelleilit viimeisen kerran kanssani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot903724Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403065- 792937
- 192695
- 282694
- 522382
- 192127
- 592014
- 581846
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121778