Puhuin toista kuin tein.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011685073.html
Stasissa peitenimeni oli "Pastori"
21
250
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persun edeltäjän SMP:n aika oli hopeaista, mutta parasta oli SPP:n (Suomen Pientalonpoikain Puolueen aika. Kannatuksemme oli kuitenkin huipussaan Maalaisliiton aikaan kun voimamme olivat vielä yhdessä sisarpuolueemme kanssa.
- Anonyymi00002
Persuissa saattaa vieläkin norkoilla entisiä Stasin agentteja Warokaa siellä
- Anonyymi00003
Siis saattaako ainoastaan?
- Anonyymi00055
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis saattaako ainoastaan?
SAK stasi-toimitsijahenkilöytymää ei kuulemma koskaan haastettu oikeuteen?
- Anonyymi00005
eikös tämä ole se sama sankari joka pahoitti mielensä kun ei saanut tarpeeksi korkea-arvoista mitalia rintaansa?
- Anonyymi00007
Kyllä näin oli:
"Joulukuussa 2023 Kivelä reagoi poikkeuksellisesti saatuaan kuulla hänelle myönnetystä 6.12. ritarikuntien ansiomitalista. Hän kirjoitti somepäivityksessä, ettei tule vastaanottamaan kunniamerkkiä ja harkitsee jopa eroa kirkkoherran virastaan ja että hänelle olisi kuulunut myöntää ”vähintään kolme pykälää korkeampi merkki."
Hän oli uhri! - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä näin oli:
"Joulukuussa 2023 Kivelä reagoi poikkeuksellisesti saatuaan kuulla hänelle myönnetystä 6.12. ritarikuntien ansiomitalista. Hän kirjoitti somepäivityksessä, ettei tule vastaanottamaan kunniamerkkiä ja harkitsee jopa eroa kirkkoherran virastaan ja että hänelle olisi kuulunut myöntää ”vähintään kolme pykälää korkeampi merkki."
Hän oli uhri!N rsisti isolla N:llä.
Minä minä minä minä minä minä..... - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä näin oli:
Hän oli uhri!Hihhulointi on olennainen osa puolueemme persuperiaatetta.
- Anonyymi00031
Sama hömelö.
- Anonyymi00056
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sama hömelö.
Kaikenlaisia SEKOBOLTSEJA sitä on puolueessa aikanaan majaillutkin...,,????
- Anonyymi00008
Persu on persu, vaikka voissa paistaisi!
- Anonyymi00011
Jaa jaa, vai ei persuudesta pääse eroon edes silloin, kun osallistuu puolueen hajottamiseen ettei sen aiheuttaja menetä salkkuaan??
Kimmo Kivelän Kirkko = KKK.
- Anonyymi00057
KimmoKivelä ja Suomen köyhät = EVVK
- Anonyymi00022
Pastori perseinen.
- Anonyymi00023
Kunpa meillä olisikin kerrallaan vain yhden mokamme selittely menossa, mutta kun on koko ajan monta!
- Anonyymi00024
heinrich maier 😠😠😠 aina nämä uskovaiset toimivat myyrinä
- Anonyymi00025
Umpikiero heppu vaikuttaa olevan tuo Ketku-Kivelä.
- Anonyymi00032
Jusuf Hallh-Ahoh on kuulema myös Kgb:n neitejä.
- Anonyymi00058
Venäjän televisio teki siitä aikanaan erikoisdokumentinkin
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481592
- 571453